Автор: chrisnoch
Дата: 01-05-17 12:51
Много си се объркала, Дорче!
Концепцията не е ценност сама по себе си. За да се превърне в ценност, тя трябва:
- да е оригинална и смислена;
- да е претворена талантливо;
Светът е пълен с глупави и вторични концепции, осъществени бездарно и непрофесионално. Само "конете с капаци" не ги виждат.
Инстаграм е отражение на своите потребители. Много малко от тях са талантливи. Останалите плякат фотки както им падне, с каквото им падне и за каквото им падне.
Снимането на задници НЕ е концепция. Защо ли? Виж критериите по-горе и си отговори сама!
Търговските телевизии "сервират" на малкия екран това, което зрителят си поръча. Те са като моловете - продават това, което се "харчи". В кой мол има салон за авангарден театър? Галерия за изящно изкуство? Арт кино? Е, в книжарницата има и книги на Набоков, Кафка и Виан - в дъното, зад многобройните лавици с булевардни романи, чиклити, писания за диети, езотерика и лесно/бързо забогатяване. На последния етаж има Макдоналдс за ядене и американска боза за гледане. Т'ва търси "матр'яла" - т'ва има!
Да те "светна", че си в заблуждение: търговските телевизии се финансират от реклами, а не от някакви финансисти, страдащи от духовна пустота.
Продължавай да си мрънкаш, че се задушаваш в БГ пространството, пълно с халтура! Белким този наивен хленч те накара да попътуваш, за да се убедиш (за твой ужас!), че по целия свят е все така - халтура до халтурата. Всъщност няма нужда да харчиш пари за самолетни билети. Достатъчно е да погледнаш в Инстаграм - в това "огледало на света" всичко се вижда, стига да има кой да прогледне.
Желая ти творческо дръзновение и по-малко илюзии!
|
|