Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: emovla   
Дата:   27-01-09 11:41

Мда дебилите от Пансервиз пък им се случва да объркат някой номер на поръчана част и става няколко пъти по 2-3 седмици.

Ама верно не е луд тоя дето яде зелника, още
ме е яд, че не ги таковах докато бяха на легло [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: emo99   
Дата:   27-01-09 12:52

....kiromn -в зкона е казано -30 дни.(явно не си чел ЗЗП,а може и да си търговец,защото вземаш страна)А търговецът (сервиза) за колко дни ще си набави необходимите части нас съвсем не ни интересува.[smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: ZENTEX   
Дата:   27-01-09 14:21

Резервните части от територията на европа пристигат до 2 дни мах,в повечето случаи под 24 часа.От щатите,Канада и Азия от 3 до 5 дни,това че сервизите не поддържат складове си е тяхна грижа,30 дни са напълно достатъчни за отстраняване на дефект.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: kiromn   
Дата:   27-01-09 17:47

Не вземам страна, просто това са реалистичните времена за доставка. Другото е с куриер който струва 50-60 евро от Европа и не се покрива от гаранцията. Наистина ще ми е много интересно да сподели Зентекс как точно доставя части за под 24 часа.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: ZENTEX   
Дата:   27-01-09 18:22

С много пари,в света на капитала с много пари имаш голям избор[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: stormfx   
Дата:   27-01-09 18:25

Zentex [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: kiromn   
Дата:   27-01-09 18:34

Това с парите зависи от фирмата майка. Ние например, за да могат клиентите да си получат обратно устройствата в рамките на седмица, купуваме нови устройства и ги разглобяаваме на части. Това разбирасе ни се заплаща от централата, а клиентите остават доволни. Не вярвам Канон или Никон да разрешат подобна практика, поради високите цени на самата техника. А да се говори сервизът да поеме куриери, устройства за части и т.н. е смешно.

Отговори на това съобщение
 Re: Защита на потребителя-Помощ
Автор: stormfx   
Дата:   27-01-09 18:44

Щом е обявен като сервиз следва да си осигури организация и логистика за да изпълни ангажимента си в рамките на постановения в закона срок. Всичко друго са ненужни обяснения. Друг е въпроса с наличието на *официален* сервиз или липсата му. Иначе като гледам Zentex, който май сам си е фирма майка се справя със ситуацията. А Canon и Nikon не могат? Странно...

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »