Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 Препоръчайте ми...
Автор: kateto_93   
Дата:   21-10-08 19:26

Здравейте... Аз съм напълно начинаеща, но съм ресхила да си копувам апарат =) Професионален ще е знам че има много от вас, които ще ми кажат че ми е рано за такъв, Но реших го... Тъ вапроса ми е какъв апарат ще ми препоръчате. Аз сам се насочила към NIKON D-60. Мнения? Благодаря ви предварително и се радвам че сам вече част от този форум [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Препоръчайте ми...
Автор: asahi   
Дата:   21-10-08 19:45

За напълно начинаещи изборът на фотоапарат няма никакво значение. По-добре запиши един курс по фотография и като го изкараш мисли за какво да харчиш парите си.

Отговори на това съобщение
 Re: Препоръчайте ми...
Автор: ogimag   
Дата:   21-10-08 19:46

NIKON D-60 НЕ Е професионален апарат.
Впрочем на колко години си? Питам не за друго а за да знам след колко годишна възраст българите сега се научават да пишат правилно.

Отговори на това съобщение
 Re: Препоръчайте ми...
Автор: boncho_marinov   
Дата:   21-10-08 19:48

D60 е едно недоразумение , както и D40 , D40X

Отговори на това съобщение
 Re: Препоръчайте ми...
Автор: kateto_93   
Дата:   21-10-08 19:55

Ми на 15 съм.А за курс-от Пловдив съм и търсих в нета, но уви няма в моя град. Трябва да ходя в София. То по принцип няма проблем, но лятото понеже сега училище и така нататък.

Отговори на това съобщение
 Re: Препоръчайте ми...
Автор: call911   
Дата:   21-10-08 19:57

Знам ли,Никон [smilie5] Д3 е професионален,май..

Отговори на това съобщение
 Re: Препоръчайте ми...