Автор: thor
Дата: 05-08-05 13:13
хмммммм независимо какъв е дефекта ,разноските по пътните си ги плащаш ти ,ако го пратиш на Nikon USA ,жална ти е майка особенно от България ,отитди по добре и постави въпроса за сервиза на Nikon в северна америка ,по форумите като Dpreview,Rob Galbraith,FredMiranda,всички пищят по принцип от сервизното отношение на Nikon,затова най добре разбери кой как си е оправял апарата в Гърция ,най ефектно и безболезнено ще ти излезне май да се разходиш до Гърция така ще упражниш по голям натиск ( така си мисля аз ,да ти го оправят на време ) или да се разберете с някой друг на твоя хал и да ги занесе единия от вас ( ще ви излезне по евтино )...колкото до плащането на разноските ,това го прави B&H ,ако си им добър клиент и в рамките на 14 дена ,по тяхно усмотрение ,биха ти заменили дефектната стока и в същото време ти пращат купон за безплатна пощенска пратка ...и да най важното условие на USA гаранцията е че тя важи за цял свят ( хайде добре за по ясно оторизираните сервизи - тоест сервизите които отговарят директно на фирмата ) извадката ясно го пояснява ,останалите размишления са излишни глупости ,по телефона ще ти го кажат ,но за по сигурно се обади , B&H поне с мен са биле винаги много учтиви и любезни и са разрешавали проблемите много бързо ,стига проблема да е разрешим от тяхна страна ,ето я и извадката ,кратка ,точна и ясна :
A "USA" warrantied item is a manufacture's warranty that would be repaired by any manufacturer's authorized service facility worldwide if the item required in-warranty service.
намери си ,полиглот или филолог по англосаксонски езици да ти го преведе ,ако нещо не ти е ясно ...
само ,че побързай и не си губи времето ..
|
|