Автор: Medium-Fuji
Дата: 25-03-22 21:22
Ето и примери от трите камери...
Показвам ви изображения Jpeg, генериран от фотоапаратите.
Настройките са в стандартните им профили, които са с най-близко до неутрално цветопредаване.
OLYMPUS/E-M1 и OM-1/ = Picture Mode - Natural;
Sharpness = 0; Contrast = 0; Saturation = 0; Gradation - Normal;
Noise Filter - Off; Noise Reduction - Off
FUJIFILM /X-H1/ = Film Simulation - PROVIA/Standard;
Sharpness = 0; Highlight/Shadow Tone = 0; Color = 0; DinRg = 100%;
Noise Reduction = -4; Long exposure NR = Off
Осветлението е от 2 LED ленти под кухненските шкафове в топлия регистър 2700-2800К. И на 3-те камери съм активирал Anti-Flicker Shooting ON, да компенсират трептенето на светлината. Не е много успешно, но става.
Използван е потребителски генериран баланс на бялото /White Ballance/, по сива карта, заемаща около 60% от сцената при генерацията. Получиха се стойности около 2800K
И трете камери са с изключена стабилизация, монтирани последователно на статив. Фокусирането е ръчно, изцяло механично (НЕ Е focus by wire), като съм използвал увеличение и peaking.
Търсен е фокус по ситния печатен текст, на малкия етикет, в долния десен край на композицията.
Стойност на Апертура = F/8.0
Избрано от апарата - ISO1600 / 3200 / 6400 / 12800;
Фокална дължина 35mm за X-H1 (1.5xCrop) /TAMRON SP 35mm F/1.4 Di USD/
Фокална дължина 25/26mm за OLYMPUS (1.9xCrop) /Panasonic LEICA DG Vario-Summilux 25-50mm F/1.7/
Натиснете тази => Връзка за изтегляне
Забележете, че времето за експониране при FUJI X-H1 е двойно по-дълго,
спрямо съответните стойности на ISO, за E-M1/OM-1.
Не мога да знам дали се дължи на различни методи на означаване на ISO за различните брандове или на разлики в меренето на светлината. И трите камери бяха поставени на измерване на светлината - по целият кадър.
Публикацията е редактирана (25-03-22 21:34)
|
|