Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Защита на потребителя-Помощ
Автор: plamendoc   
Дата:   25-01-09 17:32

Знам че са пускани много теми, но поради невъзможност да изровя всичко- Моля помогнете .
В какъв срок би трябвало да се извърши ремонт на фотоапарат , ако този срок измине какво следва - по какъв начин да заменят с нов?
Благодаря предварително![shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: джъмбо   
Дата:   25-01-09 17:34

гугле кво каза?

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: Мартин_Илиев   
Дата:   25-01-09 17:44

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ALBIREO   
Дата:   25-01-09 17:51

Как да намеря гугъл? [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: HSGeorgiev   
Дата:   25-01-09 18:13

ALBIREO [smile] [smile]

Яяяяя щракни тук, дали пък няма нещо наистина:

http://www.гугъл.com/

Бе не работят линковете днес и това си е...

Та копни в адресбара на някой браузър това:

http://www.гугъл.com/

аз лично бях изненадан, че някой се е сетил да го регистрира [smile]



Публикацията е редактирана (25-01-09 18:16)

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: nikonnfans   
Дата:   25-01-09 18:22

Какъв ти е проблема, какъв е апарата, и къде си го дал на ремонт?

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: emo99   
Дата:   25-01-09 19:33

....я кажи от къде си го купил апаратчето ,за да ти кажа какво да направиш.Ако не искаш-прочети ЗЗП.Там доста "добре" е обяснено.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: exo99   
Дата:   25-01-09 19:39

Отиди с документите на пл. Славейков" в комисията.
Имат дежурен експерт, той ще ти каже каква молба да подадеш.
Ползувал съм го - има ефект.

Успех [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ALBIREO   
Дата:   25-01-09 19:42

HSGeorgiev [smilie24] [smilie18]

Ето го и въпросния закон клик.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: elenaa   
Дата:   25-01-09 19:47

С повредения апарат се отива при търговеца, рекламацията се вписва в книгата за рекламации и от тази дата започва да тече едномесечният срок за поправка. Ако търговецът не успее да поправи апарата за този срок, имаш право да развалиш договора за продажба и да поискаш парите обратно.

Всички ходения в сервиза, обаче, водят до много проблеми - най-вече защото рекламацията не е вписана в книгата за рекламации, която, между другото, е задължителна за всеки търговец, и няма как да се отчете този месечен срок (В закона ясно е записано как и за какво време търговецът, не сервизът, трябва да поправи една повредена стока). В закона е записано, че потребителя има право да предяви рекламация и устно по телефона, но не е за предпочитане като се знае честността на българските търговци.



Публикацията е редактирана (25-01-09 19:48)

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: plamendoc   
Дата:   25-01-09 20:47

Благодаря на всички ,изчетох закона .Историята е следната-апарата отиде на ремонт от Фотосинтезис те го върнаха още по-развален/оправили дефекта но скапали един куп други неща/занесох го в офиса на Профайлд издадоха бележка и го вписаха в регистъра .Аз съм вече близо 3 месеца без апарата /от датата на постъпване за първия ремонт/и ми писна !Утре отивам да си искам париците

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: boncho_marinov   
Дата:   25-01-09 20:54

BG гаранция -реалности.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: emo99   
Дата:   25-01-09 22:16

....пак Фотосинтезис[smilie23] .Не е трябвало да го носиш в Профайлд.И мен се опитаха да ме пратят при тях,но не се получи нещо.Бях вече информиран (бях прочел ЗЗП)Трябвало е да почетеш малко във форума ,а и не само тук.В нета има доста дискусии.Има доста интересни неща относно рекламациите.Имаше случай с един обектив ,който синтезиса "ремонтираха" няколко месеца.Не го отремонтирали а го дочупили(вина на транспортната фирма) и форумеца се чудеше какво да прави.Така е като не си търсите правата.Гонете ги до дупка !Закона ни дава доста права.Търсете ги ![shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: CanoniO   
Дата:   25-01-09 22:20

Най-добре пусни тема в основния форум: "Благодаря на фотосинтезис"[smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: emo99   
Дата:   25-01-09 22:28

...колко ли време ще остане "отворена".....

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: CanoniO   
Дата:   25-01-09 22:33

Ми просто стана модерно двата конкурента да се надцакват с благодарствени теми от доволни клиенти[smilie18] [smilie18] [smilie18]

Ама като допре до сервиз, работата става "да не се е развалял..."[smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: plamendoc   
Дата:   26-01-09 08:30

Нека темата остане отворена в полза на всички ,ето един линк -описано е всичко подробно за действията ни при рекламация http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

Отговори на това съобщение
 No Subject
Автор: kaspar   
Дата:   26-01-09 10:38





Публикацията е редактирана (26-01-09 10:41)

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: emo99   
Дата:   26-01-09 20:32

....plamendoc [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: Мартин_Илиев   
Дата:   26-01-09 20:35

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: exo99   
Дата:   26-01-09 20:50


Отиди с документите на пл. Славейков" в комисията.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: ТодоротВарна   
Дата:   26-01-09 21:44

От комисията ще те препратят пак към тях да се споразумеете и след това, те продължават, но 3 месеца са много.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: kiromn   
Дата:   26-01-09 23:30

Имайте в предвид, че доставката на резервни части нормално отнема 2-3 седмици, и това ако ги има налични в складовете (говоря по принцип за техника, но и за фотото е същото). Тоест 1 месец е минимум технологично време ако се налага доставка на части. Мисля че трябва да се поинтересуваш какъв е статуса на ремонта преди да звъниш на разни комисии.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: plamendoc   
Дата:   27-01-09 11:21

Ние да не живееме в Африка та да чакаме по един месец за доставка на части -има ЮПС има ФЕДЕКС да му мислят вносителите ,в закона си пише 30 дни . После защо се правил паралелен внос-ако купиш от щатите и си доплатиш за застраховка транспорта ти е в рамките на 4 дни в двете посоки/от всяка точка/

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danny_falin   
Дата:   27-01-09 11:36

каква е тази доставка 3 седмици ??
от венера ли ? или с камила ? [smilie23] писна ми да чета за хора не получаващи това което им се полага като стане въпрос за сервиз/ремонт [smilie23] кога ли ще изплуваме от тая тиня

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »