Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 София на 2 нива
Автор: Amigo   
Дата:   13-10-09 23:51

Шест кръстовища на две нива ще се строят в София

Шест кръстовища на две нива ще бъдат изградени в София със заем от Европейската инвестиционна банка (ЕИБ).

Общината е внесла в Столичния общински съвет доклад, в който се посочва, че освен досегашните пет кръстовища, предвидени за финансиране от ЕИБ, ще бъде добавено и кръстовището на булевардите "Кн. Мария - Луиза" и "Сливница" при Лъвов мост.

Общата индикативна стойност на проекта е 88,1 млн. евро, като финансирането е разделено между ЕИБ - до 43,5 млн. евро, и Столичната община - 44,6 млн. евро.

Кръстовища на две нива ще се изграждат на:

- бул. "България" и бул. "Акад. Иван Е. Гешов";
- бул. "Акад. Иван Е. Гешов" и ул. "Св. Георги Софийски" (пред Института по хигиена);
- бул. "Драган Цанков" и алея "Яворов" (пред старата тв кула);
- бул. "П. К. Яворов" и бул. "Ст. Михайловски" (зад Семинарията);
- бул. "Андрей Сахаров" и бул. "Андрей Ляпчев" (в "Младост").

Последният включен проект за кръстовище на две нива е между бул. "Кн. Мария Луиза" и бул. "Сливница". Проектът предвижда по две от платната на бул. "Сливница" да преминават под бул. "Кн. Мария Луиза". Другите ленти ще са за завой наляво и надясно.
Тунелното пресичане на бул. "Кн. Мария Луиза" ще е над нивото на бъ дещата метростанция "Лъвов мост", която е част от трасето на втория лъч на метрото.
[smilie8] [smilie8]


Дали ще направят поне едно от тях преди 2012 [smilie11] [smilie8] [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   13-10-09 23:53

Дали дотогава ще се изпари живакът от счупения термометър в къщи? [smilie8] [smilie21] [smilie21] [smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Lalinda   
Дата:   13-10-09 23:57

Вкъщи.
[smilie3]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   14-10-09 00:01

в к ъ щ и [smilie19] [smilie21] [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 00:04

[smilie18] [smilie18] [smilie18] slivenski, май повече живак ти е поел мозъкът [smilie3] [smilie18] [smilie18] [smilie18] А Лалинда няма проблеми с него [smilie18] [smilie18] [ezik] [ezik] [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   14-10-09 00:05

к о ? [smilie10] [smilie10] [smilie11] [smilie21] [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Shtrak   
Дата:   14-10-09 00:16

и на 5 нива да я направят все тая кочинка[smilie5] аз си я обичам и такава, мазохизъм некф[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 00:17

ку можи и на Красно село да направят барем 2 нива [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   14-10-09 00:19

едно ниво за пушачи и едно ниво за пиячи... и едно за е... значи... [smilie18] [smilie18] [smilie21] [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 00:21

[smilie18] [smilie18] [smilie18] айде и едно за обикновени хора [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: matataupa   
Дата:   14-10-09 00:22

Едно ниво е достатъчно. Даже май сме го стигнали.

Останалото е въпрос на геодезия[smilie3]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: slivenski   
Дата:   14-10-09 00:22

Автор: Shtrak
Дата: 14-10-09 00:16

и на 5 нива да я направят все тая кочинка
-----------------------------------------


Човекът го е казал... София на 5 нива! [smilie21] [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: kolcho   
Дата:   14-10-09 01:34

Решението е спорно......
Напълно неясно е това за пресечката на М.Луиза и Сливница, при положение, че ползата ще е минимална - и в двете посоки по Сливница, където е големият трафик, има светофари на по няколкостотин метра, разреждането им с един означава само едно - колите ще си се туткат на следващия......
Много по-важно е да се развържат пресечките на Борис и Д.Петков, Борис и Зимница, за кръстовището на Борис и Гешов не ми се говори - уж го направиха на две нива, а в горното - светофари, завои, трамваи......Проектантът на тая идиотщина следва да се обеси на най-близкото дърво до творбата му.
Развързването на Вапцаров е добра идея, но е наложително и изграждането на тунел, свързващ пресечката на булеварда и Черни връх с бул. Гоце Делчев под Южния парк - само така ще се отпуши тоя ринг. Детелина на България и Гоце също е неминуема, докато пресечката при Дойран трябва да се оформи на две нива без леви завои: това може да се дръпне за месец. След това - затваряне на Зимница само двупосочно - без лигавите отбивки в ляво и дясно за "тарикатите", а на пресечката с Мушанов - нова детелина!
Само за сведение - има изпедепцани фирми, които строят пълноразмерни детелини за около 2 месеца! От А до Я - нищо общо с времевите рекорди по Южната дъга / по- нагла подигравка с данъкоплатеца едва ли някой си е правил в Европа - так четвърта година се строи нещо, което нормално се прави за шест месеца/....
Само пари да има.....


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: 798099   
Дата:   14-10-09 08:38

Преди да се разкопава отново целия град, мисля че трябва да се достигне едно ниво - това на цялостната концепция за ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО. Ама не с перспектива 3-5 години, а поне за 25 напред. Такова нещо в София НЯМА!!! Какво става на практика! "Оправя" се едно кръстовище, едно направление, но...около него настъпва ад, защото никой не се интересува за "причинно-следствените" връзки. Какво се получи след ремонта на редица основни столични улици и булеварди: разшириха платната, асфалтираха ги и...ги разчертаха за "СИНЯ ЗОНА"!!! Това ако е борба със задръстванията...
Иначе казано идеята ми е първо да се реализира онова, което не изисква почти никакви финансови средства, а успоредно с него да се работи и по по-мащабни проекти, чието финансиране в момента е под въпрос. Когато е налице цялостна концепция, тогава може и да се искат пари по различни програми, фондове и т. н. Може пък и да ни дадат, особено ако дотогава докажем пред всички, че крадем само 10%, а не 90%, както досега.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 08:55

Те ся като направят и даскалката Фандъкова кметица ще видите вий цялостен архитектурно-строителен концепциЙ [smilie8] [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 09:48

Хиляди паркират незаконно в зелените площи
14 октомври 2009 / News.dir.bg


Масово се нарушава забраната за паркиране в зелените площи по основни столични булеварди, съобщиха пред БТА от Столичния инспекторат.
Най-много нарушения констатират инспекторите по тревата до локалните платна на булевардите "България" и "Цариградско шосе", както и по бул. "Тодор Александров". Не са рядкост и паркираните автомобили в зелените площи до новостроящите се "МОЛ Сердика Център", "Карфур", в Борисовата гради и в Южния парк, разказаха за БТА инспекторите.
Общо 2616 са репатрираните автомобили от началото на година до момента, водачите на които са получили и актове. Други 526 водачи са получили констативни протоколи, по които наложените санкции са 11 530 лева.
Според наредбата за организация на движението и по наредбата за опазване на зелената система изисква съставянето на констативен протокол, който се поставя на предното стъкло на автомобила, както и заснемането му в констатираното положение. Ако водачът не се яви за налагане на глоба в определения в протокола срок, от инспектората правят запитване до КАТ за собственика на автомобила и след това се съставя Акт по закона за административните нарушения, обясниха от инспектората.
В същото време инспекторите са безсилни за установяването на нарушителите на общинските наредби във вътрешно-кварталните улици. Значително често явление е до по-новите жилищни кооперации, а даже и до панелните блокове да се насипват камъни върху зелени площи, които се преоформят като паркинг. Някой по-предприемчиви софиянци даже ограждат "завзетата" площ с приспособления за запазване на "парко-мястото". И според двете общински наредби това са нарушения върху публичната общинска собственост, отбелязаха експертите.
Значителен проблем за установяването на нарушителите е и нежеланието на гражданите да нарушават добрите междусъседски отношения въпреки, че недоволстват от стореното.
От Столичния инспекторат припомниха, че според Закона за движение по пътищата всеки водач автомобил, който паркира и върху тротоар на разрешено място трябва да оставя по два метра от сградата до превозното средство за преминаването на пешеходци.
Към Столичната община работи денонощен телефон, на който могат да се подават сигнали за нарушения - номерът му 987 55 55, напомниха от инспектората.

[smilie8] [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: iPonche   
Дата:   14-10-09 09:52

Това ще облекчи тези кръстовища, ама тапите след тях пак ще си останат. Минималният срок за изграждане на такова съоръжение е 2 години [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 09:56

мдааа, цялостен концепциЙ си требе, ама нема кой [smilie8] [smilie8] [smilie21] всички до 30 г. да карат само колело или мотопедче [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: iPonche   
Дата:   14-10-09 10:00

Автор: Amigo
Дата: 14-10-09 08:55

Те ся като направят и даскалката Фандъкова кметица ще видите вий цялостен архитектурно-строителен концепциЙ [smilie8] [smilie5] [smilie5]

Tя ще е кметица, но имам данни от кухнята, че новият главен архитект е доста лоялен човек, добър експерт в областта си и съвестен професионалист. Предложили са му да се кандидатира за кметското място, но е отказал. Не винаги е достатъчно да имаш само експертни качества пред качеството за вземане на управленски решения [smilie3]

Говорил е 2 часа и половина, за да отговори на всеки въпрос относно нашата столица. Аз лично имам надежда за нещо по-добро!

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 10:05

аз щях да гласувам за архитекта, ама що не ще [smilie11] сигурно не му се разправя с политидиоти [smilie8] ипонче, а ти си мислиш че даскалицата е за тая работа ли?! [cool]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: iPonche   
Дата:   14-10-09 10:09

Изобщо не съм казала подобно нещо, а само отбелязах, че кадърните не искат да влизат в "лайната", защото знаят, че ще се оцапат, а некадърните дайма драпат да заемат постове и да бъдат нечии марионетки. Всяко нещо си има граници, а някои хора (все още) чест и достойнство [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-10-09 10:12

мдааа, с туй съм напълно съгласен [smilie8] [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Императорът.   
Дата:   14-10-09 10:48

Важното е да се лапат мангизи - това е. Къстовищата на Братя Георгиеви и Ицо Смирненски, Драган Цанков и Графът - и на св. Гошо Софийски и Пенчо питанката-Славейков могат да се отпушат, като просто се разширят, както и кръстовището на св. Г. Софийски и Акад. Гешов - това може да бъде направено бръзо и лесно за по една седмица - няма нужда да се рушат сгради, да се секат дървета дори... но живеем в град, управляван от идиоти.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Императорът.   
Дата:   14-10-09 10:50

И за Красно село може да се каже същото.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Императорът.   
Дата:   14-10-09 10:58

Друга подобна идиотия - връзването на Овча мисъл с "метро", ама не било мето, а бръз трамвай (за мен човек, който слага думите "бръз", "трамвай" и "София" в едно изречение без думичка "невъзможно" или "не", трябва да бъде прибран в стая с меки стени). Отклонението трябвало да бъде от третият метродиаметър - тоест Овча мисъл ще има това метроподобно нещо най-рано през 2038 година... явно няма кой да види, че едно отклонение от сегашната линия, минаваща от Вардар през Красна поляна, край бивщшият Електрокарен завод и оттам по Обиколна в Овча мисъл, може да бъде строено бръзо, лесно и евтино почти изцяло по откритият метод и ще бъде готово максимум до краят на 2012 година, ако се работи с нормално темпо... и ще обслужва толкова хора, колкото и сегашната линия към Люлин и Обеля...

Дайте ми адресът на Главният архитект на тоя ненормален град - да му пратя една карта на София, щото той явно няма...

[smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.