Автор: aleksander
Дата: 24-04-08 16:21
След една смяна на паролата, PayPal отказва да приеме и новата, и старата парола. В резултат си заключих акаунта (поради многото неуспешни опити да се логна). Изпращах няколко искания за генериране на нова парола при забравена (от forgot password менюто) но не получих никакъв мейл (а минаха няколко дни). Обаждах се на Service Center, хортувахме си с един „агент” там, ама освен да ми отключи паролата (за да мога да пробвам пак) нищо не направи. Междувременно по мейла ми пратиха форма, по която да оценя помощта и работата на агента, ама по същество – нищо!
Друго: Въпреки че проверих навсякъде в пощата, все пак - с Gmail съм, да няма някаква защита, за която не знам и директно да е затрило тези мейли? Някаква настройка, която да променя, за да ги получа?
Някой да има опит в подобни случаи?
Тъпото е, че не мога да си регистрирам Визата в друг акаунт, а не ми се вади нова карта за нова сметка…. а междувременно доларът е толкова ниско Wink
Идеи за излизане от ситуацията?
|
|