Автор: name
Дата: 29-05-09 22:33
Аз не бих ползвала думата "никога", но при всички положения няма да е в близките години... или десетилетия
за мен са интересни няколко неща - най-очевидното, че тази реклама няма нищо общо със задължителните 30 секунди + задължителния продуктов кадър + задължителното лого (малко по-голямо, ако е възможно), а е по-скоро част от guerilla маркетинга, и че използва най-мощната и неуправляема медия - потребителите.
чудя се дали това е бъдещето на рекламата, дали след няколко десетилетия рекламата ще се случва в ежедневието ни, ще е част от всичко, което правим, може дори да е персонална (като в Minority report, примерно ), дали още с раждането няма да бъдем превръщани в консуматори... скоро четох някъде, че Тойота е започнала да прави product placement в компютърни игри, насочени към деца между 5 и 7 години...
Рекламата е огледало на социалната действителност и на процесите, които се случват в едно общество, България е чудесен пример за това. Та - да, ясно е, че такава реклама в България скоро няма да има, както скоро няма да има и хора, които се събират, без да се познават, използвайки интернет, за да "замръзнат" за 5 минути на някое обществено място, просто така. Защото е забавно.
|
|