Автор: sirkhann
Дата: 21-09-19 19:00
Аз наскоро пробвах сервизната мрежа на Фуджи, след уверения, че нещата се били променили към добро. Имах гаранционен апарат и извън гаранционни обективи за диагностика или профилактика, които оставих в един от магазините за фото-техника.
За тялото - беше пратено до UK, отне месец и няколко дни, нищо не направиха (най-вероятно е недомислица на firmware която сигурно ще оправят със следващия ъпдейт), но ми изгубиха част от кутията.
За обективите - при молба да ми дадат цена на почистване и ремонт за "това и това", както и да съгласуват с мен всички разходи предварително, от магазина ми дадоха ориентировъчни цени, които ми се сториха високи, поради което си викнах два от обективите обратно.
За третия исках да ми го погледнат в UK и да ми дадат протокол, че отговаря на спецификациите на Fujifilm. За него, отново ми се обади човек от магазина и ми каза, че струва 60лв да се прати до UK, на което се съгласих. След една седмица ми се обадиха пак и ми казаха, че обективът вече е в UK, трябва много бързо да кажа, дали искам да платя диагностика от 152 лева, което беше супер некоректно, защото дори да откажа, трябваше да платя транспорта.
Всичко накуп си получих след един месец, като имаше нова неприятна изненада - обективите, които минаха само през българския сервиз, сега имаха начислена цена от 36лв на брой за диагностика, срещу което получих два хартиени протокола, където е написано нещото, за което ги дадох, за да ми дадат оферта. Пише, че съм получил и оферта за ремонт, ама такава не видях, т.е. само цената, която ми казаха по телефона. Въпреки, че в рамките на първата седмица нещата за двата обектива са били ясни, от сервиза ги държаха цял месец и ми ги върнаха с нещата от UK.
Нещата, които бяха пращани до UK, нямаха никакви протоколи. По мои сметки, нещата са ги претупали много набързо, за да се опитат да се вместят в 1-месечния срок за гаранцията, та се чудя дали са правили нещо изобщо.
В края на краищата - платих една торба пари за нищо, като не бях уведомен предварително за разходите, ами ме поставиха пред свършен факт за повечето. Единствено за единия от обективите получих поне някаква информация, че проблемът не засяга работата, което беше лъч надежда, че техниците тук си разбират от работата, но оставалата част по администрирането на нещата явно е...
Като цяло разбрах, че Fujifilm четат всякакви жалби, въпреки, че персонално не отговарят. Аз им описах случая много подробно и цялостното впечатление, което ми остана, та ще видим ще има ли развитие. Ако някой е имал някакъв опит или досег със сервизната им мрежа и желае да изпрати обратна връзка, може да пише на Fujifilm Japan Headquarters директно и да е сигурен, че някой там ще прочете оплакването му.
|
|