Автор: Pavlov
Дата: 09-01-18 21:57
"Вашето оборудване с марка Nikon е обезпечено срещу всякакви производствени дефекти в рамките на една пълна година от датата на покупката.
1. Гаранцията важи само срещу представяне на попълнена Европейска гаранционна карта за продукти Nikon, заедно с касова бележка или фактура, удостоверяващи датата на покупка.
2. Териториалният обхват на тази гаранция е ограничен до територията на Република България.
2. Тази гаранция не покрива:
- Необходимата поддръжка и ремонт или подмяна на части, дължаща се на нормално износване.
- Изменения, водещи до подобряване на продукта извън нормалните му цели, описани в инструкциите за употреба.
- Всяка повреда в резултат на изменения или подобрения, които са направени на продукта, както и повреди в резултат от ремонт или приспособяване, проведени от не оторизирани сервизни центрове.
3. Тази гаранция не се прилага в случай на повреда, дължаща се на неправилна употреба, както и на повреди, дължащи се на природни стихии, пожари, светкавици, наводнения и земетресения.
4. Гаранцията не се прилага при повреди, дължащи се на намокряне (заливане на продукта с течности), попадане на пясък в устройството, изпускане, неправилно поставяне на картата памет или батерията, опит за отстраняване на повредата от потребителя.
5. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно ЗЗП.
6. Гаранцията се издава от „Профайлд ООД” в качеството си на вносител на продуктите с марка Nikon на територията на Република България."
Ако намериш някъде официално становище, че това не се отнася за D750, имаш пълното право да си търсиш правата по всякакъв начин - дори и директно пред Nikon, Japan.
|
|