Автор: NeDDRaG
Дата: 20-05-09 12:57
Удобство ли аз ONLINE магазините или напротив?
Та ето каква е одисеята:
Счупих си дисплея на единия телефон - Sony Ericsson К750i. Хубаво телефонче, доста ми издържа батерията, та ме беше яд и реших да го ремонтирам. Първо се обадих в един сервиз, на бул. В. Левски, удобно, в обедната почивка да отсйкоча.
"Имате ли дисплей за К750?"
"Имаме"
Тръгвам, стигам, взимат телефона, ще го сменят. чакам около 30 минути, носят ми го и:
"Съжаляваме, ама нямаме наличен дисплей."
"Ми аз като питах по телефона, нали уж имаше."
"Еми... То.. Да ви поръчаме, ма май ще е на нова цена."
Излизам. Връщам се, намирам друго място, дет го има. Пак по телефона.
"Имате ли...?"
"Имаме."
"ОК. Сега отивам да пусна поръчката в сайта. Кога ще го получа?"
"Ми след обяд имам заявен куриер, утре по обяд е при вас"
Отивам правя поръчка. Вчера идва куриер, носи ми пратка. Отварям - то не дисплей, а панели. Т.е. цялата кутия на телефона. Е хубу, ама аз не искам панели, а дисплей. Пак звъня.
"Станала е грешка, аз съм се заблудил... Утре ще е при вас."
"Ами панела?"
"Куриера ще го вземе като донесе дисплея."
"Добре"
Днес дойде. Понеже ръцете не са ми завряни отзад, за 2 минути го смених. Обаче... Куриера не щя да вземе панела. Трябвало заявка.
Пак звъня:
"Куриера не взе панела, трябвало заявка."
"Ох... Ми не мога да дойда сега до там... Не може ли вие да извикате куриер, когато имате възможност, с разходи за моя сметка?"
Ще поръчам, ама не знам кога, нещо ми писна. Та чудно ми е, този търговец къде ще му излезе сметката? Две куриерски пратки за негова сметка, те май са на цената на половината панел, едно на ум, ако се наложи да поръчам пак от там, а ако имам алтернатива, сигурно няма...
|
|