Автор: muter
Дата: 30-11-07 22:04
За мен това е второ участие в салона и последно.
Сетих се някъде имаше въпрос от организаторите за препоръки да им дадем.
Аз лично искам да им дам препоръка да се научат на професионализъм и учтиво и респектиращо отношение към участниците. Да попрочетат някоя друга книга за писане на официални писма, в които задължително се използва обръщение /Г-жо Х. , Ms. Х., и т.н./ и някой други задължителни съставки на подобно писмо. Да имат система която да намират участника по името му, а не да работят с папки, химикалки, "po
spomen" и по "mi se struwa" като от пра времената. Защотото в нито един конкурс друг нито в БГ нито по света никой не ми е писал с подобна жалка некомпетентност и безхаберие, още повече впредвид факта че този конкурс е платен. И никой не ми е казвал да чакам "da izpratim kataloga ot koito
shte poluchite tochna informaciq za vasheto uchastie v salona".
Казано накратко- един "международен" конкурс с претенции без покритие. Не бих препоръчала подобен "международен" конкурс на нито един мой колега в US. Съжалям подлъгалите се да участват чужденци на цени, като на добрите международни конкурси, но в случая този с нисък customer service.
След като им писах два пъти със запитването за моите резултати, най-накрая ме удостоиха със следния отговор, ако може да се нарече отговор.
"Zdraveite, vashi snimki wlizat v ekspoziciqta, no ne moga da Vi izpratq
tochna forma s broq na vashite snimki, zashtoto ne poluchihme forma s
danni za elektronnata Vi poshta. V momenta moga da informiram samo po
spomen ot nabiraneto na kataloga i redeneto na fotografiite.Ima vasha
snimka vlqzla v kategoriq fotojurnalistika - reportaja ot bolnicata, no
mi se struwa, che imahte oshte neshto v druga kategoria.Molq izpratete
ni adres na koito da vyrnem snimkite i da izpratim kataloga ot koito
shte poluchite tochna informaciq za vasheto uchastie v salona."
Участниците може да са всякакви и имат право да са всякакви, но организаторите не могат да бъдат нищо по-различно от усмихващи се, мили, услужливи и акуратни в знанията и отговорите си, защотото участниците са тези които плащат и очакват съответното обслужване за парите си. Доволни участници в дадено събитие има не само когато те бъдат включени или наградени, а когато организацията се слави с професионален customer servicе, който кара участниците да се чувстват, че не са си загубили времето и парите с някаква махленска организация от недорасли за титлите си служители.
Да не говорим че има конкурси и в БГ и международни в които не се плаща за участие, а customer service е на къде по-високо ниво.
Успех за в бъдеще и по-респектиращо отношение към участниците.
|
|