Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 Сервиз - ужас!!!
Автор: st1mpar   
Дата:   06-09-18 18:12

Здравейте,

Искам да разкажа за моята малка драма с един определен сервиз в гр. София , и по-точно DigiService (Руски паметник). Ще се опитам да бъда кратък и точен, въпреки че мога да напиша книга за този 4 месечен ужас.

Ще започна от началото на проблема -
Началото на април месец, тази година, бях дал мой обектив за временно ползване на колега, докато се прибере вкъщи (работим на кораб).
Не е ясно как е използвал обектива, но малко по-късно след като ми го върна го сложих на моят апарат (Nikon D800E), при самото слагане обектива не спря, където трябваше и се превъртя. В следствие на това се беше изкривило лостчето в тялото, което контролира блендата на обектива (не съм техник, но мисля че се казва Aperture Control Lever), а обектива беше с изкривен байонет.
Видимо апарата работеше окей, но седмица по-късно това лостче се отчупи и всичко със ползването му приключи. Резултат - повреден апарат и обектив
Тогава започнаха проблемите.
Началото на май месец се прибрах в България и започнах да търся сервиз, който да може да се справи с този проблем.
Обадих се на Profiled,ZENTEX и т.н. , но ми казаха, че нямат налична частта за апарата и ще отнеме минимум месец. След това видях в интернет за DigiService и реших направо да отида на място. Посрещна ме г-н Петър Петрунов, като беше учтив и доста приятелски настроен. След като му разказах и показах за проблема той ме изненада, като каза че има налична при него частта за камерата (целия механизъм) и беше сигурен, че е фасулска работа. Не се и замислих и оставих камерата и обектива. Изрично ги помолих да го направят качествено, защото държа на това. 03.05.2018г.

Около две седмици по-късно ми се обадиха да ми съобщях, че по някаква причина механизма, който имат наличен не е станал на моето тяло и са го ремонтирали по техен си начин (побългаряване) без да ме питат дали искам, при което аз не бях щастлив, защото исках да се смени целият механизъм, за да няма последващи проблеми. Казах си окей, може всичко да е наред и отидох да взема техниката.
Малко по-късно след като се прибрах вкъщи забелязах, че фокуса въобще не е точен и след неуспешен af fine tune бях разочарован.Също така имаше пръсти по огледалото и прах по матрицата.Обектива беше направен качествено и все още няма никакви проблеми с него.
Няколко дни по-късно се върнах и оставих апарата за калибрация и почистване на мизерията.
Мисля, че на следващият ден (вече не помня) беше готов и се върнах да го взема. Тъй като им бях оставил една батерия и апарата не можеше да се включи (момчето, което беше там се опитваше да й даде ток по някакъв начин!?), а те нямаха зарядно? го взех и се прибрах вкъщи с пореден кеф. След множество опити, различни батерии и какво ли не след около 2 дни се върнах пак, защото апарата не искаше въобще да се включи.
След около ден ми се обадиха, че е готов. Отидох, видях че работи и тъй като нямах време го взех без да тествам много (не ми дадоха обяснение защо не искаше да се включи).

След като вече мислех, че съм приключил драмата, останах неприятно изненадан за пореден път от качеството им на работа. Фокусът въобще не беше добре, като за бонус - когато снимах вертикално с апарата , огледалото не се връщаше и след всяка направена снимка фокуса отиваше някъде назад, като трябваше да се повтори. Това беше ужас за ужас за continuous shooting.
Върнах се аз и за пореден път ги помолих от сърце да си свършат работата като хората.

Няколко дни по-късно ми се обадиха да взема апарата си. Върнах се и този път нещата бяха наистина добре. Фокуса беше ОК , нямаше проблеми с огледалото.Освен, че беше с прах по матрицата и мръсотия, която видях по-късно, но не беше нещо което да ме накра да се върна.
Точно една седмица по-късно, докато снимах важно събитие за мен, визьора стана черен.
Махнах обектива и за моя изненада видях абсолютен миш-маш - огледалата бяха залепени за горната част, и не искаха да се върнат там, където трябва да стоят. За щастие успях да си свърша работата, снимайки на live view с много мъка и бавна работа.
Върнах се на следващия ден, бесен, да оставя за лечение ОТНОВО камерата.

Около седмица по-късно получих обаждане и ми съобщиха, че механизма, който са поправяли е дефектирал и се налага смяна. Трябвало да го поръчат от ebay и да се чака поне 1 месец за пристигането на частта. С огромна мъка преглътнах и това ,и реших да отида, за да взема апарата докато чакам, поне да снимам на live view, но при поредното му разглобяване вече не отваряше и затваряше блендата като хората.
След разговор със собственикът г-н Петрунов, се разбрахме да ми даде за временно ползване fullframe Пентакс, за да не се налага да наемам постоянно, когато ми трябва. Трябваше някаква компенсация за всичките главоболия, които ми докараха.
След малко несериозност и тук, няколко седмици по-късно ми даде K1 и 24-70mm за около 7 дни.

И така, вече сме 03.08.2018г. , получих заветното обаждане, че камерата е готова.
Още по телефона усетих една нотка несигурност и вече имах лошо предчувствие.
Казаха ми да я взема, без да казвам нищо, да снимам събота и неделя и да дам отзив.
Естествено, след като я взех видях брутален де-фокус. Не бяха милиметри, просто беше нещо, което аз не съм виждал през живота си. Даже им бях оставил 2 мои обектива, за да могат да калибрират и всичко да е наред.Ама уви.
В понеделник отидох отново, за да покажа какво е чудото.
Малко по-късно ми се обади момчето, което работи там, за да ми каже, че според него е добре, но ако може да отида и аз, за да се справим заедно.
Беше горе-долу добре.Горе-долу.
Ползвах камерата няколко дни след това и при използване на различни обективи нещата не бяха добре.Имаше си фокус проблеми, които af fine-tune не успя да разреши.

Вече болен на тази тема, реших да не се занимавам и да не стъпвам повече никога там, занесох камерата в Profiled, за да калибрират фокуса (Без да казвам, че някога е правен ремонт на камерата!!!)
Няколко дни по-късно ми се обадиха, за да ми съобщят, че нещата не са добре и проблема не може да се реши с калибрация.Отидох на място и лично говорих с техника, като ми показа и предположи, че огледалото е за смяна.
С усилие ги навих да опитаме да го разглобят и сглобят наново. (реших, че не са го сглобили добре в DigiService).
Няколко дни по-късно ми се обадиха ми казаха, че по апарата е имало " гаражни изпълнения". Aperture Механизмът, (който DigiService смениха) е бил некачествен и неправилно работещ, метален елемент към огледалото е деформиран (изкривен), плюс лепени части, останало лепило по пружини и т.н..
С огромно съжаление се съгласих на единствения вариант - да сложат нов Front Box, който съдържа въпросните увредени части. Точно 660ЛВ.

Така, на 05.09.2018г. аз получих апаратът си, който вече работи, фокусира и изглежда така, както трябва.

Равносметката е 4 месеца ходене по мъките, разочарования и много хвърлени средства за гориво (не съм от гр.София и пътувах с личен автомобил до сервиза (както виждате доста често)), наем на Full Frame и естествено парите, които съм дал за ремонт.

Искам да кажа,че г-н Петър Петрунов , както и служителите му, не са лоши хора, като им пожелавам да поработят върху качеството на работата си, както и върху това да компенсират очевидно ощетените си клиенти(аз определено бях такъв), защото грешки всеки прави, важно е как ще ги коригираш.

Съжалявам за дългият пост.

Поздрави.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: crownmaker   
Дата:   06-09-18 18:49

Извод-имаш ли проблем с Никон,само във фирмения сервиз!Три пъти съм им ползвал услугите,малко са бавни,но каквото са пипнали е точно!

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: st1mpar   
Дата:   06-09-18 20:14

Абсолютно съм съгласен.
Впрочем те бързо си свършиха работата. От момента, в който ми казаха, че нещата са зле и се разбрахме за смяна на front box-a , на другия ден сутринта беше готов.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: metodiev_martin   
Дата:   06-09-18 21:07

Българинът е такъв, че и да не може да направи нещо, в повечето случаи няма да каже - абе не съм сигурен че ще се справя, отнеси го в друг сервиз. Това се случва и при гаражните автоработилници- двигатели/ходова част/бояджии и при "гаражните" майстори-строители/водопроводчици/зидари/мазачи и при гаражните "жичкаджии"поправящи прахосмукачки, перални, микровълнови/телевизори,телефони/лаптопи и прочие. Но когато имаш сервиз за фототехника и клиентите ти са ограничен кръг хора, със "специфични нужди" (техника, с която част от тях си изкарват хляба и е задължително извършеният ремонт да е успешен и надежден) трябва да знаеш, къде са ти границите на възможностите и да можеш да казваш - не.
Имал съм подобни премеждия с друг вид техника, която я носих 4 пъти на ремонт, 4 пъти плащах по 300лв (които при всяко връщане на неотремонтираната техника ми ги възстановяваха) и накрая сам си я отремонтирах, поръчвайки си лентов кабел от Щатите за 9 долара и гледане на уроци в ютуб. Та знам колко е неприятно и чувството да си вземеш "отремонтираната техника" да я включиш и да видиш, че не е ремонтирана е ... меко казано отвратително

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: colorphoto   
Дата:   07-09-18 00:06

По принцип Пепи е свестен човек и отзивчив но в случая няма да коментирам - много неприятно се е получило наистина.

Но какъв е въпросния обектив не става ясно от поста - аз за там знам че Тамрон и Пентакс ремонтират...



Освен изводите на автора аз си затвърждавам мнението че фототехника не се дава на заем за ползване,освен ако не си магазин.

И другия извод е че факта че огледалото си отива от фотографията е много добра перспектива!



Публикацията е редактирана (07-09-18 00:07)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: st1mpar   
Дата:   07-09-18 00:55

Здравей,
Става на въпрос за Nikkor 50mm 1.8G, който е ремонтиран както трябва.Без забележки.
Аз нищо лошо не казвам нито за г-н Петрунов, нито за служителите му. Без да познавам хора - не мога да съдя. Съдя само за това недоразумение, което се случи за моя сметка.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: colorphoto   
Дата:   07-09-18 01:10

Аз не те критикувам за споделеното а ти съчувствам.

Значи заради това обективче е станала цялата неприятност!

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: stoyanvakarelov   
Дата:   07-09-18 05:10

Изводът - Не давай да ти ползват техниката.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: solar_sea   
Дата:   07-09-18 08:13

Това, което описвате е възможно да се получи според съответната статия от сайта на никон - https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_article?articleNo=000004831&configured=1&lang=en_GB - ако обектив или преходник се монтират грешно.

Според същата статия в байонета от към мъжката страна има стопиращи болтове, които да попречат на завъртането му ако е закачен неправилно.

Възможно е да въпросният болт да е изпаднал по една или друга причина, след което да сте монтирали обектива в грешната позиция - и при завъртанено му да са се получили последващите усложнения.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: ombre   
Дата:   07-09-18 08:43

Не съм сигурен,че го е монтирал погрешно,четейки поста в който описва драмата.Важното е,че всичко е наред и колегата може да си ползва техниката.Друго ми направи впечатление на мен,а именно,колко коректно е описал премеждията си,какво му е струвало и въпреки това се отнася с уважение към Пепи и неговите служители.Това е рядко,обикновено са обиди и хули към такива хора...[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: georgioiv   
Дата:   07-09-18 09:25

Ами то малко си е за обиди и за хули.. В нашия (моя) сервиз ако нещо не свършим както трябва, после купувам за моя сметка нови части или направо нови изделия. Не искам да си споням колко хиляди лева съм дал да се учим по трудния начин. Но да ощетим и да загубим клиент - това не мога да си го позволя. Сега за някакви стотинки, господина Пепи губи стотици клиенти, защото след написаното аз там посмъртно никакъв апарат няма да им дам да ремонтират... Или каквато и да е друга техника... Случва се всякакъв шит.. Но клиентът трябва да бъде компенсиран и да остане доволен в крайна сметка, ако не сме се справили. Сервизът ми не е за фотоапарати, но техниката си е техника - трябва да имаш части и връзка с доставчика на оригиналните части, трябва да имаш опит, трябва да имаш подготвени хора. Дигисервизът явно е имал само последното..

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: ombre   
Дата:   07-09-18 09:37

Георгиев,мога да се съглася,че по този начин сервиза ще загуби клиенти най-вероятно.Мога да се съглася и с това,че клиента трябва да е доволен,и че ако има нещо в което не сме се справили е за наша сметка.До скоро имах производствен цех малък вярно, но също съм плащал от джоба си за проблеми,било човешки или от страна на техниката.Но и няма как да не ми направи впечатление и отношението на потърпевшия,може би защото рядко се случва...[smilie24] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: Synthy   
Дата:   07-09-18 09:42

ombre написа:

> Но и няма как
> да не ми направи впечатление и
> отношението на потърпевшия,може
> би защото рядко се случва...

Рядко се случва, защото повечето оплаквания са от наистина калпави сервизи, и хората отлично разбират, че са попаднали на некомпетентни хора. Този не е от тях, за щастие.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: victory13   
Дата:   07-09-18 10:52

риза за горби [smilie5]

аз не разбрах колегата как ще се отчете [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: st1mpar   
Дата:   07-09-18 12:32

Здравейте,
Искам само да уточня, че когато механизма, който те "оправяха" дефектира, г-н Петрунов поръча нов за негова сметка. Естествено, той бе китайски за $60, като когато пристигна, г-н Петрунов се обади да ми съобщи, че някакви сензори по него не работели "китайски все пак" и се наложило той да ги ремонтира, което не ми даде въобще никакви надежди, че апарата ще работи както трябва , или че ще работи за по-продължителен период от време... Евала за откровеността, но май по-добре да не ми беше споделял.

Сигурен съм, че голяма част от вас сте изпитвали това, което изпитвам аз сега - едно такова чувство, когато ви ремонтират колата примерно, да я разглобяват и човъркат 20 пъти и тя все не върви като хората - еми губиш желание да я ползваш и искаш да я продадеш. Дори и да я оправят на магия - ти вече си параноик, нямаш й доверие и очакваш да се счупи всеки момент...
Проблема е там, че за толкова дълъг период от време и множество ремонти, моя апарат не бе направен качествено нито веднъж. Дали карък, дали нещо друго - не зная.

Написаното от мен не е с цел антиреклама, нито искам да плюя по бизнеса на г-н Петрунов, защото знам колко е трудно да се гради такова нещо и какво усилия изисква то.
Искрено се надявам той да прочете написаното от мен и да помисли добре върху това как ще подобри своята работа - има накъде.
Надявам се и да разбере, дори и малко, какви морални и финансови щети ми нанесе той с един прост ремонт на апарат.

Поздрави.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: imartin   
Дата:   07-09-18 13:05

Напълно съм съгласен с Омбре. И на мен ми направи впечатление отношението на потърпевшия. Доста е претърпял и пак си е останал доброжелателен. Казва нещата, за да се оправят занапред. Поздрави и му желая всичко най-добро![smile]


Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: D.S   
Дата:   07-09-18 19:35

Ами без лоши чуства, но автора сам си е виновен. Искал е да мине тънко и отишъл в сервиз, който изрично се знае, че е за Пентакс и е бил съгласен с всичкото това. Едно е да ти оправят проблема с някакво китайче от ибея, друго е както казва 700 лв. за оригинална част и си готов :) А че сервиза си има някаква вина, то тя е че понякога не се осъзнават и обещават, а после .... То както споменаха аналогията с колите - аз за това си ходя при едни майстор само. Момчето е младо и като идеш при него първо гледа дали се способен да го оправи , после пипа и после си взема парите - оправдано. А не както повечето работят на 10 коли едновременно, от китайски до румънски , оставяш си колата и една седмица се учат на нея ...

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: mmjm   
Дата:   07-09-18 19:43

D.S, чете ли изобщо първия пост? Там не ставаше дума за евтино и скъпо, а за време, време което в крайна сметка не само, че не е било спестено, а по стечение на обстоятелствата се е увеличило в пъти. Е всичко е добре, когато свърши добре. Вече си има обица на ухото.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: st1mpar   
Дата:   07-09-18 20:11

@D.S - Проблема не беше в това да мина тънко, а в това че мислех, че наистина е нещо елементарно за смяна. След като отидох в DigiService и ми казаха "ще стане, няма проблеми" и че ще бъде готов за около седмица - еми рискувах.
Всъщност цената, която ми дадоха в Профилед (Nikon) и тази, която заплатих във въпросният сервиз беше почти сходна.
Също да вметна, че в уебсайта им пише, че извършват ремонт и на всякакви други марки фотоапарати, а не само на PENTAX.

За пореден път ще кажа - не питам и не казвам кой е прав, само споделям моята история, за да може всеки един от Вас, техник или потребител, да вземе поука.

Поздрави.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: D.S   
Дата:   07-09-18 20:21

Първи път ОК - после си видял че не могат, защо пак по мъките си тръгнал ти си знаеш :) А те по сайт0ве много пишат, а на живо сам си видял. Хубаво че накрая всичко е наред, но пак пакзвам, че ако си си го беше оставил на официалния сервиз нямаше да пишем сега. А Никон точно са една от марките с хубав сервиз у нас, въпросните момчета от Руски паметник сега да не им вадя керливите ризи, но дори с Пентакс не могат да се оправят. Серви не значи сменяне на лентови кабели и калибровка на фокус. Иска се работа, работа, познание на техника и т.н. Като знаем колко Пентакси има у нас, нормално да ремонтират де що видят

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: KadROo   
Дата:   08-09-18 22:36

Аз имах досег до сервиза. От варна съм. Тамрон 24-70 не се разбираше добре с канон 6д брутален бекфокус. Обектива гаранционен та реших на тях да им пратя и тялото и обектива да ги калибрират.
По телефона попитах как ще бъде калибриран обектива с финните настройки на апарата (аз се мъчих , но не можах а и не ми се занимаваше особено) или по самия обектив нещо ще се пипа. Отговорът беше , че няма да е с финните настройки на апарата а ще си го оправят обектива да се разбира с апарата. Та изпратих го. Първото нещо което ми направи впечатление , че самият сервиз беше сменил няколко имена... Не че ме интересува , но си викам защо нещо утвърдено си сменя името ? Както и да е. Наистина бяха много любезни. Но калибрираха обектива с финните настройки на апарата, а уж са специализиран сервиз на тамрон просто очаквах да не е чрез апарата... Обесниха ми там някви работи не помня вече не че има значение защо са го направили така .Ако знаех можех да хвана някой от тук който го е правил и да не му давам 30 лева. Да наистина калибрираха го по моето тяло няма грешка просто очаквах да не е чрез финните настройки на апарата а може би това е начинът . Не съм запознат особено, но съм доволен от свършената работа няма нищо загубено или счупено. Забележки - обектива беше с отпечатъици от пръсти.Визьора мръсен. Като знам че съм изпратил всичко чисто. Дребни работи, но на мен ми правят впечатление. Другото, което ми направи впечатление е че бяха залепили лепенки с номерации по отделните части да не ги разхвърлят на ляво на дясно. Но кофтито беше, че работата по свалянето и чистенето на тези лепенки остана за мен. Това е общо взето от мен за този сервиз. Доволен съм на 80% След прочетеното горе се съмнявам да си изпратя техниката там ако стане нещо по сериозно....

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: a100   
Дата:   11-09-18 21:34

Много неприятно се е получило за колегата st1mpar... Съжалявам, колега! Предполагам, че повече няма и да иска да чуе за този сервиз...
Аз, от своя страна, от няколко години ползвам само този сервиз!
Независимо дали става въпрос за Тамрон, Сигма, Пентакс, Никон... Независимо дали става въпрос за обективи или тела... Може и да съм късметлия, не знам. От първата ни среща с Пепи Петрунов съм с много добри впечатления - когато е сигурен в нещо, казва "ще го оправя", когато не е - казва "ще опитаме, ако си съгласен", когато не може - "съжалявам, това не мога, много е специфично"! Последното беше, когато се бори с един Хаселблад... Виждал съм, как се оправя с отписана техника и знам, че когато и да му звънна, ще ми даде съвет, за да ми помогне, докато се добера до сервиза.

Не правя реклама, просто не искам това да стане поредната тема за оплюване на хора, които се опитват да ни бъдат в полза... А кой, дали и как ще ползва услугите на сервиза на Руски паметник - си е негова работа! На фокус, колеги![beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: wizarditaly   
Дата:   12-09-18 11:11

Аз също ползвам услугите на този сервиз. До сега не ми се е слувало да съм разочарован.
Носил съм няколко обектива, никонски, 24-70 и 70-200. Винаги съм бил доволен от резултата, бързината и отношението. Не искам да правя реклама. Просто споделям моя опит.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: st1mpar   
Дата:   12-09-18 13:04

Здравейте,
Радвам се от сърце, че техниката ви е била ремонтирана правилно, все пак това е най-важното.
Подозирам, че Пепи не е лош човек и съм сигурен, че е извършил много качествени ремонти. Просто в моя случай грешките и несериозността бяха повече от допустимите.
Както се изразих в първият ми пост - напълно естествено е да правим грешки - все пак сме хора, а не машини. Важно е как ще ги коригираме!!
Естествено, мен лично ме изгубиха като клиент, дебют с бенефис, но искрено им пожелавам да отправят енергията си към подобряване на качеството на работа и изпипване на нещата, като това плюс доброто отношение (което вече го има) ще им донесе много верни клиенти и пълноценен растеж на бизнеса.
Искам пак да кажа, че не целя да плюя нито сервиза, нито г-н Петрунов. Както @wizarditaly е казал - просто споделям моя опит.

Поздрави.



Публикацията е редактирана (12-09-18 13:09)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: Deyvid   
Дата:   14-09-18 13:23

Съвсем случайно попаднах на тази тема, сервизът за мен не трябва да се води “официален” за която и да е марка. Не разполагат с необходимите условия!! Влизаш в книжарница, като в една стаичка е “сервиза”.

Аз също имах доста главоболия и нерви - закупих си Тамрон 24-70 г2 версия, като го дадох за калибровка с тялото (д600), безплатна услуга в рамките на месец от закъпуването. След 2 пъти калибриране от тяхна страна (процедура която е рутинна според мен и не се изискват много технически умения) и обеждението на момчетата от сервиза, че обективът вече е перфектен, все още имаше дължини, в които фокуса беше чао - сновно на 70мм 2.8 бленда. Помолиха ме да отида в сервиза и да го калибрираме заедно, защото аз съм виждал нещата по различен начин от тях [smilie11] [smilie11] Естествено взех си отпуска, загубих 4 часа в сервиза и за моя изненада фокуса се появи, но обективът не беше остър, така както на другите дължини. Опитаха се да ми обяснят, че е от тялото, въпреки че на 50мм, остротата беше супер. Попитах ги как да постигнем този ефект и при 70мм, но отговора им беше, че имам високи очаквания от обетива. Както и да е .. тръгнах си, отидох в магазина, тествах с бройка от там и разликата беше повече от ясна. След любезното съдействие на Фотосинтезис, обективът ми беше подменен с нов, уви този път го калибрираха от първия път, доста бързо и доста по-добре. Но все още не съм стигнал до там да го тествам хубаво, може би от страх че ще ми се наложи да се занимавам отново с тях. [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: KadROo   
Дата:   14-09-18 13:36

Колега по какъв начин калоброваха обектива ? С настройки на апарата ли ?

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: Synthy   
Дата:   14-09-18 13:56

Deyvid написа:

> Съвсем случайно попаднах на тази
> тема, сервизът за мен не трябва да
> се води “официален” за която и да
> е марка. Не разполагат с
> необходимите условия!! Влизаш в
> книжарница, като в една стаичка е
> “сервиза”.
>
> Аз също имах доста главоболия и
> нерви - закупих си Тамрон 24-70 г2
> версия, като го дадох за
> калибровка с тялото (д600),
> безплатна услуга в рамките на
> месец от закъпуването. След 2 пъти
> калибриране от тяхна страна
> (процедура която е рутинна според
> мен и не се изискват много
> технически умения) и обеждението
> на момчетата от сервиза, че
> обективът вече е перфектен, все
> още имаше дължини, в които фокуса
> беше чао - сновно на 70мм 2.8 бленда.
> Помолиха ме да отида в сервиза и да
> го калибрираме заедно, защото аз
> съм виждал нещата по различен
> начин от тях [smilie11] [smilie11]
> Естествено взех си отпуска,
> загубих 4 часа в сервиза и за моя
> изненада фокуса се появи, но
> обективът не беше остър, така
> както на другите дължини. Опитаха
> се да ми обяснят, че е от тялото,
> въпреки че на 50мм, остротата беше
> супер. Попитах ги как да постигнем
> този ефект и при 70мм, но отговора
> им беше, че имам високи очаквания
> от обетива. Както и да е .. тръгнах
> си, отидох в магазина, тествах с
> бройка от там и разликата беше
> повече от ясна. След любезното
> съдействие на Фотосинтезис,
> обективът ми беше подменен с нов,
> уви този път го калибрираха от
> първия път, доста бързо и доста
> по-добре. Но все още не съм стигнал
> до там да го тествам хубаво, може
> би от страх че ще ми се наложи да се
> занимавам отново с тях. [smilie23]

Ами Тамрон се славят с това - не консистентно качество между бройките. Порови малко във форума и ще се увериш в това. Едва ли сервизът има вина за тази особеност на марката.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз - ужас!!!
Автор: Deyvid   
Дата:   14-09-18 14:21

KadROo написа:

> Колега по какъв начин калоброваха
> обектива ? С настройки на апарата
> ли ?

Не, тъй като с настройките не можеш да обхванеш всички дължини на всички фокусни разстояния.


Synthy, след като "се славят", не е редно да убеждават клиентите си в обратното. Можеха да кажат, бройката е дефектна ще ви я подменим. Или още в началото забелязвайки проблема да ме уведомят, че ще са нужни тестове и ще отнеме повече време, а не да го карат на принципа - ако мине. Не знам дали може да се намери, по неорганизиран сервиз. Странно ми е как официален сервиз, нямат възможността да направят сравнение с друга бройка, как официален сервиз, ти казва - ела и загуби освен 4-те пъти разкарвания до нас, още 4 часа да го направим заедно. Ако бях проявил малко повече търпение, сигурно и на док станцията щях да си го калибрирам сам, не само на чартовете.

Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »