Автор: ZENTEX
Дата: 13-01-18 21:51
Може ли снимки наистина,1мм течност,това явно е дължината,а ширина???...............Не давам никакво мнение към конкретния сервиз,нито пък ме интересува,рядко имам нещо гаранционно,пък и в такива случаи ако ми отърва си го оправям сам или кофата и ново,живота върви с бясна скорост и няма време човек да си създава излишни проблеми и да му блокира мозъка.По белите държави сервизите са здраво вързани за производителя или са много напред с материала технически и финансово.При подобен проблем платката полита към кофата,слага се нова и клиента повече няма работа в сервиза,сметката се пише на г.за на проидводителя или на дистрибутора и той се оправя с производителя,дали кеш,дали бартер,дали рабат,това си е тяхна работа.Време за експерименти няма,да влиза следващия...........Жалко,тъкмо мислех да си купувам скъп бинокъл от БГто,обаче аз нали съм трапер и все съм по блатата,ще вземе някоя капка да го накапе,или някое влечуго да му се изплюе отгоре,или да го улучи гилза от карабината и нещо да се размести сложно,гаранцията фира,явно и него ще го пишем гифт от Корея......................Проблема по БГ сервизите че техниците са живи,умрели от глад.Или са на смешни заплати,или са на процент от заработката и си позволяват да си измислят и сътворяват какви ли не безумия,само и само да вържат някой лев отгоре.Това е така,защото "мениджърите" им или началници по нашенско ,са алчни тъпаци и правят кави ли не безсмислени договори за ремонт на изделия с вносители и производители на супер ниски цени.Имало било голяма конкуренция.Ега ти и конкуренцията,като не им отърва,да си ги оправят сами,ние няма да се излагаме пред клиенте пък.Една работа хване ли се,трябва да се върши както трябва,място за надежди и агония няма.На 700-800 лв заплата за такава работа можеш да вържеш или само някой супер окъсал или някой луд който работи на 5 места за да връща кредити.Финансовата преса е много голяма,хранителната верига е много дълга,всеки се пазари и реже финанси и накрая става невъзможно да се работи,следващата крачка е некачествено обслужване,по следващата бавен фалит.Затова и някои компании отдвна започнаха да проектират изделия които над 99 процента не проявяват никакъв дефект до 4-5та година и след това се разпадат на съставните си части и кофата.По време на гаранцията всичко се заменя,след това изделия с добър външен вид и минимални дефекти се отделят,табелка рефюрбишът,30 процента даун прайз и отново на витрината.Така се прескачат много звена от веригата при което пада и цената на изделието, и ремонтите и подръжката стават безсмислени.Едно наистина добро решение,иначе постоянно ще има някой недоволен поради редица причини.
Публикацията е редактирана (14-01-18 09:57)
|
|