Автор: boni
Дата: 16-02-20 20:47
Kjev, от тая графика емисиите за производство на колата като цяло и на двигателя са показани същите, както при електрическите коли...Т.е. тва произвидството на двигател с 1000 части, скоростна с 500, резервоар, картер, маслени филтри, алтернатор, стартер, радиатор, маркучи, ремъци, гърнета, тръби, катализатори , гарнитури на двигателя, уплътнения, свещи, инжекционни системи, дюзи, ДПФ филтри и т.н., които въобще ги няма в ел. колите един вид са без никакви емисии за производство ?
А един разлив като тоя в Мексиканския залив, разходите по почистването му, както екологичните последици от него, няма да ги слагаме в графиката нали ? Още стотици по-малки и други микро такива , замърсяване с двигателни и трансмисионни масла? Навсякъде в локвите , по паркинги , пред и около бензиностанции, по пътища и т.н. въобще никога не сте ги виждали нали:)
А прахът от накладките, който е поне 3-4 пъти повече от тоя на ел. колите, спиращи с регенрация също не го смятаме, така ли?
Поне 40% от емисиите (енергията) отива за производството на самия двигател, скоростна кутия и останалите неща, които в електромобил ги няма. И в тая графика ги няма. Там производството на колата като цяло и двигателя е с еднакви емисии, а батерията на ел. колата е показана отделно. Смешно е.
|
|