Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Архив
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Понятия
Автор: malvianna   
Дата:   20-02-05 18:53

Здравейте, аз съм начинаеща и почти нищо не разбирам от цифрова фотография. Попаднах на вашия форум и много ми харесва. Бих искала да ви помоля, ако някой има желание да побликува значенията на основни понятия за такива като мен. Например какво е blooming,crosstalk, основните неща за CCD, CMOS технологиите и т.н.
Благодаря предварително.


Отговори на това съобщение
 Re: Понятия
Автор: jumbo   
Дата:   20-02-05 19:33

малеее тия изрази и аз не ги знам

Отговори на това съобщение
 Re: Понятия
Автор: papi   
Дата:   20-02-05 19:37

[smilie25] [smilie25] [smilie25] ами я хванете заедно да си ги разучавате [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Понятия
Автор: gorba4ov   
Дата:   20-02-05 19:40

използвай търсачка в сайта, купи си малко книжки, и ако тогава имаш трудности - питай вече по-конкретно, ще има конкретни отговори.....[smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Понятия
Автор: ivo80   
Дата:   20-02-05 20:31

грпи, повечето българи не си купуват книги ако не си забелязал..

Отговори на това съобщение
 Re: Понятия
Автор: samara   
Дата:   20-02-05 21:04

дори и да е така, с което съм съгласен де, тоя извор дето сме тука предлага всякакви знания стига да ги търси човек, а не хоп и наготово кажете ми това и това ....[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Понятия
Автор: psychonaut   
Дата:   20-02-05 21:17