Автор: hotsnail
Дата: 27-11-23 16:26
keri-di то с всяко качване на спецификациите старите обективи стават малко по-малко подходящи.
Не виждам как ще намалеят сензорите. Даже гледам че растат и стават по-големи. Вече за над 40-50МП ни продават среден формат.
Не телефоните няма да избутат големите сензори за професионално ползване т.е. сватби, реклами, клипове, филми...
За обективите виж например сони 135/1.8 с отверка, дето има супер картинка на 24МП, като го ползвах на 42МП и имаше аберации вече дразнещи. АФ на новите не е с отверка. Старите обективи не могат да работят с повече от 10 кадъра в секунда добре т.е. супер АФ и 20-30-120 к/с работят само с нови обективи напълно функционално. Демек топ обектива от преди 14 години сега е около средно ниво и не е атрактивен.
Реално дори 5-6 годишни обективи, дето бяха върха 2018-2019 сега изглеждат малко евтинджос и хората заглеждат нови... особено при Сони и Тамрон разликите са доста видими от ранните обективи за безогледални и последните. Фуджи първите им обективи също са зле от към задвижване че и картинка при сравнение с най-последните им модели. Канон и Никон дойдоха по-късно и за сега нямат толкова ясно изразени поколения при оптиката.
Kalimas написа:
> hotsnail
> >14 стопа в друга вселена може би
>
> Е аз говоря за вселената с
> рекламираните 15 стопа на канон
> видео камерите от висок клас -
> примерно C700. За сони видеотата не
> съм срещал нищо.
Реклама и реалност не винаги са едно и също. Те Сони и Канон някак са ги измерили по системата на Нагоденко и Нагласьов......
Във фотото ни залъгват с 14 бита... дето никъде ги нема... теста на photons to photos е снимане на един и същ обект на едно и също исо с различни скорости от чисто черен кадър на 1/4000 до преекспониран кадър. Човека взима кадрите, смята шум туъй онуй и ти казва използваем динамичен обхват.....
>
> Сега въпроса е какво, как, колко и
> кога ще отпускаат към
> фотографията.
> Според мен технологията и
> сензорите ги имат, но тая видео
> камера на канон от 2018/19г. май беше
> към 20-30 000$ бeз обективи и т.н.
ами да професионалните видео камери и средния формат фото камери ползват 16 битови цветове. Което значи повече динамика. Дали я има тая динамика или е просто щум...
Не щат във фулфреймите да ни пуснат 16 бита в камерите. Сензорите го поддържат.....
Най-интересно е, че при Сони най-високия клас видео камери са със сензора на А9м2 само че го четат с 16 бита, а за фотото пускат само 14 битовите режими.
Вероятно при четене с 16 бита се хваща още малко детайл т.е. вместо 11.5 стопа сигурно идва на къде 12 може би дори към то 13.....ама рекламираните 15-16 стопа забрави.
ПП Логично е да чакаме нова супер видео камера от Сони, дето чете 6К с глобален затвор.
Публикацията е редактирана (27-11-23 16:33)
|
|