Автор: Pantelei
Дата: 30-05-06 10:14
Ако приемаш съвети забрави за фирмата Минолта,освен ако не си падаш по Тото игрите. Тя бе погълната от Сони и от 1ви Април тази година сервиза и се поема от Сони, с нормалното оскъпяване,неудобства и несигурност, докога ще подържа продуктите на Минолта.
Не случайно цените на Минолтите навън са толкова много паднали.Всеки гледа да се отърве колкото може по бързо.
Пиша ти като собственик на една вече повредена Минолта.Повредата е вследствие грешка в технологията на производството на ССД сензора,засегнал е над 60 модела цифрови апарати и камкордери на повечето известни марки.Публикациите са от есента на миналата година,като всички фирми са декларирали готовността си да ремонтират дефектиралите си продукти, дори да са извън гаранционният си период.
Указанията са потърпевшите да се обърнат към най близкият им сервиз.
В момента съм точно в тази фаза.От оторизираният доскоро сервиз на Минолта и дума не отвориха,че фирмата майка е декларирала готовност да ремонтира за своя сметка дефектната си партида, а посочиха ориентировъчна цена 350лв за ремонта и труда. И това е отпреди Сони да ги глътне.
Сега чакам нова оферта.
Естествено като завърша разговорите с местните представители на Минолта и Сони ще отнеса, ако трябва въпроса и до Централите им в Япония.
Все пак клиента обикновено навън има право.
|
|