Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Интересен авиационен инцидент в Щатите
Автор: djogata   
Дата:   23-10-09 22:47

Самолет "пропуснал" летището, на което трябвало да кацне, и профучал на автопилот на 10км височина над летището [smilie5]

http://edition.cnn.com/2009/TRAVEL/10/23/airliner.fly.by/index.html

Авиокомпанията твърди, че пилотите "били в ожесточена дискусия относно политиката на компанията" и просто изгубили представа къде са, и че трябвало да кацат.

По-смея да вярвам на инспекторите, според които пилотите са били просто изморени като кучета след цял ден летени и сладко са си заспали... [smilie5]

Но това е много показателно за да си направим извод кой всъщност кара самолета в днешни дни - дали е пилота, или компютъра - и май е по-скоро второто [smilie5]

Или както пишеше в списанието на една скандинавска авиокомпания - в бъдеще пилотният екипаж на самолетите ще бъде от един пилот, и едно куче. Пилотът ще бъде там, за да поздравява пътниците при влизане и излизане от самолета, а кучето ще е там.... да пази пилота да не бара уредите по време на полет [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

В края на статията има връзки към други интересни статии - примерно как федералната агенция по авиация глобила авиокомпания, защото направили 200 полета със самолет, на който капачката на маслен картер липсвала, и затворили отвора със кърпа [smilie18] [smilie18]

Това за мен като инженер е много възмутително - седиш цял ден на компютъра и блъскаш да измислиш неща, които са здрави, надеждни и работят добре (и са дуракоустойчиви, естествено), и после идват идиотите, на които продаваш нещото, и просто му е.ават ма.ата с изтънчен кретенизъм [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Lalinda   
Дата:   23-10-09 23:21

Джога, бе, нищо че си инженер, оправи си малко правописа, че излагаш занаята... с твоя изтънчен правописен... кретенизъм.

[smilie7] [smilie7] [smilie7]

И други блъскат по цял ден, а инженерите им е.ават ма.ата.


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: IvoZafirov   
Дата:   23-10-09 23:25

Джога наздраве пич!!!! [beer] [beer] [beer] [beer]

Определено ме разсмя и развесели с тоя пост защото си го представих много образно.


[beer] [beer] [beer]


ПП:Лали аре къш ку Убичаш ма и да не Убичаш па къш

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   23-10-09 23:26

Лалинда, правописа си го заври знаеш къде, знам, че имам няколко правописни грешки, мързеше ме да ги оправя, и няма да ги оправям... А ти си последният човек, който искам в тази тема, щото шапката ми, на баба ми спортните гащи, и летящите овци-вампири от Сейшелските острови знаят повече по темата от тебе, КЪШ ДОСАДО ТАКАВА!!!!!! [smilie22] [smilie22] [smilie22] [smilie22] [smilie9] [smilie9] [smilie9] [smilie9] [smilie9]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   23-10-09 23:27

Ха, Зафиров, употребили сме правилната дума "къш" по едно и също време [smilie18] [beer] [beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: orlindraganov   
Дата:   23-10-09 23:28

Edin priatel taka niakolko puti si propusnal spirkata I 4 puti obikolil liniata na 204. Nakraia drug priatel go subudil v drujba 2

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   23-10-09 23:30

@Драганов: Именно колега, именно [smilie5] Само че в случая не само пътниците, ами и шофьорите са пропуснали спирката [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: orlindraganov   
Дата:   23-10-09 23:33

da ama cel samolet hora nared s nazemnia sustav ne mogat za sedmica da izpiat kolkoto Viki Supermena

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: chill   
Дата:   23-10-09 23:33

The controllers in Minneapolis ordered the pilot to make a series of unnecessary maneuvers to convince them the pilots were in control of the flight, the source said, adding that fighter jets were poised in Madison, Wisconsin, but were never deployed.


Хахахахаха, представям си, ако бяха свалили самолета! [smilie18] [smilie18] [smilie18]



Публикацията е редактирана (23-10-09 23:36)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   23-10-09 23:35

Мда, изтребителите са били готови [smilie5]

А маневрите са ги накарали да ги направят, защото след възстановяването на връзката първият контакт бил много вял - явно още са били сънени пичовете - та ония решили да ги изпробват [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 06:35

бе тя не е за смях тая ралта ама [smilie18]

туй ме сети и за оня виц

лети малък самолет над Чукотка... чукча вика на пилот:
- след пет минути може ли да минеш по ниско над дърветата че не ми се вървят 30 километра наобратно от летището....
- чукча - вика летеца - тоз номер минава само един път... предишния път кат снижих единия скочи, а двама се качиха, че бързали за дългия полет до Москва....

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   24-10-09 07:04

бай дъ уей...от темата се присетих да питам - какво направиха франсетата, бяха се изпъчкали че ще търсят кутиите от онзи А330 и след спирането на сигнала по "други" методики... Някой нещо да е чул, че аз им изтървах края, последно гледах официалната пресконференция от разследването (там беше и въпросното пъчене)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: agop4o   
Дата:   24-10-09 08:26

айдее лалинда пак го отнесе.ей човек да не се обади[smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   28-10-09 04:58

не са заспивали - разисквали графика за работа


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Kanonir   
Дата:   28-10-09 04:59

май ще има бан за лаптопи и подобни в пилотската кабина...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   28-10-09 07:56

И баща ми едно време на Москвича 408И така беше направил подобрения, но не с кърпа, а с други материали. Примерно една тапа против замръзване на блока я беше сменил с чеп за зеле, а на мястото на съда за спирачно масло, който се беше спукал, сложи един нов от шишенце от шампоан....
Нямаше грижи, чепа за зеле като се разкисна и стана по-здрав от истинската тапа:)
Така че, може кърпата да е била по-ефективна от капачката на картера...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tofo   
Дата:   28-10-09 08:42

Ако бяха свалили пепелаца, пилотите сега щяха да са герои, щото много се борили срещу похитилите ги ирански терористи ...[smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ivanov_id   
Дата:   28-10-09 12:54

Аз веднъж слушах едни машинисти от БДЖ, които отиваха на работа с влака. Карат локомотиви Шкода, произведени през 50-те и 60-те години на миналия век. Резервни части за 60-годишни локомотиви няма и отдавна не се произвеждат. Затова във всеки жп-ремонтен завод има металообработващ цех - дялкат си на място всичко необходимо както и от каквото могат - стандарти и контрол на материалите никакви!!! Обаче не всичко им се получава - в конкретния случай ставаше въпрос за някакви керамични изолатори, които естественно не могат да си ги пекнат на микровелето. И вместо тях нашите инженерни жп-гении внедрили... Дъски от сандъците, в които им карат металните заготовки за струговете. Обаче ги ковнали с метални пирони умниците и на ти късо съединение в електричката на няколко хиляди волта. Мислили хората, мислили как да изолират въпросните гвозеи и измислили - с вестници!!! Нагънати по-надебело и натъпкани "с чалъм" - "и работата спи"!

Това горното на 100% е вярно - машинистите на съседната седалка се разправяха кои вестници ще пъхат в машината - служебните свършили и на никой не му се даваха личните. Аз любопитен - двигателя на електричката с вестници ли го разпалват? И те любезни - липса на резервни части, керамични изолатори жп-ремонтния завод не произвежда, дъски, пирони и... ВЕСТНИЦИ!!! Оттогава гледам да не слушам много...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ivanov_id   
Дата:   28-10-09 12:54

Аз веднъж слушах едни машинисти от БДЖ, които отиваха на работа с влака. Карат локомотиви Шкода, произведени през 50-те и 60-те години на миналия век. Резервни части за 60-годишни локомотиви няма и отдавна не се произвеждат. Затова във всеки жп-ремонтен завод има металообработващ цех - дялкат си на място всичко необходимо както и от каквото могат - стандарти и контрол на материалите никакви!!! Обаче не всичко им се получава - в конкретния случай ставаше въпрос за някакви керамични изолатори, които естественно не могат да си ги пекнат на микровелето. И вместо тях нашите инженерни жп-гении внедрили... Дъски от сандъците, в които им карат металните заготовки за струговете. Обаче ги ковнали с метални пирони умниците и на ти късо съединение в електричката на няколко хиляди волта. Мислили хората, мислили как да изолират въпросните гвозеи и измислили - с вестници!!! Нагънати по-надебело и натъпкани "с чалъм" - "и работата спи"!

Това горното на 100% е вярно - машинистите на съседната седалка се разправяха кои вестници ще пъхат в машината - картонените кашони от колетните пратки им свършили и на никой не му се даваха личните вестници. Аз любопитен - двигателя на електричката с вестници ли го разпалват? И те любезни - липса на резервни части, керамични изолатори жп-ремонтния завод не произвежда, дъски, пирони и... ВЕСТНИЦИ!!! Оттогава гледам да не слушам много...


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: sunnyshot   
Дата:   28-10-09 12:58

на мен пък ми се струва че медиите вдигат по-голям шум, от колкото трябва в търсене на сензации...


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: fff   
Дата:   28-10-09 19:10

Щом един парцал е вършил работата на капачката да дръпнат ушите на инджинерити задето са вкарали предприятието в разход за производство на капачки. [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: georgi969   
Дата:   28-10-09 19:41

Още нещо интересно:
На руски:
"В понедельник стали известны подробности спецоперации в Афганистане, в результате которой российские пилоты спасли военных НАТО. Вертолет Ми-26, "корова", эвакуировал подбитый американский вертолет с экипажем, который уже был окружен боевиками. За смелую операцию российских пилотов Москву поблагодарил Барак Обама, а натовцы фотографировали на память машину, которая без труда унесла от талибов их многотонный "Чинук".
По официальной версии в провинции Гильменд, вертолет "Чинук" совершил вынужденную посадку, по неофициальной, его сбили талибы. К месту падения начали подъезжать боевики, в перестрелке были ранены два члена экипажа, вертолет был сильно поврежден. Русский экипаж спас американский вертолет и раненых военных. Ми-26 на внешней подвеске тащил поврежденный "Чинук" 110 километров над территорией, где орудуют талибы до международной военной базы в Кандагаре.
Посмотреть на российский чудо-вертолет, который спокойно перевозит многотонные грузы, пришли десятки людей. Некоторые даже фотографировались на фоне Ми-26. Он действительно самый большой в мире транспортный вертолет."

На английски:
http://www.shephard.co.uk/news/4217/

И от Руска ТВ


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   28-10-09 20:40

fff, парцалът е свършил работа само за ограничено време - после двигателят е прегрял, значи все пак е имало нужда от капачката [smilie5] [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tofo   
Дата:   28-10-09 20:49

Аз ли нещо не разбрах - Ми 26 теглил 110км на външната подвеска Чинука ли бря!!![smilie10] [smilie10] [smilie10]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   28-10-09 20:50

Не го теглил, ами носил.

Филмът не бил руски, ами шведски [smilie5]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.