Автор: analgina
Дата: 14-05-10 19:17
Ами аз пък се оправих с един хладилник от технополис. Повреди се след 2 години добра работа. След като мотаха майка ми и баща ми почти два месеца и опитваха три пъти да го ремонтират се намесих аз. Отидох им в магазина, обясних им, че отдавна е минал законовият срок за ремонт и не искам повече опити, а нов. Набързо се разтичаха и ме свързаха директно с Либхер. Поговорих си с една любезна кака и след 3-4 дни ми се обадиха да си взема новият хладилник. Глупаците в магазина бяха много учудени, че новият бил с 200 лв по-скъп от повредения. Те ми били приготвили един на същата стойност, ама от Либхер пратили друг. Обясних им любезно, че техният така или иначе нямаше да го взема, защото аз съм си купил хладилник с определени характеристики, а не за ХХХ пари. Моят модел не се произвеждаше вече и беше заменен с "внука" му.
Андриана, като ти цитират устава, почваш да ги гонкаш по устав и да тропаш по масата. Подозирам, че въпросният апарат така и няма да може да се отремонтиран и ще бъде заменен с нов, но ще трябва да потърпиш месец. След изтичането на месеца никакво търпение. И непременно се убеди, че рекламацията ти е вписана в дневника за рекламации, за да можеш да докажеш, че е минал месец от подаването й.
Верно е тъпо практически нова стока да се ремонтира, но такъв е закона и като изтеглиш късата сламка си патиш.
|
|