Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15     всички  напред  последна
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   28-01-17 10:38

yarek попита:
Предполагам че всеки ще започне да хвали своето возило, и все пак.
Какъв е вашия автомобил с който ходете да търсете приключения или по работа? Питам за автомобил с който не да висиш в градски задърствания а да ходиш извън града, естествено не да влизаш до билото на върха, но да кажем да стигнеш по далеч от колкото с обикновен градски автомобил.
Някаква джипка с сравнително евтина поддръжка и желателно с разумен разход на гориво?


От 200 отговора 180 са спам.
Колко човека си показаха собствените коли, джипки ?
Кой ще сподели колко е РАЗУМЕН РАЗХОД и ЕВТИНА ПОДДРЪЖКА ?
Въобще ... ниска топка. Е Ж К

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: SLR   
Дата:   28-01-17 10:48

Вярно че имаше бюджет 8000, ама досега никой не каза добра дума за Ленд Ровърите???

Толкова ли са по зле Дискъвари и Дифендърът, в сравнение с Джип и Нисан?

Понеже съм фен на Диско 2/чисто визуално де/, досега единствения коментар беше че е тясно [smilie8]

[beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 10:48

Доста хора споделиха.
Дотук виждам, че ти си най-големият генератор на спам в темата, че се опитваш имда я модерираш! Мисля, че ще направиш услуга на себе си и на останалите, ако не влизаш повече в темата.
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 10:51

Дървендърът е още по-тесен, супер неудобна кола.Вранглерът е тесен, но след него като се качих на дифендър и щях да счупя джама с лакът.175 см съм висок. Два дни после ме боля.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   28-01-17 11:03

fast_eyebrow написа:
Доста хора споделиха.
Дотук виждам, че ти си най-големият генератор на спам в темата,че се опитваш ида я модерираш! Мисля, че ще направиш услуга на себе си и на останалите, ако не влизаш повече в темата.
_____________________________________________


Предполагам това е към мен? Ако е така - значи не четеш темата и лъжеш. Ти виждаш моите МОДЕРИРАНИ мнения. Лично ги редактирам, след като тези дето следят темата са ги прочели. Вероятно затова оставаш с подобно впечатление. Заблуден си. Така и трябва, щом не следиш темата.
Друг твой колега раздразнен от споделянето на конкретна информация за конкретни модели ( ЛР Дефендър, ЛР Дискавъри, ТЛК, Митсубиши Паджеро спорт, Джип Чероки) ме посъветва да се изясним на ЛС и на по кафе.
Послушах го. Сега ще послушам и теб. Благодаря за съвета!
Продължавайте с ЕЖК. Успех! Ще чета с интерес.

П.С. А че трябва МОДЕРИРАНЕ е ясно отдавна и не само в тази тема. В целия форум трябва модериране.
Щом автомодерирането липсва.



Публикацията е редактирана (28-01-17 11:58)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: 1swamp2frogs   
Дата:   28-01-17 11:04

На ленд роверите се поинтересувайте от цените на частите и сервиза в Люлин... Определено не са с евтина поддръжка и части. За нивата има много информация, снимки, статии и т.н. и се харесва в западна Европа и то много
http://reports.travel.ru/letters/2014/11/238556.html

http://politrussia.com/news/v-germanii-lada-746/

И тук
и т.н.
Не казвам, че е страхотна, обаче при началните критерии евтина поддръжка и разход се вписва в челните места. За виенето на диф - до 80км/ч не вие, ако вие то има проблем и трябва да се сервизира, здрава кола не вие. Разбира се, че другите изброени марки я превъзхождат като комфорт, престиж, екстри, удобство. Но за проходимост в стоков вариант не сте познали [smile] Нивата е количка с която спокойно си стигаш навсякъде в България, дори до хижа Горски рай. Да, не може да летиш по магистралата, но за фотографско пътешествие с газене на бродчета, черни пътища и малко калчица е перфектна. А като нещо се счупи то е от стотинки, до левчета - комплект оригинални амортисьори 2 бр са 42 лв... ремък - 6 лв и т.н. и всеки майстор навсякъде по пътя ще може да я ремонтира и то на най-евтината цена за труд, защото е от проста по-проста, а ако се скапе нещо на съвременния джип отива в специализиран сервиз, само дето в Маджарово, Странджа, Чупрене, Вонеща вода, Хайредин :D няма такива, и ще трябва да се извозва. Другите джипки също биха свършили тази работа разбира се, но като започнат да се чупят и да трябва да се сменят части и то в специализирани сервизи, защото има труден достъп, сваляне на двигатели сумата потъваща в автомобила нараства значително.

Аз бих помислил за Гранд Витара - комфортна е, има си бавни, частите са на цена на средностатистически съвременен автомобил, здрава за нормално ползване - доколкото разбрах автора точно това иска, за пътуване, комфорт и възможности да кривне от пътя спокойно.
[beer]



Публикацията е редактирана (28-01-17 11:07)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   28-01-17 11:10

bg2014 това ли е?
Ами може аз да споделя:
Както написах карам паркетник - Дачия Дъстър, която взех защото доста се разхождам и по черни пътища, трябваше ми голям багажник и достатъчно място на задната седалка да се събират удобно един възрастен и две детски столчета. Колата е с 1,5 дизел 90 коня съзнателно не взех фабрично чипосаната 110. Най-високото предлагано ниво беше като я взех от магазина, нагоре започват пакетите "лукс" Не е кой знае каквосравнено с това което се предлага да кажем от Шкода - орязани са някои луксове без които може с цел да се направи по-евтина. Финална цена от магазина 32-33000лв. Разхода по асфалт е 5/100 дизел извънградско ако я караш с 80-90 и 6,5-7,5 ако ти е по-тежък крака, по магистрала със 140-150км/ч 7-8/100 , по черен път 8-10 и нагоре. Катерил съм я по всички планини около София включително по Стара планина до Мургаш /и до Ком/, на Лозенска с качване откъм Герман и слизане в Лозен, на Плана - от Плана до Окол, катерил съм се и по Витоша, къде няма да кажа че е природен парк [smilie3] по Люлин планина, по Рила няколко пъти....


3 години и половина,около 70000 изминати километра с ходения и до Унгария, Гърция и Турция, сменена една биалетка - 80 лева, един стоп - като връщах назад го бастисах - и той горе долу толкова - пълен комплект с крушките заедно ми го продадоха, може би предстоят тампони, ама това ще го гледаме лятоска. Сложил съм и допълнителна защита на резервоара и задния диференциал , а него смених с LSD... за него впечатления по-нататък, като го покарам повече.

Не е кола от която може да се очакват чудеса или луксове, достатъчно комфортно вози, ама както пишат руснаците които доста са и се нахвърлили и я купуват вместо Шеви Нивите и Уаз Патриотите - ако си мислите че това е престижна кола - бъркате, не е и Уазка.... това е работен кон, който ако не го пресилвате ще ви служи вярно

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: victory13   
Дата:   28-01-17 11:48

защо лсд... тя няма ли стабилизация чрез абс [smilie8]


да допълня за ЛР... служебно карахме много един с "онзи" мотор 2,5 ВМ турбо-дизел от първата версия. Кучето изяде много бой, но издържа геройски [cool]



Публикацията е редактирана (28-01-17 11:52)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   28-01-17 12:10

victory13 написа:

> защо лсд... тя няма ли стабилизация
> чрез абс [smilie8]
> .....
-------------------------------------------------

Не, моята е от преди фейслифта, когато АSR беше опция и аз съзнателно не я поисках... пък и вече знаех че едни румънци предлагат подобен афтърмаркет диф, изчаках да и мине тригодишната гаранция и лека по лека я дооборудвам с неща които смятам че са ми полезни...

Да допълня броните и предните калници съзнателно са направени по-меки.... по новите изисквания за безопасност да пазели повече пешеходците [smilie11]
не ми е съвсем по вкуса, ама за ходения в чужбина ако рекат могат да се заяждат за разни булбари и прочее железарии... пък и те утежняват колата и и променят баланса и....
затова се колебая и за лифт, не знам как ще се държи при по-високи скорости - 90-100 особено при завои... сега за сега заводските 21см клиренс горе-долу стигат.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: YuBP   
Дата:   28-01-17 22:55

Карам постоянно и навсякъде HONDA HR-V 4х4. Не е баш джип, но не е и лека кола. Екстемни маршрути избягвам! Доволен съм и от разхода и от проходимоста и от здравината [smitten]


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: georgioiv   
Дата:   29-01-17 05:17

quazimodo: по-добре да ме срещнеш зимата, защото ще те извадя от някой пряспа [smile] Както вадих и тази година в Украйна в големия сняг много народ със нови зимни гуми [smile]
BFG AT принципно не стават за сняг, дори и чисти нови. Прекалено са твърди и само на задно зимата е проблем. Но пък имат огромен грайфер, който гребе и хвърля сняг като снегорин. И на двойно, при нормална скорост, е като залепена за пътя. Ако не вярваш - заповядай, във Варна още е лед - мога да демонстрирам.
Разбира се - четири чисто нови зимни гуми ще е по-добре за скоростно движение по заснежен път, безспорно. Но аз с джипката повече от 80 - 90 - и на сух път не вдигам, така че и с тия гуми съм снегорин [smile] Това навярно им е последен сезон, защото макар и да няма видима разлика в протектора, материалът вече е уморен и прекалено твърд, дори и за лятото. Но пък не ми е жал за тях по разни камънаци, сипеи и всякакви пити за унищожение [smilie5]

Някой ако има позиции в някой гумаджийница, за нормална цена - веднага ги сменям с четири нови пак такива. [smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: quazimodo   
Дата:   29-01-17 08:46

На Стоян Ганев от Ямбол цените не ти ли харесват? То верно, че много "колеги" от Офроуд-форума използват членовете му за дойни кравички, но все пак му звънни един телефон [beer].


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: ecobo   
Дата:   29-01-17 10:59

написа:

> защо лсд... тя няма ли стабилизация
> чрез абс [smilie8]


Едното няма нищо общо с другото.
На брат ми Витара-та е с ЛСД диференциал и има огромна разлика от обикновения. Изключително трудно се намират обаче такива Витари.

Като казах Витара, това е може би най-доброто за ежедневен автомобил. Невероятно здрав, икономичен (като за 4х4) и проходим, може да се повдигне с едни 10-тина см, ако ще се кара основно по къра. Ако е с LSD диференциал, няма закъсване, минава почти навсякъде без да се включва двойното.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   29-01-17 11:39

Сега новите есювита ползват abs-a, като lsd. Има един стар номер, който човек може да ползва, ако кара автоматик и забуксувал някъде и не може да излезе. С десния крак-леко газ, с левия-леко спирачка и така зацепват и двете колела, както при блокиран диференциал. Няколко пъти така съм се измъквал с нормална кола на сняг.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   29-01-17 11:44

ecobo , така като се напише "няма закъсване" и някой го прочете обикновено после се налага да го вадят [beer]
Вчера ходих да нагледам вилата и да тествам диференциала, е може да се закъса [smilie5] най-малкото защото като я понапънеш в един момент като прибуксуват предните и колата започва да се държи като кола със задно и да върти дупе.... оттам излизаш от коловоза, влизаш в дупкаи започваш да се окопаваш... и ако излъскаш твърдия сняг отдолу до лед става весело... излезнах де, ама с малко помощни средства.

Витарките са добри, спор няма, лесно се модифицират, обаче недостатъка им за мен е малкия багажник.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   29-01-17 11:51

Абе заключен диференциал си е нож с две остриета.Все пак, не случайно, имат диференциал колите. Какво ще се случи, ако си на страничен хлъзгав наклон и ти сработи ЛСД?Или пък на хлъзгаво сработи точно на завой? Тези два случая са най-честите, при които шофьори са се удряли или дори обръщали, карайки коли с ЛСД на хлъзгава настилка.
Аз не съм фен на лсд, предпочитам принудителен блокаж, който мога да си включвам и изключвам, когато аз си искам.
Още повече, че на старите кошници ЛСД-тата не бачкат, защото подръжката им е скъпа и специфична, а повечето собственици не са наясно с това и са ги прецакали.



Публикацията е редактирана (29-01-17 11:52)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   29-01-17 12:04

Майко мила......

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: hotsnail   
Дата:   29-01-17 12:34

LSD-то е мечтата на дрифтърите. В завой натискаш малко газ и литваш в страни.

Между другото на по-старите джипари LSD-то е вероятно да не работи. Трябва му прясно хубаво масло.

Честно казано и аз се замислям, че Дъстерчетата са никак не лоша алтернатива. Всъщност в момента или това или pick up някой. Честно казано мисля, че трябва да се гледат бензинови мотори, с тия Евро 4,5,6 дизелите стават супер сложни и нестабилни, лъжат с компютрите, слагат допълнителни системи ......всъщност нов дизел евро 6 в момента ми се вижда прекалено голям риск независимо от марката.

Чудя се новите витари имат ли общо със старите.....



Публикацията е редактирана (29-01-17 12:45)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: quazimodo   
Дата:   29-01-17 12:50

Не винаги е приятно усещането от работещ LSD, но пък автоматик без него е кофти тръпка[smilie5] [beer].

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: victory13   
Дата:   29-01-17 12:55

Май не....

лсд бива да те извади от някъде при тръгване, с висока скорост в завой на хлъзгаво става опасно, и трябва да се взима в предвид при управление...
Наскоро установих, че старата ми кола има т.нар. "халф моуд" на стабилизацията. Или тя работи само на двигателния мост, без да отнема газта... това си е изцяло симулиран лсд без колата да е с такъв... другия моуд фаста го е дал, а третия е за машините със задно предаване и 3-4 зъба на ръчната [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: prozium   
Дата:   29-01-17 19:31

По повод Лада Нива-та. Доста голяма част от джипките, чистещи снега във Виена са точно Лада Нива, из австрийските села също много често съм я срещал. В началото доста се смеех и се чудех с какъв акъл тия хора, които имат достатъчно средства си купуват "руски боклук" ( каквато беше моменталната асоциация в главата ми ... ) . Оказва се обаче, че джипчето наистина върви и върши работа.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   07-01-18 11:30

Han_Solo написа по-рано в темата:
Дата: 26-01-17 07:42
-----------------------------
Гледайки какво си подчертал от моето мнение все пак да попитам отново - смяташ ли че Лада Нива при скорости 90-100 няма да шуми доста повече от който и да е от западните и аналози - да кажем съща година на производство и удобна ли е вътре? голям ли и е багажника? Не тръгват ли повечето собственици на Ниви да им правят разни модификации - блокировки, окачване, даже и двигатели...


Търся вежди за Нива и какво да видя - излиза тази тема. Започвам да я чета с кеф и се веселя. Хубава тема за свободното време.
Поради факта, че мога да спамя от опит по темата ще отговоря с думи и после ще кача няколко клипа за фотовизуализиране на спама и отговор на Han Solo.

Всички хубави джипове са с големи двигатели заради изискванията за въртящ момент на ниски обороти.
Изкл. прави нивата ... този боклук. Джип се избира не по снимки/картинки а според нуждите.
1. Ако ще дърпаш ремарке/каравана - трябва ГОЛЯМ джип. Големите модели на Мерцедес G, Тойота, ЛР Дискавъри, N Патрул...
2. Ако ще возиш 4 човека и фотографско оборудване (непрофесионално) става среден джип - Мерцедес G, Тойота LK, LR Дискавъри, Дефендър, J Чероки, Гранд чероки, N Терано, М Паджеро.
3. Ако сте само двама с апарати и дребен багаж стават всички модели от малките серии и къси бази. Всички дори и леки коли 4х4. Дори и без 4х4 с повече мерак и усилия. Вкл. обсъждания по-рано в темата Вартбург (но не с въздушното охлаждане, а новия с двиг. на ГОЛФ от 1990 г.) и Трабант. [smile] Въпрос на личен мерак.
И започват другите критерии и компромиси:
1. Колко харчи? Няма икономичен джип.
Има съобразяване с това, колко км ще навърташ на ден/седмица и колко ще ти струва това?
2. Няма проходим джип.
Има добър водач/офроудър - знаещ колко % може да го наклони и какъв наклон може да изкачи без голям риск.
3. Няма безопасен излет с джип.
Има премерен риск и умерено удоволствие от риска/адреналина.
4. Няма най-добър джип.
Има радост от нивото на което си и от избора, който си направил.
Това е причината за трудния избор и последваща смяна на вече избрана марка/модел джип.
Оборудване, гуми, лебедки, тунинг, двигател са само гъдели за душата...


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   07-01-18 12:01

Само за тези на които им е интересна темата. С усмивка и добро настроение. Открийте разликите в двете картинки:

Тръгване сутринта с един боклук...893 и ... прибиране вечерта със същия боклук.
Многоточието е свършена междувременно работа извън пътя, в калта.
Поздрави с усмивка!

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   07-01-18 12:06

Всяка кола, която е прежалена става и за извън пътя. [smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: quazimodo   
Дата:   07-01-18 12:26

fast_eyebrow написа:

> Всяка кола, която е прежалена
> става и за извън пътя. [smilie3]

Аре сега, ама искаш лифт и 33-ки[smilie5][beer]

П.П. Наздраве на всичкото население, което празнува днес[beer][beer][beer]

П.П.2. На Вранглера ръчната държи ли като хората? При мене оня дефект със задните спирачки се изявява най-вече, когато ръчната е натегната по учебник[smilie18].


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »