Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 ONLINE магазините - удобство или?
Автор: NeDDRaG   
Дата:   20-05-09 12:57

Удобство ли аз ONLINE магазините или напротив?
Та ето каква е одисеята:

Счупих си дисплея на единия телефон - Sony Ericsson К750i. Хубаво телефонче, доста ми издържа батерията, та ме беше яд и реших да го ремонтирам. Първо се обадих в един сервиз, на бул. В. Левски, удобно, в обедната почивка да отсйкоча.
"Имате ли дисплей за К750?"
"Имаме"
Тръгвам, стигам, взимат телефона, ще го сменят. чакам около 30 минути, носят ми го и:
"Съжаляваме, ама нямаме наличен дисплей."
"Ми аз като питах по телефона, нали уж имаше."
"Еми... То.. Да ви поръчаме, ма май ще е на нова цена."
Излизам. Връщам се, намирам друго място, дет го има. Пак по телефона.
"Имате ли...?"
"Имаме."
"ОК. Сега отивам да пусна поръчката в сайта. Кога ще го получа?"
"Ми след обяд имам заявен куриер, утре по обяд е при вас"
Отивам правя поръчка. Вчера идва куриер, носи ми пратка. Отварям - то не дисплей, а панели. Т.е. цялата кутия на телефона. Е хубу, ама аз не искам панели, а дисплей. Пак звъня.
"Станала е грешка, аз съм се заблудил... Утре ще е при вас."
"Ами панела?"
"Куриера ще го вземе като донесе дисплея."
"Добре"
Днес дойде. Понеже ръцете не са ми завряни отзад, за 2 минути го смених. Обаче... Куриера не щя да вземе панела. Трябвало заявка.
Пак звъня:
"Куриера не взе панела, трябвало заявка."
"Ох... Ми не мога да дойда сега до там... Не може ли вие да извикате куриер, когато имате възможност, с разходи за моя сметка?"
Ще поръчам, ама не знам кога, нещо ми писна. Та чудно ми е, този търговец къде ще му излезе сметката? Две куриерски пратки за негова сметка, те май са на цената на половината панел, едно на ум, ако се наложи да поръчам пак от там, а ако имам алтернатива, сигурно няма...

Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: JESUSCHRISTSUPERSTAR   
Дата:   20-05-09 12:58

[smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: cade   
Дата:   20-05-09 13:37

че то е същото и като не е online магазина [ezik] просто в .bg не се гледа с добро око на добрата търговия [smilie19]

Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: kaiser.soze   
Дата:   20-05-09 15:44

basi,poshti nqmate li?@??

Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: Todd   
Дата:   20-05-09 18:27

Е то това не е онлайн !!! Това е телефонна търговия !!!

[smilie19]

Онлайн поне до като поръчваш виждаш дисплея !!!

После може и да го нема но поне до като поръчваш го гледаш !!!

Иначе сервиз да продава части ...странно !!!

[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: juslen   
Дата:   20-05-09 19:26

Попаднал си на някой некаъдърен служител явно,въпреки че да объркаш дисплей с панел малко странно.

Иначе аз ползвам от време на време няколко Online магазина,и български и чуждестранни и винаги поръчките ми минават като по вода.
Абсолютно на 100% коректни и кадърни хора попадам.

Online магазините са си удобен начин за пазаруване,цените са по-ниски,седиш на компютъра,натискаш 5 копчета и чакаш да ти донесат пратката до вкъщи[smile]

Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: vinse   
Дата:   21-05-09 07:59

От БГ on-line не съм пазарил и нямам желанието да го правя. Тук не е ли "око да види, ръка да пипне" просто забрави.За сметка на това в бея пазаря без задръжки, щото знам, че англичаните са точни типове [smilie7] Сещам се за една поръчка от там, която се бавеше месец след като ми беше пратено съобщение, че продавача я е пуснал по пощата, а месец е твърде много, времето за доставка е около седмица. Както и да е - писах аз на островитянина "така и така, сър поръчката нещо я няма" след отрицателно време получавам отговор "ще проверя". Оказа се, че пратката се е била замотала в тамощните "кралски пощи" и не била изпратена. Човека шипна наново пратката и даже ми сложи подарък за това, че съм чакал толкова много. После едвам успях да се откАча от извиненията му за закъснението [smilie18] при положение, че вината не беше в него. И всичко това за един положителен фийдбак [beer] Хайде ми кажи колко български on-line търговци биха направили нещо подобно [smilie23]



Публикацията е редактирана (21-05-09 08:01)

Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: Todd   
Дата:   21-05-09 09:48

Българина е силен участник в играта "Прееби другарче " кви извинения.....

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Някой правят бизнес - в България всичко е далавера !!!

Коректен далавераджия да знаете ???

[smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: ONLINE магазините - удобство или?
Автор: NeDDRaG   
Дата:   21-05-09 10:07

Todd написа:

> Е то това не е онлайн !!! Това е телефонна търговия !!!
>
> [smilie19]
>
> Онлайн поне до като поръчваш виждаш дисплея !!!
>
> После може и да го нема но поне до като поръчваш го гледаш !!!
>
> Иначе сервиз да продава части ...странно !!!
>
> [smilie7]
>


Тоде, абе гледах го на картинка бе. И бутон Купувам и форма за поръчка си имаше.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.