Автор: elenaa
Дата: 25-01-09 19:47
С повредения апарат се отива при търговеца, рекламацията се вписва в книгата за рекламации и от тази дата започва да тече едномесечният срок за поправка. Ако търговецът не успее да поправи апарата за този срок, имаш право да развалиш договора за продажба и да поискаш парите обратно.
Всички ходения в сервиза, обаче, водят до много проблеми - най-вече защото рекламацията не е вписана в книгата за рекламации, която, между другото, е задължителна за всеки търговец, и няма как да се отчете този месечен срок (В закона ясно е записано как и за какво време търговецът, не сервизът, трябва да поправи една повредена стока). В закона е записано, че потребителя има право да предяви рекламация и устно по телефона, но не е за предпочитане като се знае честността на българските търговци.
Публикацията е редактирана (25-01-09 19:48)
|
|