Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Архив
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 За дигиталната фотография
Автор: Transfiction   
Дата:   25-01-04 16:04

Здравейте!
Вчера открих вашия сайт и ми харесва много!
Аз съм начинаеща... или по-скоро сега ще бъда начинаеща в дигиталната фотография. Искам да науча колкото може повече. Прочетох тук една тема на друг начинаещ с въпрос за фотоапаратите, ще си купя каквото беше препоръчано - Canon PowerShot A70. Засега не знам нищо... не съм имала такъв фотоапарат, нямам опит, само голямо желание.

Едно време като гимназистка използвах стария фотоапарат на баща ми, беше едно малко Penti, правех черно-бели снимки. С най-добрата ми приятелка ги промивахме и изкарвахме сами в тяхното мазе, баща й имаше необходимите материали и апарати за това. Много вълнуващо беше, часове прекарвахме в мазето на червена светлина и се взирахме в снимките. Баща ми ме беше научил как да нагласям бленда и скорост, обаче... оттогава мина време и съм забравила. От известно време си мисля да се върна към това си старо хоби. Но трябва да науча как се работи с дигитален фотоапарат, всичките тънкости, и също трябва да се образовам по отношение на композиция и т.н. и да добия опит, разбира се. Сега имам Yashica, но не е дигитален.

Има един известен австралийски фотограф, чиито календари колекционирам, имам четири вече. Той ми е нещо като гуру :-) Казва се Steve Parish. Може да разгледате сайта му:
http://www.steveparish.com.au

На един от календарите с прекрасни фотографии има код, който, ако го въведете на сайта, може да си свалите негови снимки за screensavers.