Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - форум: Архив
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Защо камерата няма значение...
Автор: dbugg   
Дата:   01-06-06 11:33

Нещо, което често е забравяно е описано тук . Забавлявайте се. [cool]


Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Стоев   
Дата:   01-06-06 11:42

Кат каза "Забавлявайте се" - сетих са нещу[ezik] [smilie5]

Муш един превод:


Защо вашата камера не има значение
2006 Кен - ROCKWELL

Please help KenRockwell..com

Около тези прегледи

Също в унгарец и руснак

Защо става така, че с над 60 години на подобрения в камери, острота и филмово зърненост на лещата, решение и обхват за динамизъм, които никой не има бяха способни да изравняват това, което Адамс на ANSEL прави назад в 1940 те ?

ANSEL нямаше PhotoShop! Как той го прави? Повечето опити падат внезапно, някои са като добър но различен подобен жак DYKINGA, но никой не е същия.

Защо то онези фотографи ли е зареди с най- необикновената предавка, която използува интернетът за да получава точното координати на GPS на Джак или местоположенията на снимка на ANSEL и екскурзия ей там с изображението в ръка за да подсигуряват точно копие (законите за нелегалното до нас авторско право и общо благоприличие), които те взимат нещо, което може да изглежда - подобни, но няма цялото въздействие и чувство на оригиналът, които те мислиха, че те копираха?

Аз не се будалкам. Вие можете да четете за куп на тези пуйки тук . Те използуваха университетски астрономи за да предсказват този в времето, в което в почти две десетилетия, които условията щяха да съчетават и имаха 300 от слепите се сливат при точно правилното петно. Те не разбраха облаците все още, сняг или сенки правилно. Това кара ANSEL да се свие. Разбира се те не получиха каквото и да е като че ли това, което те искаха : изисквайки снимки дойде от вдъхновение, а не дупликиране.

Защо става така, че въпреки това всеки знае, че PhotoShop може да бъде използуван за да взима каквото и да е лошо изображение и го превръща в шедьовър, че дори след това часовете на масажиране на тези изображения изглеждат по-лоши, THAN когато някой започна?

Може би защото то е изцяло окото на художник, това на търпение и умение прави изображение а не неговите инструменти.

Уокър EVANS веднъж каза" хората винаги питат мен каква камера аз използувам. Не е камерата, то е - - и той източи неговият храм с неговият показалец.

Таткото на Исус Христос Джоузеф изгради шедьовър от дървено стълбище в църква в ново Мексико в 1873, и който и да е се интересува ли какви инструменти той използува? Търсете всичко, което вие искате, вие ще намирате много ерудирана дискусия просто никога не на инструментите.

Вашата екипировка не засяга качеството на вашето изображение. по-малкото време и усилие вие прекарвате безпокоейки се за вашата екипировка повечето време и усилие, които вие можете да прекарате създавайки големи изображения. дясната екипировка просто го прави по-лесно, по-бързо или по- удобно за да можете вие да получавате резултатите, които вие имате нужда от.

" каквато и да е добра съвременна леща е наказана за максимално определение при по-големите знаци"стоп". Използувайки дълбочина за единствени увеличения на малко спиране...." ANSEL Адамс, юни 3, 1937, в A отговарят на Едуард WESTON молейки за предложения на леща, страница 244 на автобиографията на ANSEL . ANSEL прави фантастично умни изображения седемдесет години по-рано без да съсипвам времето безпокоящ се за колко остри неговите лещи бяха. С седемдесет години на подобрение ние по-добре много сме свободни от дежурство концентрирайки се върху правене на чудесни снимки от снимане на тестови диаграми. Разбира се тези големи лещи за формат от 1930 s и днес са бавно, около F / 5. 6 типично. Най-добрите в около 2 спирания на малък формат и работа на цифрови лещи подобряват.

Купуващата нова предавка няма да подобри вашата фотография. За десетилетия аз мислих" ако аз само имах онази нова леща" всичко това, който моята снимка иска щеше да бъде задоволен. Тц. Аз все още искам онова" още една лещов," и аз целех над 30 години. Там винаги е още една леща. Го забравяйте . Вижте" станцията " за по-добро обяснение.

Единствената работа на камерата е за да се маха от пътят на правене на снимки.

Ернст HAAS коментира това в работилница в 1985 :

Две хлапета от Нова Скотия правиха грамадно усилие за да бъдат там и бяха велики фенове на LEICA, работиха в склад на камера, спасен да има тях и държаха Ернст на рекорд за да бъдеш потребител на LEICA (въпреки че той използува NIKONS на неговите издънки на MARLBORO, когато чиповете бяха повредени).

Около четири дни в работилницата, Той накрая MAXXED навън на обожанието на LEICA Тези деца са показани, и в средата на дискусия, когато един от тях зададе още един въпрос, насочен към да установява превъзходството на WETZLAR, Ернст каза," LEICA , SCHMEICA. камерата не прави малко от разлика. Всички тях могат да запишат това, което вие виждате. Но, вие трябва да видите."

Никой не говори за LEICA, NIKON, канонът или всеки друг вид на екипировката на камерата за останалата част на работилницата.

Той също каза," леща на най-добре широк ъгъл? Двамата стъпва назад" и" търси " ax, вещица."

(този анекдот на HAAS идва от MURAD SAYEN , прочутият фотограф от Оксфорд, Мейн, над който хората са изцяло бръмчащи,. Многото казват, че той се появи от старите гори като кръст между носач на ELIOT и HENRI Картие BRESSON. Аз намерих поне три уеб-сайтове твърдейки да бъда официалният на HAAS тук , Тук и тук .)

Вие можете да виждате няколко от световната най-добра фотография тук от другар, който казва същото нещо тук . Тук е други товар на данни, който също потвърждава защо притежавайки повече лещи просто прави по-лоши снимки. Аз правих тези B / В снимки тук с 50 годишна фотоапарат за 3 $ по-скоро отколкото днешен DISPOSABLES. Това място тук има абсолютно блестяща работа, направена на 8080 пункт на Олимп и застрелва.

ANDREAS FEININGER (Френч, B. 1905 - D. 1999), обявените" фотографи - идиотите, от което там така са много - казват," О, ако бъде единствен аз имах A NIKON или A LEICA, аз можех да правя страхотни снимки." Онова е най-глупавото нещо, което аз някога чух в моят живот. То е нищо друго, освен въпрос на виждането, мислене, и интерес. Онова е това, което прави добра снимка. И тогава отхвърлете каквото и да е, което щеше да беше лошо за картината. погрешната светлина, погрешният опит, времето и т.н.. Просто не го правете, не има значение колко красив предметът е."

Хората знаят, че колите не се карат, пишещите машини не пишат романи до тях и че четките на Рембранд не рисуваха чрез тях. И така, защо някакви другояче интелигентни хора мислят желание на камери наоколо и правят снимки всички до тях? най- напредналата, екзотична и скъпа кола дори не може да седи в същата алея на магистралата от самосебе си, много по-малко ви убеждава . Без значение как вашата камера увеличи ви все още трябва да бъдете отговорни за да го закарвате до правилното място в точния момент и насочвате него в правилната посока за да получавате снимката, която вие искате. Всяка камера иска вие да правите ръчни настройки от време на време също така, независимо от колко напреднало то е. Никога не обвинявайте камера за да не знае всичко или прави погрешно експонация или мъгляво изображение.

Тук е как аз започнах да откривам това :

Когато става въпрос за изкуствата, да речем музика, фотография, сърфинг или каквото и да е, има планина, която ще бъде победена. Това, което се случва е това за първите 20 години или така че вие изучавате каквото и да е изкуство, вие просто знаете, че ако вие имахте по-добър инструмент, камера или сърф-дъска това, ти, щеше да бъде просто толкова добро колкото професионалистите. Вие прахосвате много на време, безпокоящо се за вашата екипировка и опитване за да си позволявате по-добро. След това първите 20 години вие накрая хващате толкова добре толкова всички известни художници на друг свят, и един ден когато някой идва нагоре при вас молейки за съвет който вие имате, Богоявление където вие осъзнавате, че никога е беше екипировката изобщо.

Вие накрая осъзнавате, че правото превключваш вие изхарчихте толкова много че времето натрупващо се просто го прави по-лесно за да получава вашият звук или вашият вид или вашите ходове, но че вие можехте да ги хванете, въпреки с малко повече усилие, на същия боклук с което вие започнахте. Вие осъзнавате най- важното нещо за да може предавката да наистина е точен махнете се от вашият път. Вие тогава също осъзнавате, че ако вие прекарахте всичкото време вие се изсипахте безпокоейки се за придобивайки по-добрата предавка WOODSHEDDING, правеща снимки или хващайки повече превози, които вие щяхте да получавате където вие искахте да бъдете много по-скоро.

Аз срещнах Фил Колинз при проверяване през декември 2003. То излезе от това, в което хората винаги разпознават неговият звук когато те го чуват. Някои хора решиха да играят неговите барабани когато той ходи на чужд терен по време на сесия, и предполагате какво? То не иззвуча като него. Подобно, на нает комплект (или" заемам декор на барабан" като ние казваме в САЩ) Фил все още звучи като Фил. И така, все още мислите ли, че то е неговите барабани, които му дават неговият звук?

вентилатор от Мичиган преподава състезание на автомобил при голяма верига. дъщерята на един от неговите студенти искаше да дойде учете се. Тя излетя и се показа при пътят в зает кавалер на шевролет. Тя надмина другите студенти, средни оплешивяващи хора на възраст с CORVETTES и 911 s. Защо? Глупак : тя обърна внимание на инструкторът и беше гладка и стабилна и предприе десните линии, не позирайки докато преиграйте - FISTING Много от конска сила за да опитва да компенсира търпение и умение. контетата бяха наистина отбелязани, особено това, в което те бяха надминати от момиче, и А 16 годишен Уан в това.

Да, ако вие сте професионален водач вие сте достатъчно добри да извличате всяка унция изпълнение от кола и ще бъдете ограничени от неговото представяне, но ако вие сте като повечето населете вагонът, камера, работещите обувки или без значение как имате малко до нищо общо с вашето представяне оттогава вие винаги сте дефиниращия фактор, а не инструментите.

Хванете какъвто и да е виртуоз, който е цялостен магистър по техните инструменти далеч от неговите или нейните спонсори и те ще поделят това с вас.

И така, защо правим художниците чиито работи, които вие се възхищавате да клонят склонност да използуват прищявка, скъпи инструменти ако качеството на работата е същото? Глупак :

1.) Добрите инструменти точно се махат от пътят и го правят по-лесно за да получават резултатите, които вие искате. По-малките инструменти могат да вземат повече работа.
2.) Те прибавят издържливост за хората, които използуват тези инструменти усилено цял ден, всеки ден.
3.) Напредналите потребители могат да намират няколко от минорните допълнителни отличителни черти удобни. Тези удобства правят животът на фотограф по-лесен, но те не правят снимките какъвто и да е по-добро.
4.) Хей, има нищо лошо с най-добрите инструменти, и ако вие имате парите за пропиляване защо не? Някога точно не започвайте да мислите, че модните инструменти са това, което създаде работата.

И така, защо показвам щракания на мен с грамадна леща на моите страници? Глупак : то ме спасява от да трябва да казвам" фотография на Кен ROCKWELL," кои звуци осакатяват и вдига повече пространство. голямата камера предава съобщението много по-добре и по-бързо значи аз мога просто да кажа" Кен ROCKWELL."

Ето снимки, направени от човек в PHILIPINES - от камера на клетъчен телефон!

Един последен пример : аз купих употребявана камера това, нямало фокусирано правилно. То се върна към дилърът, няколко пъти за поправка, всеки път връщащ се по същия начин. Като художник аз знаех как да компенсирам за това грешка, която беше болка защото аз винаги трябваше да прилагам ръчен офсет към настройката на фокус. Във всички случаи, аз правих едно от моите много любими изображения от цялото време докато тествам него. Този имидж тук спечели мен всички видове на награди и дори виси в галерия на Лос Анжелис където оригинален Адамс на ANSEL слезе и това изображение беше закачено. Когато моето изображение падна, ANSEL се изкачи надясно отново. Спомнете си, това беше направено с камера, която беше върната по дилърът, който те се съчетаха, който беше UNREPAIRABLE.

важната част от онова изображение е че аз останах наоколо след като моите приятели изцяло избухнаха за обед, докато аз заподозрях, че ние щяхме да имаме необикновено събитие на небе (небето за фуксинът, точно като снимката се показва.) Аз правих излагане от 4 минута с нормална леща. Аз можех да правя него на същия $ 3 фотоапарат, която прави на b / В изображения тук и то щеше да изглежда същото.

Подобно, аз случайно получавам поща за омраза и телефонни разговори от хора (никога жени), които са на друго мнение от моят личен избор на инструменти. Те го взимат лично само защото аз предпочитам нещо различно отколкото те се справят. Като който и да е се интересува? Тези хора имат добри намерения, те вероятно точно не го правиха бившо толкова планинско и все още мислят, че всеки инструмент има някакво абсолютно ниво на добрина, независимо от приложението. Те смятат инструменти за физически разширения на тяхното тяло така че разбира се те го взимат лично ако аз мушкам забавление на определен инструмент като да бъдеш добър за това, което аз правя. Например, колекционерите LEICA тук имат истински проблем с тази страница. Изцяло предавка има различни стойности, зависещи от това, което вие искате да правите с него. Това, което е страхотно за вас не може да бъде за мен, и наобратно.

Почти каквато и да е камера, независимо от колко добро или лошо то е, може да бъде използувана за да създава блестящи снимки за прикрития на списание, състезания на печеливша снимка и закачване в художествени галерии. качеството на леща или камера кара почти нищо да стигне с качеството на изображения, което то може да бъде използувано за да получава.

Вие вероятно вече имате цялата екипировка, която вие имате нужда от, ако вие щяхте току-що да се научите да правите най-доброто от него. По-добре предавка няма да ви прави каквито и да е по-добри снимки, откакто предавката не може да ви прави по-добър фотограф.

Фотографите правят снимки, не е камери.

Тъжно е как няколко хора осъзнават каква да е част от това, и прекарват цялото тяхно време приписвайки бедни резултати на тяхната екипировка, вместо разход онзи път разбирайки как да виждам и разбирайки как да манипулира и тълкува светлина.

Купуващите по-нови камери ще гарантират, че вие получавате същите резултати, които вие винаги имате. Образованието е пътят към по-добри изображения, а не повече камери.

Не приписвайте каквото и да е, нямащо в вашите снимки на вашата екипировка. Ако вие поставяте под съмнение това, отивате към добър музей на снимка или книга по история на снимка и виждате великолепните технически хора за качество станаха 50 или 100 годишни по-рано. преимуществото на съвременната екипировка е удобство, а не качество на изображението. Отивате да гледайте към b / изображения на В в моята галерия на долина за смърт . Гледате точно към вас? Правиха им на 50 годишен неизменен фокус, неподвижна камера на кутия за експонация, за която аз платих 3 $. Тази камера е по-скоро отколкото днешен DISPOSABLES.

Аз правих технически и артистично чудесни изображения на камера за 10 $, които аз купих при доброжелателство, и се оказах много глупост с леща за 10, 000 $ на моят мотор, направен NIKON.

Вие трябва да се научите да видите и композирате. повечето време вие се изсипвате безпокоейки се за вашата екипировка в по-малкото време, в което вие ще трябва да влезете в създаване на големи изображения. Безпокойте се за вашите изображения, а не вашата екипировка.

Всеки знае, че марката на пишещата машина (или способността да оправя онази пишеща машина) няма нищо общо с способността да съставя непреодолим роман, въпреки че по-добра пишеща машина може да прави набиране малко по- приятно. И така защо толкова много другояче разумни хора мислят това какъв вид на камерата някой има, или интимното познание за скорости на затвор, дизайн на леща или технологията на камерата кара каквото и да е да се справи с способността за да създава интересна снимка с изключение на обслужване удобството на фотограф?

Точно когато някой трябва да знае как да използува пишеща машина за да съставя ръкопис, някой прави нужда на ноу-хау за да управлява камера за да прави снимки, но онова е само мъничка част от процесът. имате ли каквато и да е идея какви марка на компютърът или софтуер аз използувах за да създавам това, което вие четете в момента? Разбира се, че не, освен ако вие четете моята около страница. То не има значение за мен , просто за вас, инструментът за преглед. Подобно, никой, който гледа към вашите снимки може да каже или се интересува от каква камера вие използувахте. То просто не има значение.

Разбирането как да правя нещо е изцяло различно от да бъдеш способен за да го прави изобщо, много по-малко му помага .

Всички ние знаем как да свирим на пианото : вие просто натискате клавишите и стъпвате на педалите от време на време. способността да го прави, много по-малко способността да възбужда чувство в тези, които чуват вашето игра, е коренно различен въпрос.

Не смятайте за даденост, че най- скъпата предавка е най-доброто. Имането на твърде много екипировка на камера е най-добрият начин да получава най-лошите снимки.

по- скъпите камери и лещи не правят голяма част от нищо значително за грамадните увеличения ценово.


Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: dbugg   
Дата:   01-06-06 11:47

Или си ноу бърз. Или аз не съм се сетил да потърся превод. [smile]

ПС: Второто, второто....

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: J0R0   
Дата:   01-06-06 11:54

Есенцията с едно изречение:

Марката на апарата, с който снимаш не те прави по-добър фотограф, така както марката на пианото на което свириш не те прави по-добър музикант, всичко е в главата.

[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: dbugg   
Дата:   01-06-06 12:08

Много вярно. Аз не напразно започнах с това, че често забравяме този факт. Нещо повече ограничението само по себе си те прави по-съобразителен и креативен. Много от музиканти са се мъчили цели месеци през 70те и 80те години да постигнат това, което с един модерен сикуънсър става за един следобед. Не мисля, че някой днес е постигнал емоционалния ефект на Shine On You Crazy Diamond...

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: simbon4o   
Дата:   01-06-06 12:12

100% съм зад есенцията на JORO!!!

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Odin   
Дата:   01-06-06 12:12

[smilie18] Стоев, с този машинен превод изби рибата[smilie24] [beer] [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: юнга   
Дата:   01-06-06 12:15

Стоев[smilie24] [smile] [smile] [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Affe   
Дата:   01-06-06 12:21

Стоев - велик преводач!!!! [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: seaman58   
Дата:   01-06-06 12:25

Разбира се че камерата не прави фотографа /снимката/. Но пък камерата и обработващата програма/ е инструмента с който фотографа да си свърши работата по-бързо, с по-малко усилия и по-добре /ако може разбира се/.
Така ще има повече време за [beer] [smilie19]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: asahi   
Дата:   01-06-06 12:36

50% светлина
40% фотограф
10% техника


Някой да продава светлина?


Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: den_den   
Дата:   01-06-06 12:39

Някой ще преведе ли "превода" [smilie18] [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Стоев   
Дата:   01-06-06 12:41

                                https://photo-forum.net/static/forum/2006-06/rcwo0705.JPG
http://img77.imageshack.us/img77/3636/6718400648hz.gif



Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Стефан   
Дата:   01-06-06 12:44

От машинния превод на Стоев излиза една ценна идея - стига сте казвали "мажа на Фотошоп", правилното е да се казва "масажирам изображението":

"...че дори след това часовете на масажиране на тези изображения изглеждат по-лоши"

[smilie5] [smilie18] [smilie5]

... ъ, то не било от превода - и в оригинала си е така. Както и това:
"Таткото на Исус Христос Джоузеф изгради шедьовър от дървено стълбище в църква в ново Мексико в 1873", което направо ме хвърли в тъч [smilie10] [smilie18]



Публикацията е редактирана (01-06-06 12:50)

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: deyo   
Дата:   01-06-06 12:56

Mи аз откога им разправям на всички пишман фотографи, че апарата не е толкова важен, да не говорим за ШШШУУММАА, за да правиш хубави снимки?!

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: dbugg   
Дата:   01-06-06 13:05

Ш`о не каза по-рано бре Дейо... Аз се мъча ли мъча с тоя ми ти 1Д... :)

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: deyo   
Дата:   01-06-06 13:10

Ще се научиш, кийп трайинг [smilie3] [smilie5][shtrak]

Пък ако не става, може да направим бартер за паналайката, с нея е по-лесно [smilie19]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: praetorian   
Дата:   01-06-06 13:59

Ще вадя Смяната [smilie18] 8 [smilie18]
Стоев, превода ти е убиец [smilie5]
Особенно това :

"Вие можете да четете за куп на тези пуйки тук. "


Все патки и пуйки са ти в клавата [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Стоев   
Дата:   01-06-06 14:06

[ezik] [ezik] [ezik]


толкова можем бе [smilie5] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: scrap   
Дата:   01-06-06 15:50

Стоев [smilie18] [smilie18] [smilie18]

https://photo-forum.net/static/forum/2006-06/uvbn3706.JPG
http://img20.imageshack.us/img20/3407/stoev1si.jpg



Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Little_wine_fly   
Дата:   01-06-06 15:52

viva la Bultra


Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: christal   
Дата:   01-06-06 16:05

На английски е по-лесно.[smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: landstar   
Дата:   01-06-06 19:08

Превода е като на студент в ИЧС - "мене бара тебе по гъзъ". Фото - 3РО от Стар уорс.

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: dbugg   
Дата:   01-06-06 21:49

Ми немаш проблеми... Само да крадна 1Д... мене и без т`ва техниката повече ми пречи [smilie19]

Отговори на това съобщение
 Re: Защо камерата няма значение...
Автор: Manchev   
Дата:   01-06-06 22:40

. дясната екипировка просто го прави по-лесно
Двамата стъпва назад" и" търси " ax, вещица."
Никога не обвинявайте камера за да не знае всичко или прави погрешно експонация

То излезе от това, в което хората винаги разпознават неговият звук когато те го чуват. Някои хора решиха да играят неговите барабани когато той ходи на чужд терен по време на сесия

Аааа не, няма такъв смях. Стоев се грижи за доброто настроение на форумците. [beer]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна