Автор: mitku
Дата: 11-07-08 23:03
Нормално е да разберат и мисля, че и цената е нормална.
Аз преди няколко години тъй изпуснах един Пентакс. И той беше в гаранция, но аз нямах никакво намерение да лъжа и им описах точно както е станало. В последствие се оказа, че беше отчупен един зъб на едно зъбно колелце, което мести обектива и заради туй се получаваше същият проблем - апаратът не можеше да фокусира добре. За ремонта се поръча ново таквоз зъбно колелце от Япония и след туй всичко беше точно.
Е, проблема беше, че доставката на зъбното колелце отне кажи-речи два месеца, но туй е положението. Ремонтът ми струваше всичко на всичко 56 лв. (с все диагностика, поръчки, доставки от Япония, ремонт и т.н.). Сега са се вдигнали цените явно и може да се приеме за нормално да струва 2 пъти повече.
Много ясно, че в сервиза ше разберат, че е падал - те да не ядат доматите с колците. Това показва, че си знаят работата. Даже трябва да се радваш, че са разбрали... ако не бяха разбрали, значи нищо не разбират и по-добре изобщо да не ходиш при тях.
Т.е. - избери си дали да си платиш ремонта или... да изхвърлиш апарата и да си купиш друг. Туй са вариантите.
P.S. (edit) Честно казано - не разбирам съветите по-горе за гаранционна измама, но туй не е моя работа. Явно в БГ затуй сме на туй дередже и всеки гледа да прее*е другият и затуй и клиентите се оплаквт от фирмите... и фирмите не им остават длъжни. Никой не е забогатял със 100 лв.
Публикацията е редактирана (11-07-08 23:07)
|
|