Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Почти пет години след Alpha 7S II, Sony пусна наследника: Alpha 7S III има подобрен 12-мегапикселов сензор, записва 4K при 120p и се казва, че постига изключителни резултати при фотография с ниска осветеност благодарение на големите пиксели. Както при Alpha 7S II, сензорът на Alpha 7S III има резолюция 12 мегапиксела, но сега е изложен на гърба.
В основата на новата Alpha е 12-мегапикселов пълен кадър сензор, който е подобрен в сравнение с Alpha 7S II. Сега Sony е избрала конструкция със задно облъчване (BSI), с която може да се улавя повече светлина и която дава възможност за по-добри резултати при снимки на слаба светлина. Максималната чувствителност все още е ISO 409.600 (разширяваща се до ISO 40). Сензорът се поддържа от новия процесор BIONZ-XR, за който се твърди, че има осем пъти повече изчислителна мощност от предишния процесор на изображения. Sony също пречупва нови позиции в работата: За първи път в серията Alpha 7 беше инсталиран напълно подвижен монитор (3,0 инча, 1,44 милиона точки), който сега също позволява работа с докосване на менютата. Структурата на менютата също е изцяло преработена; освен всичко друго, за по-голяма яснота са налични само съответните записи в режим на снимки и видео. OLED визьорът постига рекордна резолюция от 9.44 милиона точки и увеличение от 0.9x. Дори носителите на очила имат цялата гледка, размерът на картината също може да бъде намален.
4K със 120p
Един от фокусите на камерата е видеозаписът. За разлика от Canon с EOS R5, Sony не използва 8K за видео, но продължава да използва 4K, за който се говори, че постига най-добрите резултати досега с алфа камера. Разделителната способност на сензора от 12 MP дава възможност за отчитане на пълен пиксел без пикселно биниране и без изрязване до 4K / 60p. В тази настройка ограничението за запис трябва да бъде един час без прегряване - EOS R5 управлява само 30 минути при 4K / 60p. Видеозаписът на Alpha 7S III в режим 4K / 120p е ограничен до тази дължина - между другото, се използва леко изрязване (1.1x) .SonyAlphaRumors.
Мониторът може да се върти, а дръжката и контролите са станали по-големи, както при другите камери от трето поколение Alpha.
С Full HD, Alpha 7S III дори записва до 240p. За записи с изтичане на време могат да се избират и по-ниски честоти на кадрите до 1 p в режим S&Q. Той се записва вътрешно с цветен подсимвол 4: 2: 2 и дълбочина на цвета 10 бита. Предлагат се нови кодеци: XAVC-SI записва единични изображения (All-I) със скорост на предаване на данни до 500 Mbits / s, XAVC-HS намалява количеството данни в компресията на групата изображения до 200 Mbit / s благодарение на H.265 компресия. С HDMI 2.1 камерата може дори да извежда 4K / 60p като 16-битови необработени файлове (ProRes Raw) към запис на Atomos. Разбира се, има и логаритмичен гама профил (S-Log 2/3), който трябва да позволява динамичен обхват от над 15 f-стопа; чувствителността започва тук от ISO 640 (разширено: ISO 160). Според Sony ефектът на ролетката е значително намален. Alpha 7S III е оборудван с 5-осен стабилизатор на изображението в корпуса, който, измерен според стандарта CIPA, постига ефективност от 5,5 f-стопа; Във видео режим се използва и цифрова стабилизация (активен режим), която също използва жироскоп. Информацията от този жироскоп може да се съхранява и в метаданните на видеоклиповете, така че да може да се използва при последваща обработка за цифрова стабилизация.
Бързо автоматично фокусиране и 10 кадъра / сек
Хибридният автофокус покрива 92% от сензора за изображение и използва 759 фазови точки за откриване и 425 с контрастен AF. Освен човешките, AF алгоритмите сега разпознават и очите на животните - според Sony, също на по-голямо разстояние от преди. Чувствителността на автофокуса намалява до -6 EV серия, камерата снима до 10 кадъра / сек. Механичният затвор е проектиран за 1/8000 s.
Sony използва за първи път две устройства с памет в Alpha 7S III, които могат да използват както SD карти (UHS-II), така и новите CFexpress тип A карти. Те са по-малки от картите тип B и по-бързи от SD картите. За повечето видео режими са достатъчни SD карти на видео класове V60 и V90; CFexpress е необходим само в режим S&Q с 4: 2: 2 цветово подсилване и 10-битова дълбочина на цвета. Серийният режим се възползва и от по-бързите карти; Тук трябва да са възможни 1000 некомпресирани редове подред. Sony планира да пусне на пазара две CFexpress Type A карти през септември, които имат скорост на запис от 700 MB / s и скорост на четене 800 MB / s: Версията от 80 GB се казва 230 евро, версията от 160 GB 440 евро евро и доставя електричество за 600 снимки или 95 минути видео.
За захранването се използва Z батерия,
който може да се зарежда чрез USB-C и захранване за
600 снимки или 95 минути видео. Непрекъснато захранване чрез USB също е възможно.
Sony Alpha 7S III трябва да се предлага през септември за около 4200 евро.
Много ми е любопитно защо такива специализирани камери предизвикват голям интерес сред хора, които няма да ги ползват. Четох коментари в международни сайтове за тази камера, едни я превъзнасят, други спорят... Това е камера, която огромен процент от хората няма да си купят. Какво ги кара да я коментират и сравняват? Напомня ми преди няколко месеца, като беше излязла D6 на Никон, какви дебати бяха по разни форуми и секции за коментари колко е хубава/скапана и всички други квалификации по средата. При условие, че сигурно 99 процента от снимащите нито имат нужда от такава камера, нито някога ще си купят, нито дори са пробвали някой от досегашните модели. Откачена работа
Ами аз например следя с интерес новостите при тая камера, защото бъдещия а7р5 и а7м4 ще наследят новостите. Дори бъдещите а6х00 ще вземат достаот екстрите като ново меню.
Аз реших да пропусна а7р4 защото тройката ми се вижда напълно достатъчна камера за мен. Та следващото поколение ми е интересно.
Некои хора получават оргазъм от всяко ново тяло, което обявят от Сони. Нищо, че никога няма да го имат, или ако го имат, няма да използват дори 10% от възможностите му. Странни хора. Но свят широк - хора всякакви...
Вълнението и кефа от невъзможното са оправдани. Обаче да сравниш нещо първо поколение с тази от трето е щета.
Камерат е ок, най-често под наем ще е в Бг, някои ще купят за голям дрон и/или за събития. С подходящите обективи е ок.
Кое му е толкова невъзможно? Среден клас камера. Предвид какво предлага, ще се продава доста добре. Хората са я направили фокусирана на практичност. Купуваш и си вършиш работата по-лесно и по-добре. Това е целта.
Аз не снимам видео за ега и за това не ми трябва. Ама доста хора се преместиха на видео. Хората много харесват качествени клипове от събитията си, които да споделят. Дори във инсталирам разни познати качват видеа, за да представят работата си. Явно има търсене и предлагане на видео продукти. За това и Сони са направили инструмент.
Ето вижте представянето. Това си е инструмент, машина за видео. Няма аналог системата май на тия пари. Има супер добър АФ, има 120 кадъра в секунда, снима в почти пълен мрак....Исо 100 хиляди е чисто а 400 хиляди поносимо. Не прегрява. Има голяма батерия. Има 16 битов роу за пръв път в тоя клас. Цветовете са нагласени по Venice серията камери с която снимат в Холивуд. И тонове други неща....а цената е като на а7р4 и подобна на р6.....
Цената е 3500 долара. Това по-скоро е по-близо до R5 и S1 на Панасоник, а не до R6. Но като цяло не е скъпа, ако предположим че ще я купуват хора, които ще правят пари с нея. Мен по-скоро ме впечатлява маниащниата. Четох коментати като "хахааа, вземи това, Канон!". Все едно са на стадиона
Късметлии сме, че има нови камери въобще и то с толкова много нови неща. Няма много смисъл от заяждане. Дано по-дълго време оцелеят фирмите. Нещата не изглеждат добре
Дано повече хора скокнат на новите модели и канона и сонито
И аз страдам от това дето англоговорящите му викат G.A.S. ама не до там, че да си купувам камери, дето не знам за какво са им функциите. А може просто да нямам достатъчно излишни пари
YOG хората дето снимат видео имаше защо да са недоволни от Сони и Канон. Сега има много по-добри неща.
До сега видеото бе, както бяха първите безогледни за фото. Ако правиш 10 странни неща и си майстор резултатите са супер. Ама не в никак лесно. Новите камери просто оправят нещата. Както а9 направи за снимките едно време. Преди а9 имаше тъпи компромиси- малка батерия, една карта, АФ бавен, буфера малък, писането на картите бавно, менютата бавни ...... реално а9 обърна играта и след него а7р3 и а7м3 са използваеми за изкарване на пари фотографски камери. Може да спорим дали а9 точно или а6300 или дори а7р2 ама там някъде Сонитата узряха.
Аз си мисля, че за Сони а7с3 е първата зряла камера с видео насоченост. До сега можешр и много хора дори са го правили. Ама е като ходене с тесни обувки - ходиш, изглеждаш добре, ама те боли.
ПП това за проецентите функционалност дето ползваме е глупост. Аз ползвам 100% от възможностите за снимки и нула за видео. Не снимам видео. За снимки усещам ограниченията на а7р3. Не ползвам jpeg въобще и всичките дивотии за него. Ако зависеше от мен камерата нямаше да има JPEG и арт режими. Не използвам и други глупости останали от компактните камери. Благодаря на Сони че от а7р3 са махнали повечето подобни шашми - няма дори зелен режим на копието отгоре
Като гледам творческата немощ на болшинството от потенциални бЕгЕ (а и не само) клиенти, и 20 стопа динамичен обхват, в супер сони лог при 24к видео и супер-супер слоу молшън да има - все тая - посредственост от всеки ъгъл. Асансьорна музика с изтъркани транзъшиъни, всичко това оцветено в акано кафево (понеже мина модата на Teal & Orange Lut). Без значение дали гледам сватба, погребение или поредното ВАЙРЪЛ клипче от ваканцията с гаджето в Северна Гърция.
Плюйте и венчайте новата играчка, ама не изоставайте с творческото развитие, че все тая колко държи на исо и колко бърза карта ще има.
Не знам дали тази им е първата хубава видео камера. Много хора ползваха предишната, 7SII. Буквално само като сензор, защото снима добре при ниска осветеност, а и без това често се предпочита ръчен фокус, когато снимат видео. Закачат на "двойката" най-различни обективи и действат. Те много хора така ползват още оригиналната А7 за фотография. Добър сензор, супер ниска цена, много малко разстояние от сензора до байонета, та с един преходник можеш да ползваш практически всеки обектив, произведен в последните сигурно 50 години... Като цяло, "професионална употреба" е много разтегливо. Ако си професионален оператор на телевизионен репортер, най-вероятно ще снимаш с камкордер. Ако си ютюбър, с нещо дето има добър автофокус, ако си кинаджия - един господ знае с кво ще снимаш. Те в киното си имат камери, не чакат ти да си донесеш Мисълта ми е, че едва ли някаква епоха в снимането започва с тая камера, с новия Канон R5 или някоя друга.
Този май се е подмокрил/надървил докато е снимал.....
На ДПревю клипа не знам само на мен ли ми се струва, че са се пробвали с ръчен фокус и фокуса им беше на фона повечето време.......
ПП сони верно са се напънали с тоя сензор. Вади повече динамичен обхват от Канон не само на базово исо ами и на исо 100К вади повече динамичен обхват от Канон на исо 100!!!!! Това е невъзможно.........оказва се, че нейтив исо-то на сензора е 640 и 16000.....на исо 16000 шума е почти нула......(това е за видео не е за снимки)
8400 в БГ и има 600 кинт купон за обективче и 5 годинки гаранция бонус сега.... еми това май беше цената и А7р4 като го пуснаха....не е малко ама не е и някаква брутална изненада.