Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Sony не произвеждат DSLR-и. Вече. Последният им модел е А580, от 2010-а година. Матрицата му е същата като на Nikon D7000.
Така че - всички съвременни DSLR-и държат на високо ISO повече от Sony
Sony не произвеждат DSLR-и. Вече. Последният им модел е А580, от 2010-а година. Матрицата му е същата като на Nikon D7000.
Така че - всички съвременни DSLR-и държат на високо ISO повече от Sony
Към момента най-ефективните сензори шум/сигнал са:
Кропки:
Най-доброто за мен - Никон д500
Никон д7200/5500
Сони а6300/6500
ФФ:
Най-доброто за мен - Сони а7р2
Никон д5/д4с
Канон 1дх2/1дх
Никон д750/610
Канон 5д4
Канон 6д
а7с - е предимно видео камера. И е с прекалено малка резолюция за да се класира.
Като цяло с процесинга изглежда най-добре се справят Никон. Като другите вече ги изравняват.
На тъмно предимно ме интересуваше, а температурно зависими ли са машините за видео става въпрос. Проблеми създават ли?
А65000 и а7s II са предимно популярни машини за видео
Няма универсална машина за видео от нито една марка. Можеби най-близо до това описание са Панасоник GH4/5 и Сони А7rII(да r не s), които от този тип камери имат най-много гъвкавост и възможности да снимаш всичко.
Ако ще се снима репортаж тип старата школа сватбено видео - пускаш камерата в началото и я гасиш на края с всичко на фокус и лампа върху нея при по-тъмни сцени - има си камери за такива цели. Има и някои турбосапунерки, които също биха се справили не лошо с такава задача.
Камерите със сменяеми обективи дават възможности за различен тип заснемане и затова би трябвало да се купуват.
Както вече ти отговорих на лично - сонитата стават определено с някои модификации. Панасоник - по-стабилни са, но малкия сензор на тъмно е по-зле. Ако ще се снима видео като приоритет има марки с добра база има и такива, които имат видео режим колкото да не е без хич. Канон, Сони и Панасоник са видео марките като реда на подреждане не е този. За всеки е много различно кое е по-добро. В класа под пет цифрена сума Канон изобщо не ме привличат. Намирам го за мазохизъм в днешно време да се снима видео с ДСЛР. Панасоник или Сони ... толкова са различни, че избора ще е лесен.
От Сони камерите:
А6300/6500 - добри машинки, доста сходни като възможности. 1080 записа им е с по-малко детайлност и повече моарета, но ... при нужда се ядва. На 4К дават една от най-добрите като детайл картинки. Сравнително достъпни вече и втора ръка (А6300). Най-добър видео АФ от Сони моделите до момента.
А7с2 - Това е фул фрейм камера. Видео в кроп режим - не е толкова добро и няма 4К в него режим. Това значи - придържане към по-големи и по-скъпи обективи за фул фрейм. АФ във видео е зле. Хънти на по-тъмно и не следи така добре като моделите с фазов фокус.
А7р2 - 1080 и 4К има в кроп и фул фрейм режими. Справя се сравнително добре във всичките такива. На кроп 4К е най-добро и почти 1:1 с А6300. По-детайлно е от А7с2 определено. Може да снима с кроп и фул фрейм обективи и има фазов фокус - видео АФ е използваем доста. Близо е до А6300/6500 в това отношение. Освен това при снимане на снимки е доста напред с материала, за мен по-добър 35мм сензор до момента не е пускан в продажба от кой да е друг производител.
Това е много кратко описание, постарах се да изредя основното.
Въобще не е изчирпателен отговора! Симбончо колко пъти е "барал" и синмил на 4К със сонито а6500 ? Въобще не е уместно да се сравнява и слага под един знаменател а6300 и а6500. Различен тип матрици и стабилизация и резолюция, та и в грипа чак има разлика. За фулфрема на сони нямам наблюдение вероятно е така, но пък всичики 4К си държат цена.Въобще в тестове и в реални условия разликите са големи.
И погледнете тука в базара за видеокамери, как масово се продават НD направо бум и пак погледнете в базара за фото как се продават тела и то от висок клас на малко кадри. Вероятно е така, но се предполага, че са спукани от работа на видео. И сега се предлагат, защото не могат да снимат 4К! Същата картинка е в другия раздел с компютърните компоненти - видеокартите които не стават и изнемогват за ултра HD също са в изобилие на базара.
Всяко нещо с времето си!
Въобще не е изчирпателен отговора! Симбончо колко пъти е "барал" и синмил на 4К със сонито а6500 ?
6500 още не ми е попадал лично да го разцъкам, но камерата излезе достатъчно от давна и съм си направил изводите от това, което показаха тестерите. Никой никъде не споменава сензора да е друг... същия е като на А6300. А6300 го ползвам от както излезе по магазините. Разликите външно са само в грипа, вътрешно имаш стабилизация, по-голям буфер за снимки и нови менюта към които върви и една функция, която пуснаха с А99м2 за снимане на таймлапс видео или слоу моушъна да се записва директно забавен. Като картинка разлика няма никаква, като прегряване също. На а6500 са сложили опция да си вдигаш температурата, на която изключва при прегряване и така записва по-дълго. Това само ще помогне за увеличаване на броя на изгорелите матрици на тези модели. Вече има случаи на опечени сензори от А6300 и А6500.
Това видео за охлаждането с гел в пликче от епилатор е идиотско :) това генерира влага и мокри камерата. Активно охлаждане е повече от достатъчно (перка). Но дори без такова, ако се ползва външно захранване (в камерата няма батерия, а дъми батерия) е повече от достатъчно понеже така се маха един от основните източници на горещина. Открехването на дисплея също помага да се охлади.
Автор: bg2014
Дата: 02-04-17 09:04
Нито е по темата отговора......
Направо нямам думи и не смятам да губя време в обяснения