Автор: exile
Дата: 19-03-09 11:34
И тод и коинци...
Не сте баш прави... Нито в пазар е въпросът, нито в аудиторията... Въпросът е в това кой държи мангизите.
Най-големия кошмар в БГ за едно дизайн студино е да си намери свестни клиенти, които да са навити да правят добри неща, ама не само на думи... Да имат участие в тях - с нужната нагласа, усилие, пари.
То че може - може. В БГ всичко можем, то на приказки и совалки можем да прави. Какво ни пречи.
Разбира се втория проблем е наличиета на свестни студиа... Щото дори клиентите с пари и желание, доколкото ги има, често биват докарвани до нервен срив от разни уж мноо големи, дето са се самозабравили вече и като видят нормална пачка пари, дето навън е общо взето средното заплащане за дадения проект, мисля, те са хванали Господ за шлифера и могат да се мотат както си искат.
Па народа по-умен няма да стане. Нито ще почне да харесва нещата, които вървят навън, докато тея неща не се появят тук. Задача на дизайнер е да възпитава хората, не обратното. Никой клиент няма да ти каже "Евала баце, тоя шрифт си го нацелил, па и кернинга муцка си го напраил, пък и алата балата", ама като види 2-3 неща, дето са ок и 2-3 неща, дето сда правени от тукашна ширпотреба почва да му увира главата и без да е експерт, което и без това не му е работа да бъде.
а е-мил, то работата не опира само до 3д-то, блу бокса и тракинта. в тея реклами има доста повече ноу-хау, дето тука го няма.
|
|