Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
  • Фотографски конкурс 'Цветните хора на София'

    Здравейте Форумци!

    Каним Ви да участвате в един конкурс  на Фото Форум - „Цветните хора на София“,
    който се организира по повод  Деня на София – 17 септември и е в партньорство със Столична Община – Дирекция култура.

    Целта на конкурса е в обектива да попаднат хора или сцени, които внасят колорит в нашата столица. Бъдете креативни и се насочете към положителното и добрите примери около нас. Търсете преплитане на образи с елементи от градската среда. София е европейска столица, но сме сигурни, че може да покаже стрийт, портретна или репортажна фотография от световно ниво.

    Повече за правилата четете тук »

        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: iavorski 
Дата:   18-03-17 16:52

Следва...

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: iavorski 
Дата:   18-03-17 17:04

По коледните празници хванах любимия XF1 че преекспонира снимки и трудно фокусира във всички режими. Тъй като беше в гаранция го занесох във фирмения сервиз на Фуджи за България - Бушона. На 30-тия ден се обадих да попитам за резултат - не беше готов. Останах без апарат за разходка до Дубай и се наложи да снимам с един TZ - което определено не беше същото.

На 33-ия ден апарата беше готов и си го взех. На следващия ден изпратих на Технополис копие на гаранционната карта с нанесени дати на сервиз и поисках да ми възстановят сумата за покупка за неизпълнение на ремонт в законовия срок от 30 дни. След половин час ми звъннаха от Бушона и започнаха доста арогантно да ми обясняват че не можело така - те го били оправили, чак до Англия го пращали, аз съм го взел, трябвало при тях да подам оплакване още при получаването и други свободни разсъждения неописани в ЗЗП.

Две седмици по-късно отново оставих все още гаранционния апарат на ремонт за друг проблем. След 3 дни беше готов но изненада - сега апарата се оказа мокрен, корозирал, ръждясал и т.н. Въпреки това гаранцията не беше отпаднала и ремонта беше безплатен!

Между получаването от първия ремонт и предаването за втори ремонт апарата не е напускал дома ми и с него са направени сумарно 30-40 тестови снимки в суха стая / нямам спомен да съм го внасял в банята :) /

Интересно е как при първия ремонт нямаше влага и корозия, а при втория вече имаше - дали не е бил мокрен в сервиза като "благодарност" за проблема който им създадох с "Технополис".

П.П. 48 часа след като пратих документите на "Технополис" те ми върнаха отговор, че мога да избера който искам техен магазин и да върна апарата, а те ще ми върнат заплатената сума.

Отговори на това съобщение
Последни от секция Фотописи: Добави свой Фотопис » Вход
"Панорамно от върха втория по височина връх в България след Мусала -2914м н. в." от Георги Димитров - 0 коментара
"Лекция: Управление на авторски права за фотографи и творци 30.05.2017 г." от Марина Колева - 0 коментара
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: colorphoto 
Дата:   18-03-17 17:07

[smilie2]За Бушона добри отзиви не помня да е имало.

А някои занаятчии са и отмъстителни - знам от опит.

Сега вече и ти знаеш.

Дано верно не са го корозирали гадовете!



Публикацията е редактирана (18-03-17 17:12)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: iavorski 
Дата:   18-03-17 17:10

Добре бе - пише сервиз на Фуджи и любимия XF1. Не е ли достатъчно?

Ако беше Канон, Сони, Никон какво точно се променя?

Темата не е за и против дадена марка!

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: colorphoto 
Дата:   18-03-17 17:13

Фуджи пише чак по-надолу ,нищо и няма на марката - сериозна е.



Публикацията е редактирана (18-03-17 17:18)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: Pavlov 
Дата:   18-03-17 17:14

"Бушона" не е фирмен сервиз на Fuji, само да уточня.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: iavorski 
Дата:   18-03-17 17:16

И аз съм на мнение че не е "фирмен" и то от доста години, но за съжаление купувайки си нова техника от БГ на Фуджи получаваш една измислена гаранционна карта която важи само за БГ / все пак е на български / и в нея пише - сервиз "Бушона".

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: colorphoto 
Дата:   18-03-17 17:17

Последно кой е за Фуджи?

Имат хубава техника и сериозни юзъри,жалко ще е да е наистина Бушона.



Публикацията е редактирана (19-03-17 11:44)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: bg2014 
Дата:   18-03-17 17:17

Мила родна картинка...

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: марвес 
Дата:   18-03-17 18:56

Бушона имат контакт с оторизирани Фуджи сервизи из Европа, което е добре и в някои моменти могат да бъдат от полза. Не ги защитавам, и моя пряк контакт с тях не е положителен (няма да изпадам в подробности), но пък знам за случай, в който са помогнали и възстановили буквално счупени обективи от XF серията, извънгаранциони.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: GenaDP 
Дата:   18-03-17 19:10

ИШ о Олимпус пак те са фирмения сервиз...

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: asahi 
Дата:   18-03-17 21:34

Като ти е гаранционен апарата защо се занимаваш със сервизи? Оставяш го на Техно-мехно и те да се оправят.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: landstar 
Дата:   18-03-17 21:35

Яворски, принципно си прав. Проблемът е от търговците, че отчисляват за сервиз наистина жълти стотиники. На практика ти си подгонил търговеца, а той - сервиза. Аз бих постъпил по същия начин, като аргументите на сервиза ги игнорирам а скандала ще запазя изцяло за измамния търговец.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: marlov 
Дата:   18-03-17 21:45

Именно затова техниката за ремонт се носи в магазина.Тяхно задължение е да го пратят на гаранционен сервиз и да следят за 30 дневния срок.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: luboar 
Дата:   18-03-17 21:48

Имам леко учудване от коментирания сервиз.
Баят тежко го дават.
Имам спрял да работи обектив 27/2.8 на Фуджи, извън гаранция.
Писах им, да потвърдят приемането на пратка с куриер на обектива, и ремонта му. Минималната цена според ценоразписа им е 200 лева.
....обаче, никакъв отговор, два месеца.
Тези ще фалират скоро.



Публикацията е редактирана (19-03-17 10:04)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: imitev 
Дата:   18-03-17 23:16


Да бе - жълти стотинки...

Все едно Предпазителя някой ги кара насила да сервизират техниката гаранционно [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: catandgoddess 
Дата:   18-03-17 23:59

Нокога не ми се е налагало да ползвам гаранционен сервиз. Голям кеф е [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: fotograf123 
Дата:   19-03-17 00:16

Преди около седем години купих първата си 35 мм дигитална камера с няколко обектива от Sony център и след известно време открих че камерата няма иконка в менюто за работа с дистанционно :-) занесох я в сервиза и за една седмица беше готова на въпроса ми защо така се получава наямаха отговор ... [shtrak] [shtrak] [shtrak]


Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: tvk75 
Дата:   19-03-17 12:58

да,защо сервизи,не се ли носи гаранционната техника първо в магазина?

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: Pavlov 
Дата:   19-03-17 13:19

Не е задължително.
Едномесечният срок по ЗЗП важи от датата на предявяване на рекламацията, независимо дали това е направено пред търговеца, или сервиза. Ето, както в случая в тази тема - човекът е изпратил апарата си директно в сервиза, и въпреки това търговецът е бил длъжен (и е изпълнил задължението си) да го замени с нов или да върне парите, щом дефектът не е отстранен в срок.

Друг пример. Имах лаптоп Asus, скапа се. Сервизът е през една пресечка от мен. Занесох им го, след една седмица си го получих с нови дъно и харддиск. Като замяната е направена в София, в Мост. Е, можеше да се разходя до магазина, от който съм го купил, нали? До другия край на града, два пъти, и да чакам повече, докато те го пратят до тукашния сервиз, който да го препрати в София, и обратно.
Какъв е смисълът?...



Публикацията е редактирана (19-03-17 13:20)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: asahi 
Дата:   19-03-17 13:30

Когато имаш доказано добър сервиз като МОСТ не е проблем да го занесеш директно. Обаче ако работиш с Техно-мехно и Бушона по-добре е да избереш пътят с минимални рискове, т.е. през търговеца.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: Baron_barbaron 
Дата:   19-03-17 14:33

Преди години аз работих в сервиз за техника. Хората оставаха по доволни от извънгаранционните услуги, спрямо гаранционните. Това се получаваше защото, за да удовлетвориш рекламация по дадена гаранция:
1-во прави се дефектация ( локализиране на дефектиралия компонент)
2-ро искат се резервни части от някой си централен склад ( често пъти на майната си в Мозамбик примерно) защото се завеждат към номера на гаранцията, или на изделието.
3-то чакат се тези части............. доста дълго
4-то монтират се тези части и се прави тест
5- в много от случаите се проявява друг дефект, който не е възможен да бъде забелязан докато не е отстранен първия, но докато са пътували частите от Мозамбик срока за ремонт е почти ( не веднъж и напълно) изтекъл и следва едно бързане и чупене на пръсти. Клиентите нервничат, което е разбираемо, техниците са в положение че няма какво да направят, защото това всичкото зависи от някой друг... и те така.

А когато ремонтът е извън гаранция, прави се дефектацията казва се на клиента има такъв проблем, може да се отстрани срещу еди си колко пари ( ако има съмнение за последвал друг скрит дефект също се обсъжда с клиента). Клиента си казва " да устройва ме" или пък "не няма да го правим" и ако се предприеме ремонт, частите не се поръчват от Мозамбик, защото ги има и по много други магазинчета. Всичко става много по бързо и често пъти по качествено.


Не вземам страната нито на сервиза нито на клиента, просто съм бил и от двете страни и до голяма степен ги разбирам. Като изключим разни твърдения че е мокрено нещото и така нататък...



Публикацията е редактирана (19-03-17 14:40)

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: imitev 
Дата:   19-03-17 15:05


Последно се разправях с гаранционен сервиз на една пералня индезит.

Даже след като изрично говорих с вносителя да сменят програматора и изпратиха програматор в сервиза чаках още 2 седмици на 3тото носене на скапаната пералня.

Така че като клиент - баш ме е брига какъв му е на сервиза...

Има си гаранционни условия и са длъжни да си ги спазват. Като не могат - да не предлагат гаранционен сервиз.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: asahi 
Дата:   19-03-17 15:08

Аз също съм работил в сервиз, смея да заявя един от най-добрите в своя бранш. Там често износващите се или дефектиращи части бяха на склад, съобразен с количеството машини на полето. След като влязохме в ЕС частите се заявяваха следобед до 16:30 и се получаваха на другия ден сутринта в 11. Отделно имаше сериозна сервизна документация, софтуер и обучения. И всичко това защото престоят струва пари.

Това го пиша за да покажа, че има различни сервизни стратегии, но клиентът винаги иска и очаква най-доброто. Затова очакванията му са ограничени от търговския или сервизен договор, в случая според Закона за защита на потребителите. Там и санкциите за търговеца са много леки - само връща парите. А как ще се оправя със сервиза е въпрос на друго договаряне, което не касае крайния клиент.

Отговори на това съобщение
 Re: Сервиз Бушона - поредната сага
Автор: Pif 
Дата:   19-03-17 21:08

Веско Бушона е мошенник от класа. Пълен измамник и тарикат. На дребно. Идва клиент при мен да иска нещо. Предлагам му цена от 500 лева. Бушона му предлага цена от 200 и след това търси човек който за 100 лева да свърши работата. Така всички са недоволни. Освен тариката посредник. Първо подбива цената. След това човека за 100 лева толкова свършва работата. Клиента недоволен и работника недоволен. Но тариката е 100 кинта напред.
Преди години един колега започна работа при него. Бяха я закъсали нещо с един проблем. Отидох и им помогнах. Решихме проблема и бушона си прибра парите. Предложи да ми плати някакви дребни стотинки. Казах му, да да ги даде на колегата и без друго колегата е беден. В крайна сметка ми даде 100 лева. Откъснаха му се от сърцето. В последствие разбрах, че е получил 1500 лева за това което съм свършил. Тогава приключих и с контактите си с него.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
Емисии   RSS | Atom
Абонамент   Google

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »