Автор: dikimee
Дата: 11-11-20 00:38
Аз си имам A6000 и пълен макро комплект (обективи, палатки, чадъри, светкавици и т.н.) та техниката не е проблем.
Знанието ми е малко, тъй като от скоро чета за дизайн, до сега само с програмирането се занимавах. Текстурите обикновено идват в комплект от няколко файла: Diffuse (цвета и шарките, без никакви светлосенки), Gloss (коя част колко е лъскава), Normal (реално отговаря за симулацията на релеф и драскотини) и т.н. Объркването при мен е от факта, че ако снимам без светлосенки, от къде ще дойде информацията за Normal map, а ако избера да има сенки - какъв ъгъл, колко контраст и т.н. Това се решава лесно, ако създавам текстура от нулата във PS, но от снимка може би е невъзможно? Това би обяснило защо няма много информация по темата.
|
|