Автор: mitku
Дата: 18-12-08 14:19
И аз - Зентекс. Вярно, че аз наскоро само "наминах" и кажи-речи само си поговорих с него, но човека ми изглежда много точен. Просто като добри познати (въпреки че не се познаваме лично) доста надълго и нашироко си полафихме и ме успокои за нещата, които ме притесняваха, че са си нормални и не ми взе "стъкларията" за ремонт само за да ми вземе пари за "нЕма нищо", което щеше да стане на доста други места сигурно. ![[smilie24]](https://photo-forum.net/forum/smileys/smiley24.gif)
Също, бих искал да благодаря малко задочно (аз НЕ съм имал Сигма досега и редовно съм бил против самата марка по споровете, но туй е друга бира , а мои приятели са много доволни от съпорта) на sd, за отношението, което показват към клиентите на Сигма. Дори и само туй, изкарва Сигма като марка, доста напред в моите очи - защото всеки може да ти вземе парите като си купуваш нещо, но много по-важно е как ще се поддържа след туй, ако има проблем. ![[smilie24]](https://photo-forum.net/forum/smileys/smiley24.gif)
Доволен съм и от официалният сервиз на Sony и Pentax (до Южният Парк), където преди няколко години трябваше да ремонтирам един Pentax след "мятане" по бетонни стълби . Макар че доста (няколко месеца) се забави ремонтът (заради поръчка на чарк от Япония), накрая обаче всичко беше точно, БЕЗ да ми "съдерат кожата".
|
|