Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Мнение за Photosynthesis
Автор: PavlinLesidrenski   
Дата:   10-04-21 19:37

Здравейте,
на 22.02.2021 г., отиход да си купя обектив от Photosynthesis, обектива беше намален от 3 499 на 3099 лв. Избрах обектива и при обработката на касата се оказа, че това намаление не е валидно и трябва да заплатя цялата сума от 3 499 лева. Тъй като до тогава, не съм имал проблеми с този магазин, а и съм оставил доста пари там, както предполагам и повече от Вас, реших да не споря в магазина.
Като се прибрах реших да изпратя имейл към централата в София и да им споделя, че според чл. 63 от ЗЗП на етикета на намалената стока трябва да е обявена старата, новата цена и периода на промоцията. Като идеята ми беше, да споделя мнение и да знаят къде имат пропуск, а и да споделя, че останах малко разочарован от заблудата в която бях вкаран, все пак това са 300 лв.

След като изпратих до два имейла писмото си, две седмици никакъв отговор. Реших да проверя какво се случа в началото на Март и да видя дали изобщо нещо ще ми отоговорят. Обадих се по телефона и служителят, който ми вдигна телефона ми каза: "Препратен е имейла Ви към Шефа, чакаме той да отговори", аз вече втори месец чакам и едвали ще имам отговор.
Реших да пиша тук, за да разбера, някой досега имал ли е някакви оплаквания към тях и отговаряли ли са Ви, дори и след година, защото явно отношението към клиентите е клонящо към 0, след като са ти взели парите.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: OIM   
Дата:   10-04-21 22:23

''Честните хора , с търговия не се занимават '' - Фридрих Ницше


Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: hotsnail   
Дата:   10-04-21 22:35

Имат грешки понякога. Много от промоциите не са техни, а са на вносителя или марката за цяла Европа. Вероятно сте уцелили свършила промоция.

Аз имах случай да открия в магазина сгрешен етикет - имаше един широк обектив с близо 50% отстъпка по моя бърза сметка. Викам си това е моя шанс, взимам го на часа. На касата разбира се компютъра изкара вярната цена. Отказах се от покупката и така.

Кофти е, но понякога се случва. Те и без друго тия магазини вероятно вегетират или помагат за някакъв друг бизнес т.е. бизнес кяр няма от тях. Хубаво е, че ги има, да можеш на живо да видиш някои фото продукти преди да ги купиш. Та в общи линии на тая морална база им прощавам.

Ако някой път реша да се заяждам за цена, ще е преди, да съм дал парите. Така тежестта е на моя страна.

Сега предполагам може да заведете дело, ако имате събрани доказателства, че са Ви преметнали. Ама то как преметнали, когато Ви е станало ясно на касата.....може да ги гоните за заблуждаващите етикети.....най-много да затворят и да няма къде да видим, какво ще купуваме. По-вероятно някоя глоба да им сложат .,. знам, че звучи тъпо ама това е положението.



Публикацията е редактирана (10-04-21 22:38)

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: OIM   
Дата:   10-04-21 22:41

''Магазинът е бойно поле , на което всеки ден се сражават търговците срешу клиентите - ако не внимавате , винаги ще губите битката , търговците ще ви измамят с нещо ''


Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: Satsan   
Дата:   10-04-21 22:53

Това е някакъв бъзик, нали?

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: asahi   
Дата:   10-04-21 22:57

Затова си има КЗП.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: avo   
Дата:   10-04-21 23:05

Не знам защо ви е такава нагласата, че някой продавайки ви нещо ви мами едва ли не, с тея многозначителни цитати от тук и там. Просто не купувайте тогава. Аз лично като клиент съм доволен от сървиса, който съм получил в магазина до момента в рамките на 10-ина години покупки там. Виж, от конкурентния му такъв, който е в етап на залез по мои наблюдения, бях доволен преди много години, но след случайния си контакт с ехидния му собстеник или какъвто там се води и пренебрежителното му отношение към реален, не потенциален, клиент, съм дал силно за заден. Гледам нещата са навързани.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: Satsan   
Дата:   10-04-21 23:30

Ако темата е сериозна ( в което се съмнявам) - какво КЗП говорите?
Човекът на касата е разбрал, че няма отстъпка.
Защо го е платил, защо го е купил тогава?
Явно е преценил, че и тази (нормалната) цена го устройва.
Къде е измамата? Странно оплакване.
Поне някоя снимка да беше качил колегата, за да не изглежда темата като "партенка". От някоя сватба например или някоя снимка с въпросния обектив да се похвали.
Или касовата бележка да видим, ако може?
Като се оплаква човек да покаже някой факт/доказателство поне?
Така си е направо клевета от конкуренцията например или обикновено мрънкане в събота.
Не така!



Публикацията е редактирана (10-04-21 23:31)

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: VladHD   
Дата:   11-04-21 07:23

Аз съм доволен от магазина. Досега не съм имал проблеми с нито една от техните промоции.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: quazimodo   
Дата:   11-04-21 08:21

И аз нямам претенции - откакто видях, че хладилниците им за филми са като мебел, купувам от тях само гумички [smilie18][beer]


Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: KrastevK   
Дата:   11-04-21 09:02

Няма нищо перфектно,аз също имах една случка:
Исках да си купя Z6 на изплащане за да не затварям пари на веднъж,всичко добре прецених си вноски и кандидатствах,разбира се ме одобриха веднага.Но след като лизинга се свързаха техните вноски бяха други и не с малко,питам защо,а отговора ами така показва системата.Не ми стана приятно и на пук на лизинга го отказах.След известно време поръчах стабилизатор за телефон,но нещо не работеше както трябва, за това се свързах с произвотдителя и те потвърдиха че имат проблеми с марката телефон и не се знае дали ще го оправят,защото не е масов.Обадих се по телефона и споделих че искам да го върна и заменя с друг дори и по-скъп,но отговора беше доста неприемлив.
-върнете стабилизатора и повече няма да бъдете обслужвани online
Защо питам аз?
-Защото сте нелоялен клиент!
Върнах и не пазарувам онлайн(все пак съм нелоялен)
Но пък магазина във Варна са много любезни и отзивчиви,от тях купих обектив който излезе че е дефектен,върнах го гаранционно за ремонт,но не успяха за месец да го отремонтират и ми върнаха парите и бяха много точни и коректни.
Така че ситуации всякакви,както и всякакви клиенти с хиляди претенции.Монетата има две страни,за това трябва и да се чуе другата страна,грешки стават всякакви,но най-вече трябва да сме хора,да уважаваме труда на едните,а те да уважават парите на другите.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: asahi   
Дата:   11-04-21 10:25

"Автор: Satsan
Дата: 10-04-21 23:30

Ако темата е сериозна ( в което се съмнявам) - какво КЗП говорите?"

Имаме нарушаване на чл. 27 ал.1 от ЗЗП.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: PavlinLesidrenski   
Дата:   11-04-21 11:46

Искам да подчертая, че не търся възстановяване на разликата, а просто отношение от тяхна страна.
Да, платил съм по-висока сума и съм се съгласил с нея.
Писах тук, не за да се оплаквам и да искам съдействие, защото за това можех да сезирам КЗП.
Просто исках да разбера какво Ви е мнението като цяло за този магазин и дали сте имали такава ситуация в която да Ви отговорят.
Тъй като когато уважаваш клиента е редно поне да отговориш на имейла му, дори и с това: "Ивиняваме се за грешката, ще обърнем внимание на служителите да проверяват често промоциите и етикетите".

За тези, които искат някакво доказателство ето линк https://drive.google.com/file/d/1EWoQJs7bb-trGlSR3LVXFOFxNiLEmUU8/view?usp=sharing към касовия бон за обектива. А за останалото лесно може да влезете в магазина или в сайта им и да видите, че никъде не упоменават период на намалението.



Публикацията е редактирана (11-04-21 12:15)

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: PavlinLesidrenski   
Дата:   11-04-21 11:56

Satsan написа:

> Ако темата е сериозна ( в което се
> съмнявам) - какво КЗП говорите?
> Човекът на касата е разбрал, че
> няма отстъпка.
> Защо го е платил, защо го е купил
> тогава?
> Явно е преценил, че и тази
> (нормалната) цена го устройва.
> Къде е измамата? Странно
> оплакване.
> Поне някоя снимка да беше качил
> колегата, за да не изглежда темата
> като "партенка". От някоя сватба
> например или някоя снимка с
> въпросния обектив да се похвали.
> Или касовата бележка да видим, ако
> може?
> Като се оплаква човек да покаже
> някой факт/доказателство поне?
> Така си е направо клевета от
> конкуренцията например или
> обикновено мрънкане в събота.
> Не така!
>

>
> Публикацията е редактирана (10-04-21
> 23:31)

Като цяло ако беше клевета от конкуренцията, може би щях да спомена, че съм доволен от някой конкурент :)

Както се вижда си заставам с името, а с едно търсене в гугъл по име, лесно може да се стигне и до моята личност :)

Ето Ви изпратения и препратен имейл към двата техни имейла:

https://drive.google.com/file/d/1T83Cc8jUCy6-ErZlIeW2nr-g4QTDYrIp/view?usp=sharing

Ето и снимка на касовата бележка:

https://drive.google.com/file/d/1EWoQJs7bb-trGlSR3LVXFOFxNiLEmUU8/view?usp=sharing



Публикацията е редактирана (11-04-21 12:05)

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: PavlinLesidrenski   
Дата:   11-04-21 12:03

asahi написа:

> "Автор: Satsan
> Дата: 10-04-21 23:30
>
> Ако темата е сериозна ( в което се
> съмнявам) - какво КЗП говорите?"
>
> Имаме нарушаване на чл. 27 ал.1 от
> ЗЗП.

Как желаете да разбуня Вашето съмнение? И да, Комисия за Защита на Потребителя се сезира, когато има нарушение по ЗЗП.



Публикацията е редактирана (11-04-21 12:14)

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: PavlinLesidrenski   
Дата:   11-04-21 12:14


KrastevK написа:

> Няма нищо перфектно,аз също имах
> една случка:
> Исках да си купя Z6 на изплащане за
> да не затварям пари на
> веднъж,всичко добре прецених си
> вноски и кандидатствах,разбира се
> ме одобриха веднага.Но след като
> лизинга се свързаха техните
> вноски бяха други и не с
> малко,питам защо,а отговора ами
> така показва системата.Не ми стана
> приятно и на пук на лизинга го
> отказах.След известно време
> поръчах стабилизатор за
> телефон,но нещо не работеше както
> трябва, за това се свързах с
> произвотдителя и те потвърдиха че
> имат проблеми с марката телефон и
> не се знае дали ще го
> оправят,защото не е масов.Обадих
> се по телефона и споделих че искам
> да го върна и заменя с друг дори и
> по-скъп,но отговора беше доста
> неприемлив.
> -върнете стабилизатора и повече
> няма да бъдете обслужвани online
> Защо питам аз?
> -Защото сте нелоялен клиент!
> Върнах и не пазарувам онлайн(все
> пак съм нелоялен)
> Но пък магазина във Варна са много
> любезни и отзивчиви,от тях купих
> обектив който излезе че е
> дефектен,върнах го гаранционно за
> ремонт,но не успяха за месец да го
> отремонтират и ми върнаха парите и
> бяха много точни и коректни.
> Така че ситуации всякакви,както и
> всякакви клиенти с хиляди
> претенции.Монетата има две
> страни,за това трябва и да се чуе
> другата страна,грешки стават
> всякакви,но най-вече трябва да сме
> хора,да уважаваме труда на
> едните,а те да уважават парите на
> другите.

Така е, аз никъде не съм споменал, че обслужването в магазина е лошо. Аз също съм доволен от хората в магазина, за това и взех обектива и не вдигнах скандал там. Подразни ме факта, че толкова Шефа не отговаря на една препоръка от клиент и едва ли не неглижира, неспазването на ЗЗП за излагане на промоционални стоки.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: asahi   
Дата:   11-04-21 12:22

"Автор: PavlinLesidrenski
Дата: 11-04-21 11:46

...
Тъй като когато уважаваш клиента е редно поне да отговориш на мейла му, дори и с това: "Ивиняваме се за грешката, ще обърнем внимание на служителите да проверяват често промоциите и етикетите"."

Преди уважението ти дължат коректно отношение, което е изрично уточнено в закона. Може да се уважавате и без да правите бизнес, но бизнесът винаги трябва да е по правилата.

Подобна ситуация с мен: В Кауфланд имаше промоция на бира Митос. Харесвам я, но пропуснах седмицата с промоцията. На следващия понеделник минавам през бирите и виждам два стека Митос и под тях етикета с промоционалната цена. Взимам двата стека и етикета (понеже нямаше повече от продукта) и се отправям към касата. Там на касата излиза непромоционалната цена. Вадя етикета, но касиерката е подготвена. Казва ми: Платете тук пълната цена, а на Информация ще ви възстановят разликата за наша сметка. Отива на информацията, девойката съставя протокол, прави копие на касовата бележка, взима ми етикета и възстановява разликата. Питам я кой поема тези разходи? Магазина, казва. Не е персонала.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: quazimodo   
Дата:   11-04-21 13:43

Баш за Кауфланд мога да се хвана на бас, че всичко се опира от персонала. Пазарувайки там, попадам на двойки или тройки от подреждащите стоки по рафтовете работници, и винаги чувам едно и също - малки заплати - "провинения" - големи глоби/наказания - напускане.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: tarantulaxxx   
Дата:   11-04-21 13:56

Но от персонала (визирам и управителя на даден магазин) зависят отношението и уважението. Аз имам пресен случай от Билла. Влизам само за определени неща. Едни са на промоции, а други не. И така, купувам аз стока на промоция. Стигам до касата, но продуктът не излиза. Продавачката каза, че съжалява, но трябва да си избера същия продукт, но друга марка. Отговарям, че на този ясно е залепена промоционална цена. А и как така го няма вкаран в ценоразписа. Продуктът струва 7 лева, намален е на 5. Нищо и никакви пари. Дойде управителят и също съжали, че не може да ми продадат продукта. Трябва да избера същия, но друга марка. Отговорих, че не искам друга марка, а харесвам тази. И тогава отговорът на управителя ме шокира:
- Съжалявам, но не можем да ви продадем продукта, ние ви го ПОДАРЯВАМЕ.
Попитах отново, че да не би да не съм разбрал. Отговорът беше утвърдителен: - Подаряваме ви го. Извинете за причиненото неудобство.
Ма то от хората зависи, не от магазините.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: lamerko   
Дата:   11-04-21 17:42

Специално за Била има политика, която е налагана отвън. Например ако откриеш нещо с изминал срок на годност, можеш да си го вземеш безплатно. В случая явно въпросната промоция е била за изчистване на количествата и съответно затова стоката е била премахната от базата. Не са имали друг избор :)
В Шумен преди време имаше доста скандали с местния магазин. Двама-трима агенти обикляха и пълниха количките с продукти. Но се оказа, че въпросните правила всъщност бъркат в бонусите и заплатите на персонала. Когато бяха намерили цяла голяма пита с кашкавал, от магазина отказаха да я дадат, че и клип със звук имаше [smilie18]

BILLA

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: Satsan   
Дата:   11-04-21 18:13

Ясно, дължа извинение. Извинявай, колега Лесидренски! Мислех, че темата е петъчна, а то работата си е сериозна.
Дори се възхищавам на вашето търпение и коректност към тях.
Жалко за постъпката им. За едни дребни за тях пари стават за срам и резил.
И дано да отговорят, макар и със закъснение с 400 лева. В такива моменти трябва да се защитава твоята позиция и правота. Според мен " шефа" въобще не знае за случката. Някоя секретарка просто не му е предала имейла. Затова един тел. разговор би променил ситуацията в твоя полза.
Успех!
Може да му споменеш и за тази тема, защото ТУК са му голяма част от клиентите и сме на твоя страна.



Публикацията е редактирана (11-04-21 18:15)

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: ecobo   
Дата:   11-04-21 23:40

Клиент съм на Синтезиса от много години. Няма никакви оплаквания. Е, имам едно - напоследък бавно отговарят на мейлите. Иначе откъм цени, обслужване, коректност - нямам нито една забележка.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: KrastevK   
Дата:   12-04-21 05:47

Относно online запитвания,Фотопавилион с в пъти по-добре!

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: ivjordan   
Дата:   12-04-21 14:22

Аз все си мисля, че каквото пише на етикета, това е цената.
В случая от "синтезиса" са били длъжни да продадат на по-ниската цена, защото тя е публично обявена. Клиентът не е длъжен да знае какво пише в техните компютри.
Всъщност, това ми се е случвало в две "техно-" вериги и двете ми признаха по-ниската цена, без да се обясняват. Единия път купувах миялна машина, а другия - домакински кантар.
Единия път грешката беше на етикета във физическия магазин, а другия - в интернет беше обявена по-ниска цена.

Така че, това е изключително некоректно отношение, което не трябва да се оправдава, та камо ли, да се толерира.

Отговори на това съобщение
 Re: Мнение за Photosynthesis
Автор: ecobo   
Дата:   12-04-21 15:57

ivjordan написа:

> Аз все си мисля, че каквото пише на
> етикета, това е цената.
> В случая от "синтезиса" са били
> длъжни да продадат на по-ниската
> цена, защото тя е публично обявена.
> Клиентът не е длъжен да знае какво
> пише в техните компютри.
> Всъщност, това ми се е случвало в
> две "техно-" вериги и двете ми
> признаха по-ниската цена, без да се
> обясняват. Единия път купувах
> миялна машина, а другия -
> домакински кантар.
> Единия път грешката беше на
> етикета във физическия магазин, а
> другия - в интернет беше обявена
> по-ниска цена.
>
> Така че, това е изключително
> некоректно отношение, което не
> трябва да се оправдава, та камо ли,
> да се толерира.

Всъщност е точно така по ЗЗД - имате оферта и приемане на офертата. В момента на приемане на офертата имате сделка. Плащането е техническа подробност. Продавачът НЕ МОЖЕ да се отметне от сделката с разни тъпи извинения, длъжен е приеме плащането на цената, на която е сключена сделката. В България обаче законът е врàта у пòле.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »