Автор: NeDDRaG
Дата: 10-11-09 13:46
Провокиран от:
Автор: d256h
Дата: 10-11-09 13:32
'Бах ти как ми се карат ски вече' в Австрия, на по-готини писти и по-добро обслужване от колкото в смотаното Банско!
Сетих се за една позната - имаха в Пирдоп оревозна фирма - за пътнически превози. Та и тя имаше високи изисквания за облужването тук и там, как тя искала не знам какво си. Само и казах - и аз искам да ме возиш в нови автобуси, а не в преправени микробуси, които не си знаят нито годините, нито километрите, ама ти не ме возиш.
Да обсъдим обслужването в БГ. В която искате сфера. Обслужването е зле. Или близко до зле. Обаче! Да видим, какво ние правим да го подобряваме. И най-вече какво правят собствениците на фирми за каквито и да е услуги. Ако започнем със заведенията - ми там се назначават хора в общщия случай без необходимата квалификация. Плаща им се малко. На собственика не му се харчат пари за обучение на персонала, щото "Защо да ги обучавам, като после бягат?". Това е една причина, но за мен е неоснователна и има как да си задържиш персонала. По-основателната е, че това му намалява печалбата. Както и по-високата заплата, с която да го задържи. Схемата е подобна във почти всички сфери на услугите. Защо сбствениците на такива фирми не са склонни да работят с по-малка печалба, за сметка на по-добро обслужване и съответно по-голям оборот?
|
|