Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Фотошоп за начинаещи???
Автор: activ85v   
Дата:   04-11-17 18:01

Здравейте,моми и момци :) може ли да ми предложите фотошоп за начинаещи демек малко по лесен за обработване на снимки?

Отговори на това съобщение
 Re: Фотошоп за начинаещи???
Автор: swat4081   
Дата:   04-11-17 18:06

Здравей, аз съм начинаещ, че даже съвсем лаик по темата, но с подходящите съвети тук се заимах с Adobe Lightroom. Лесен е за работа, опитай ;)

Отговори на това съобщение
 Re: Фотошоп за начинаещи???
Автор: localhost   
Дата:   04-11-17 18:18

Имам някъде версия 3.0 ако искаш - върви на Windows 95.

Отговори на това съобщение
 Re: Фотошоп за начинаещи???
Автор: Kill-op   
Дата:   04-11-17 18:23

Няма за начинаещи или професионалисти. Зависи единствено от знанията ти. В началото ще ти е трудно, но с времето ще задобряваш, така че действай. Има един куп сайтове с уроци за работа с програмата.

Отговори на това съобщение
 Re: Фотошоп за начинаещи???
Автор: Argo   
Дата:   04-11-17 19:05


https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/59/590x/secondary/Microsoft-Paint-1010371.jpg




Отговори на това съобщение
 Re: Фотошоп за начинаещи???
Автор: lamerko   
Дата:   04-11-17 19:37

Тц - Майкрософт го пенсионират [smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: Фотошоп за начинаещи???
Автор: nokoniko   
Дата:   04-11-17 20:16

FastStone

Отговори на това съобщение
 Re: Фотошоп за начинаещи???
Автор: Beijing   
Дата:   08-11-17 14:15

Първо: Научи се да снимаш така, щото да няма нужда от Фотошоп, Лайтрум и т.н!