Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 Новите двигатели
Автор: pmartinov   
Дата:   08-06-09 17:24

Идват


Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: asahi   
Дата:   08-06-09 17:31

Колко са дошли и са си отишли...

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: tantris   
Дата:   08-06-09 17:46

+ оня дето правеше гориво от вода в тенджера и пей сърце!

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: vizov   
Дата:   08-06-09 17:49

Това не е ли ванкелов двигател?


Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: mike74   
Дата:   09-06-09 06:59

не, не е ванкелов двигател.
Но за доста години като гледам до сега само прототип задвижван с сгъстен въздух показва човека и не е ясно до колко в практиката този двигател ще работи и ще е надежден.

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: alsash   
Дата:   09-06-09 08:56

крайно време беше!

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: RAFA   
Дата:   09-06-09 10:14

Има още петрол, така че скоро не чакайте нов двигател [ezik]


Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: danbi   
Дата:   09-06-09 10:18

Уместен въпрос "като е толкова по-ефективен от класическите, защо НИКОН не го ползва?"

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: asahi   
Дата:   09-06-09 10:24

Или Канон?

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: boreto   
Дата:   09-06-09 10:33

Човекът е намерил начин да си финансира живота. Там въпросът е да убедиш група алчни акционери, че ще спечелят от поредното техническо чудо и после да го разработваш с години...

А според мен истината е в електрически автомобили с бързозареждаеми акумулатори (каквито разработки има вече) и моментни буфери със супер кондензатори (каквито също има вече). И разбира се масово производство на електрическа енергия от възобновяеми източници (слънце, вятър, она... пардон, да не говорим за здрав и бодър организъм... реки, приливи, вълни)

И всеки бодибилдинг клуб да се оборудва с модерни стендове, където помпащите мускули (е, кой каквото има) да произвеждат ток, а не топлина...[smilie6]

[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: danbi   
Дата:   09-06-09 10:35

Хахахаа asahi, верно!

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: boni   
Дата:   09-06-09 10:45

А според мен истината е в електрически автомобили с бързозареждаеми акумулатори (каквито разработки има вече) и моментни буфери със супер кондензатори (каквито също има вече). И разбира се масово производство на електрическа енергия от възобновяеми източници (слънце, вятър, она... пардон, да не говорим за здрав и бодър организъм... реки, приливи, вълни)
[smilie24] [smilie24] [smilie24]

Монтирах си бойлер със слънчев вакуумно - тръбен колектор. Няма такъв кеф... Дори и в облачно дъждовно време прави вряла вода. Взе ми акъла просто, а струва 1400лв с монтажа.Няма нищо общо със старите плоски панели.

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: danbi   
Дата:   09-06-09 10:48

Така си е. Аз като видях първо картинката на 'новия' двигател реших, че е електрически двигател от тия дето се вграждат в колелото.
Тоест, така както трябва да бъде.... само дето не е ясно защо не ги внедряват гадините!

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: boreto   
Дата:   09-06-09 10:49

Бони, дай линк, да видим как изглежда.

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: boni   
Дата:   09-06-09 11:07

http://en.sunrain.com/Products/Non-Pressure_Series/

По принцип вакуумно тръмбните колектори са ефективни и през зимата. Използват ги и за отопление през зимата.

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: Todd   
Дата:   09-06-09 11:17

Пробвахме на стар плосък панел да му изтеглим въздуха ......вдигна температурата с 10 градуса !!!

[smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: pmartinov   
Дата:   10-06-09 17:50

И аз съм за електричеството


Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: Insight   
Дата:   10-06-09 18:02

boni написа:

> http://en.sunrain.com/Products/Non-Pressure_Series/
>
> По принцип вакуумно тръмбните колектори са ефективни и през
> зимата. Използват ги и за отопление през зимата.


Старите поколения вакумни колектори доказано губят качества с времето, новите още не са имали време да се докажат ;-)
... качествените плоски колектори също вадят топлина зимъска, която може да се използва за отопление.

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: naik   
Дата:   10-06-09 18:55


Монтирах си бойлер със слънчев вакуумно - тръбен колектор. Няма такъв кеф... Дори и в облачно дъждовно време прави вряла вода. Взе ми акъла просто, а струва 1400лв с монтажа.Няма нищо общо със старите плоски панели.
Бони не го прехвалвай,чак толкова в облачно и дъждовно време.[smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: Insight   
Дата:   10-06-09 21:12

naik написа:

>
> Монтирах си бойлер със слънчев вакуумно - тръбен колектор. Няма
> такъв кеф... Дори и в облачно дъждовно време прави вряла вода.
> Взе ми акъла просто, а струва 1400лв с монтажа.Няма нищо общо
> със старите плоски панели.
> Бони не го прехвалвай,чак толкова в облачно и дъждовно
> време.[smile]


Ще се изненадаш какво могат слънчевите колектори.

Вакуумните и селективните/плоски колектори генерират енергия дори при облачно и дъждовно време, вакумните са по-добри, но дават фира твърде бързо, а средно-годишно разликата между "далаверата" от вакуумните и качествените плоски/селективни колектори е ~5-6% в полза на вакуумните.

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: mike74   
Дата:   10-06-09 21:38

Не след много време ще минем на електрически [smilie5] [smilie24]
Хората по всета работят здраво в тая посока, даже вече има и в продажба:
Тесла моторс

Но на мен повече ми харесва бритиш класата [smilie5]

https://photo-forum.net/static/forum/2009-06/tngj9720.JPG
http://www.lightningcarcompany.co.uk/img/full/gallery-new-03.jpg


lightningcar

То и спортното купе на Тесла е на базата и шасито на Лотус Елиз, но все пак британското повече кефи [smilie5] [smilie5]



Публикацията е редактирана (11-06-09 01:48)

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: mike74   
Дата:   10-06-09 21:49

Ето това е големия пробив при електромобилите - батериите които до сега бяха най-големия проблем, в показаната по-горе lightningcar се изплозват тези:

"Until now, battery technology has hindered electric vehicle innovation. In 2000, US company Altairnano Inc. established a research programme to create an ultra safe, high power battery using cutting-edge Nanotechnology. The result of their hard work is the NanoSafe™ battery.

SAFER - NanoSafe™ batteries use nano titanate materials instead of graphite which makes them far more thermally stable - there are no toxics or heavy metals used in NanoSafe™ batteries.

LONGER-LASTING - NanoSafe™ batteries have a life expectancy of 12+ years, versus the 3-5 year usable life of other batteries. NanoSafe™ can retain up to 85% charge capacity after 15,000 charges.

FASTER CHARGE - NanoSafe™ batteries can be recharged in approximately 10 minutes, rather than the hours required by many other rechargeable batteries.

MORE POWERFUL - With instantaneous power even at extreme temperatures, NanoSafe™ batteries deliver power per unit weight and unit volume several times that of conventional Lithium-Ion batteries.
"

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: boreto   
Дата:   10-06-09 22:34

Забележете че консумацията на енергия при задръстванията в града в електрическите автомобили не се увеличава. Дали чакате по светофарите и тапите или не няма значение. Изразходваната енергия зависи от разстоянието.

Идеята за соларните панели на покривите на колите също ми харесва. Въпреки че такъв панел не е повече от 200 вата и за един слънчев ден може да генерира не повече от 2 киловатчаса, все пак при всекидневно ходене на работа с кола това спестява примерно 3 до 6 % от разхода.

А изчистването на градовете от канцерогенните и мутагенни аерозоли е безценно.

Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: riddick   
Дата:   10-06-09 23:02

Чудесно звучи батериите да се зареждат за 10-на минути, но! нали трябва да имаме предвид и реалната консумация на енергия.
Ако КПД-то на новите батерии не е революционно, то тези 10 минути отиват по дяволите, защото ще е нужна директна връзка с някоя близка ел-централа и доста дебеличък кабел, което от своя страна води до съвсем нова инфраструктура...

Разсъждавам си само[smilie8]


Отговори на това съобщение
 Re: Новите двигатели
Автор: asahi   
Дата:   10-06-09 23:06

Като ще разсъждаваш вземи едно моливче и листче да си смяташ.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.