Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2 ..  10 ..  20  21  22  23 ..  28  29     всички  напред  последна
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   15-02-20 12:00

Значи всичко, което съм учил в университета е лъжа. Отивам да стана миньор, щото там е бъдещето и ще нося бвп на страната си. Сигурно Господ така е решил и той ще ме пази...[smilie21]
Умирам отвътре като чета подобни глупости.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: KDDSTAR   
Дата:   15-02-20 12:41

WV НЕ ДОЙДОХА В БЪЛГАРИЯ,НО TESLA ГО НАПРАВИХА.ЗАПОЧВАМЕ ПРОИЗВОДСТВО НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ.
КАТО НАЧАЛО,ЩЕ ПРОИЗВЕЖДАМЕ НА ТЕСЛАТА ДРЪЖКАТА. ДА НИ Е ЧЕСТИТО
НОВОТО ПРОИЗВОДСТВО!!!

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: asahi   
Дата:   15-02-20 14:29

Така говорят копейкаджиите. Искаш ли да те смятаме за такъв?

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: KDDSTAR   
Дата:   15-02-20 17:17

КОИ СА КОПЕЙКАДЖИИТЕ И КАКВА Е ВРЪЗКАТА?

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: agop4o   
Дата:   15-02-20 17:24

https://www.dnes.bg/world/2020/02/15/tesla-izsicha-900-dekara-gora-zaradi-novata-si-fabrika.439161
. За дръжки ли за батерии ли не се знае [smilie18][smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   15-02-20 17:51

Да приемем, че възмутените деконспириращи професори Вучковци са прави, полярните мечки просто са капризни и въпросът за въздействието на човека върху глобалните климатични промени (затопляне/охлаждане), ако изобщо ги има, е спорен. Не може да се оспорват обаче пушеците и вонята, които ние, а и нашите деца и внуци (наричани нежно “тунбергчета”) усещаме зад дизелите и другите ДВГ в градовете. Колкото и “необразовани” и “заблудени” да са тунбергчетата, колкото и да са далеч от природата и да предпочитат моловете пред планината, тези деца и всички останали хора имат носове и разбират откъде идва вонята край улиците и кръстовищата в града.

Индустрията е намерила сравнително просто технологично решение с електромобилите (батерийните и тези с горивни клетки), китайските производители също са много доволни, че могат да се включат и да печелят (ел. автобусът със суперкондензатор в София беше китайски), и процесът е необратим. Процентът на електромобилите расте, ограниченията и трудностите за ДВГ се увеличават (стандарти, данъци, пътни такси, паркиране), и засега няма връщане назад, докато не се намери друго решение за градовете и за добива на електроенергия.

Електромобилите, според мен, са решение, предпочитано от индустрията. Личи си и от лукса, особено в американските Тесла и Ривиан, а излишният лукс по принцип противоречи на идеята за екологичност. Логичното решение (а не бизнес решението) би трябвало да е амстердамското (на същите екологични холандци, които преди векове изсичат горите на о-в Бали) – обществен транспорт, ходене пеша и велосипеди, дори с 2 деца в коша. Особено за българските градове като София – с по-ориенталска инфраструктура, с площади, превърнати в паркинги, където е все едно дали ще прескачаш паркиран дизел или електромобил.


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: shahimat   
Дата:   15-02-20 19:04

ако няма въздух в софия дишайте лепило [cool] [cool] [cool] и когато в софия електричките станат повече от парко местата къде ще паркирате бе турбогъзари на електрички ??? тогава пак ще си плащате ебаните сини и зелени зони и нещо друго ще ви е виновно ох радвам се че до тогава няма да съм жив а и вие разбира се инак ще е интересно да си поговорим пак ;) ебахти малоумното мислене изкарахте голяма част от пишещите тук особенно собственика на тераса за отопление на къщата абе побъркахте се бе!!!

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: agop4o   
Дата:   15-02-20 19:42

Процентът на електромобилите расте, ограниченията и трудностите за ДВГ се увеличават (стандарти, данъци, пътни такси, паркиране) Малко наивно е да се мисли че авантата за елкарите с безплатното паркиране зареждане и данъци ще е вечно.


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   15-02-20 19:55

"... авантата за елкарите с безплатното паркиране зареждане и данъци ще е вечно"

Имам предвид напр. високите пътни такси за дизелови камиони в Швейцария (заради което купуват хиляди ел. хюндаи), подобни закони за въглеродна неутралност в Калифорния и т.н. Както и въвеждането в градовете на зони, достъпни само за електрокари. Това не е временно и ще обхваща и други държави.

Нямам предвид дребната аванта със зареждането, естествено че няма да я има вечно [smile] .


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: X_C   
Дата:   16-02-20 11:27

Абе, ел-автомобилите са супер, но стига с това, че ще има аванта. Аванта няма да има. Ще има по-чист въздух в града и ще е тихо. Токът ще се плаща и цените му на киловат/час ще се качват. Толкоз.
Бони, не знам за какъв абонамент говориш, но Йонити нямат абонамент. Поне това пишеше в статията, към която пуснах препратка. Няма как да си купя такава кола и да се прибера с нея до България.



Публикацията е редактирана (16-02-20 11:50)

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: agop4o   
Дата:   16-02-20 11:49

petervassilev Какви ел камиони има.Те таксите на дизелите ще са високи да кажем в Швецария а с какво ще се транспортира там ако ограничат дизелите та дори и с евро6

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: CDman   
Дата:   16-02-20 12:14

С файтони [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: agop4o   
Дата:   16-02-20 12:26

Е то без това гледах един клип за пътуване с елка в русия от град до град и водещия казваше че пътуването е като с конски впряг през царско време.Да нахранят конете на почивката за 4-5ч да пият чай и т.н.[smilie18][smilie18] .Между другото гладах карта с елстанциите в България.Има около 160 но не всички работят денонощно и май не всяка отговаря за всеки стандарт.Може и да стане работата с елките ама засега не

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   16-02-20 12:29

А преди 70 години бензиностанциите са били на всеки километър, с петолъчка на емблемата...

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   16-02-20 15:20

Първата бензиностанция в света всъщност е била.. аптека. 1888 год.
Добре, че са аптекарите.. [smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   16-02-20 15:34

Сега разбирам защо има спекула с цените на петрола [smilie3]

Иначе, както вече казах, целия отпор е защото масово хората над определена възраст или с определен манталитет, просто се страхуват от промяната и то до степен даже да се борят с нея.
Добре, че има и други, които да налагат промените, че иначе още щяхме да гоним лъвовете от пещерата с камъни, да не ни изпапат...



Публикацията е редактирана (16-02-20 15:38)

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: bobby__   
Дата:   16-02-20 15:36

Автор: fast_eyebrow
Дата: 16-02-20 15:20

Първата бензиностанция в света всъщност е била.. аптека. 1888 год.


Да, намира се във Вислох 69168, провинция Баден-Вюртемберг:

Bertha Benz: The Journey That Changed Everything

Bertha Benz

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   16-02-20 16:40

agop4o
Какви ел камиони има.Те таксите на дизелите ще са високи да кажем в Швецария а с какво ще се транспортира там ако ограничат дизелите та дори и с евро6"

Ето тези 1600 камиона Хюндай с горивни клетки .

Извиват ръцете на превозвача и той решава - дали да плаща по-високата пътна такса или да плати повече за такъв елкамион. Иначе кой превозвач ще направи такива инвестиции само от еко съзнателност [smile] ?

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: asahi   
Дата:   16-02-20 17:30

Щото питате какво им ги правят батериите кога свършат.


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   16-02-20 17:40

Мръсна газ от последния кръг на Formula E .

На публиката вероятно не й пука за липсата на емисии от двигателя при тази миризма на изгорели гуми [smile] .


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   16-02-20 19:04

Откак пуснаха картинг писта с електрически картове, моторните в града умряха. Направо ги затвориха в рамките на няколко месеца.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: boni   
Дата:   16-02-20 20:47

Kjev, от тая графика емисиите за производство на колата като цяло и на двигателя са показани същите, както при електрическите коли...Т.е. тва произвидството на двигател с 1000 части, скоростна с 500, резервоар, картер, маслени филтри, алтернатор, стартер, радиатор, маркучи, ремъци, гърнета, тръби, катализатори , гарнитури на двигателя, уплътнения, свещи, инжекционни системи, дюзи, ДПФ филтри и т.н., които въобще ги няма в ел. колите един вид са без никакви емисии за производство ?

А един разлив като тоя в Мексиканския залив, разходите по почистването му, както екологичните последици от него, няма да ги слагаме в графиката нали ? Още стотици по-малки и други микро такива , замърсяване с двигателни и трансмисионни масла? Навсякъде в локвите , по паркинги , пред и около бензиностанции, по пътища и т.н. въобще никога не сте ги виждали нали:)

А прахът от накладките, който е поне 3-4 пъти повече от тоя на ел. колите, спиращи с регенрация също не го смятаме, така ли?
Поне 40% от емисиите (енергията) отива за производството на самия двигател, скоростна кутия и останалите неща, които в електромобил ги няма. И в тая графика ги няма. Там производството на колата като цяло и двигателя е с еднакви емисии, а батерията на ел. колата е показана отделно. Смешно е.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: aldygreen   
Дата:   16-02-20 22:35

@boni Професорът-рубладжия повдига редица интересни въпроси, свързани с изкопаемите горива и по-специално с нефта. Оказва се, че нефтените залежи се регенерират и като цяло нефтът продължава да се образува, при това в големи количества, като фактически е неизчерпаем. Професорът посочва ролята на водорода, който се отделя в огромни количества от земните недра и играе определяща рола в нефтообразуването, както и основна роля във формирането на озоновите дупки. В местата, където има такова отделяне на водород, това се отразява катастрофално на растителността там. Ако се разработи подходяща технология за улавянето на този водород и се впрегне да работи в горивните батерии, тогава резултатът ще е двоен - евтин водород за горивните батерии и защита на застрашените от водорода райони. Но какво ще правим със самозараждащия се нефт, ако спрем да го ползваме? Има опасност да започне да избива на земната повърхност и в океаните, нанасяйки сериозни екологически щети.
Няма да давам никакви линкове. Който се интересува, да потърси в Тубата лекциите на професора.
[beer]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   16-02-20 22:51

И ако към всичко посочено от boni се добавят и здравните разходи за болестите вследствие на автомобилните емисии ...

Независимо от трудностите и недостатъците, досега просто не е измислено нищо по-подходящо и безопасно за пренаселената земя от електрическата мобилност - батерийна и с горивни клетки. След време неизбежно ще се появи нещо ново, но засега ...


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: X_C   
Дата:   17-02-20 00:38

Автор: aldygreen
Дата: 16-02-20 22:35

@boni Професорът-рубладжия повдига редица интересни въпроси, свързани с изкопаемите горива и по-специално с нефта. Оказва се, че нефтените залежи се регенерират и като цяло нефтът продължава да се образува, при това в големи количества, като фактически е неизчерпаем. Професорът посочва ролята на водорода, който се отделя в огромни количества от земните недра и играе определяща рола в нефтообразуването, както и основна роля във формирането на озоновите дупки. В местата, където има такова отделяне на водород, това се отразява катастрофално на растителността там. Ако се разработи подходяща технология за улавянето на този водород и се впрегне да работи в горивните батерии, тогава резултатът ще е двоен - евтин водород за горивните батерии и защита на застрашените от водорода райони. Но какво ще правим със самозараждащия се нефт, ако спрем да го ползваме? Има опасност да започне да избива на земната повърхност и в океаните, нанасяйки сериозни екологически щети.
Няма да давам никакви линкове. Който се интересува, да потърси в Тубата лекциите на професора./i]

ВАС?[smilie11] [smilie11] [smilie11]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2 ..  10 ..  20  21  22  23 ..  28  29     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »