Автор: Amigo
Дата: 30-03-09 17:26
Граби евтинията, народееее!
20 000 кисели млека по 15 ст. продадени за ден
30 март 2009 / News.dir.bg
Само за ден от киселото мляко, което се превърна в най-търсен артикул в Бургас заради цената си от 15 стотинки, са били продадени 20 000 кофички в най-новия хипермаркет в града.
Млякото е произведено за фирма „ГАВРА" ЕООД, е записано на етикета на кофичката, която се продава като „Селско кисело мляко" от 400 грама, съобщи globusnews.net.
В рамките на три седмици в морския град бяха открити магазини на две от най-големите компании - "Кауфланд" и "Карфур", за продажба на дребно в световен мащаб. Преди това в града врати отвориха и други хипермаркети, които държаха високи цени. С новите играчи на пазара обаче, ситуацията се промени коренно. В момента всеки се опитва да привлече клиенти с цени като тези за мляко от 15 стотинки. В някои от магазините то може да се открие и за 14 стотинки за кофичка.
Вече трети ден бургазлии хапват банани за 99 стотинки килото и портокали за 89 стотинки. За да се доберат до желаните артикули гражданите дори се блъскат и обиждат от ужас, че евтината стока може да свърши.
На откриването на един от магазините две жени припаднаха, като на този ден през касите му са минали 40 000 клиенти. По думите на управителите подобно нещо се е случвало само в Китай. В останалите държави, където веригата има магазини, не е имала толкова клиенти и стоката не е била разграбвана за такова кратко време. По думите им за десет часа са продали 17 тона банани.
Проверка показва, че в най-новия от магазините хората масово пазаруват възглавници и куфари. Във всяка втора количка могат да бъдат забелязани тези артикули и ако някой е попаднал там случайно би си помислил, че града се евакуира. Причина за интереса към тези стоки е отново ниската цена. Декоративните възглавници се продават по 1,99 лева за брой, а куфарите по 9,99.
В хипермаркетите могат да се намерят магнитен велоергометър за 99 лева, мъжки и дамски дънки по 14,99 лева, шоколадови яйца по 29 стотинки за брой и други стоки на цени, които убиват кварталните супермаркети.
|
|