Автор: hotsnail
Дата: 06-11-16 17:20
ами 5р не е кой знае какво като АФ, А6000 не е лошо, А6300 е доста по-добре (А6500 е сходен на А6300 като Аф май). Моя съвет е А6000 за бек ъп и А6300 за основно тяло.
За обективите аз използвам а6300 с 1.8/85 Батис и съм доволен дори на слаба светлина. Няма проблеми с АФ като описаните по-горе.
50/1.8 кроп версията вероятно става - има си стабилизация. 1.8/55 имам и той със сигурност работи изключително добре. Фокусира изключително бързо и точно. Можеш да работиш със следящ фокус. Има фокус по очи на хората за портрети. Тихия затвор на А6300 е доста приятна екстра -апарата напълно тих и няма никакви вибрации. А6000 е малко по-бавен но пак не съм имал проблеми с АФ на слаба светлина с 1.8 обективи. А6000 няма следящ фокус по-очите и не е толкова надежден за снимане на спорт.
Зум на ф/4 освен за снимки навън е трудно за ползване. Може би още няколко твърди обектива като 30/1.4 сигмата или Сони 28/2, Цайс 1.8/24 батиса 1.8/85...Може би един комплект 3-4 обектива ще ти свърши по-добра работа от тоя зум.
Друг вариант е А6300 и 16-50/2.8 Сони със адаптер или Канон подобен или Сигма с МЦ-11 адаптер. Някоя от следните 2 сигми може би?
17-70mm F2.8-4 DC Macro OS HSM | Contemporary
18-35mm F1.8 DC HSM | Art
А6000 учудващо работи горе долу прилично с адаптери, макар официално да не работи. Въпреки това е далеко от нивото на А6300. С А6300 и адаптерите следящия фокус за сега не съм го виждал да роботи добре, но май сигма работят по-въпроса и виждам доста интересни примери с МЦ-11 и сигма обекиви. Симо например хвали доста МЦ-11 с 50/1.4 Арт.
Батериите повече от две не вярвам да опукаш на събитие. Една батерия при снимане на събитие изкарва 1000 до 2000 снимки. Две са 3-4 хиляди кадъра.... Тука е важно да изключваш апарата, докато не го използваш - екрана хаби много батерия. Може би е хубаво да имаш 3-4 батерии оригинални, китайките наистина 5-6 си трябва държат доста по-малко. Ама наистина не е проблем това. Аз имам 6-7 батерии 2 китайки (слаба работа) и 4-5 оригинални.
Аз проблем с картите не съм имал до сега. Симо е прав, че то веднъж ще стане проблема. За по-скъпи тела като А6300, А7 и т.н. липсата на две карти е пропуск, не критичен но .....
За светкавицата ти препоръчвам Godox V860 ii за Сони или Godox TT685s
http://www.godox.com/EN/Products_Camera_Flash_V860II.html
http://www.godox.com/EN/Products_Camera_Flash_TT685S.html
Много добра светкавица е. Имах Нисина, но годокса мери по-добре. Литиевата батерия е предимство щото държи повече и е по-скъпа. ТТ685 е с нормални батерии и е по-евтинка опция. Има възможност да им купиш радио тригер на годоксите и имат ТТЛ и ХСС с радио контрол, което е доста полезна функция. значително по-мощни са от нисина. По солидна сглобка имат.
Нисина е по-любителски и по-чуплив. За профи неща по-скоро недей.
Да обобщим:
Основно тяло поне А6300 или А7м2
Второ тяло А6000 или А6300
Обективи:
Сони 50/1.8 е супер
Сигма 30/1.4 или Сони 35/1.8 или Сони 28/2 или Цайс 1.8/24
Цайс 85/1.8 Батис (това много силно го препоръчвам въпреки цената!)
Сигма 19/2.8
Ако искаш зум (поне а6300 ти трябва за подобен зум)
Сони 16-50/2.8 със ЛА-ЕА1 или ЛА-ЕА3 адаптер или
Сигма мц-11 преходник със
17-70mm F2.8-4 DC Macro OS HSM | Contemporary
18-35mm F1.8 DC HSM | Art
Светкавица Godox V860 ii за Сони или Godox TT685s (дйанафос ги продава в България)
ПП Да ти напиша какво пробвах последния път на някакво събитие:
* А6300 с батиса 1.8/85 страхотна работа
* А7м2 с метабонес преходник и Тамрон 24-70/2.8 - осезаемо по-слаба картинка - по-убити цветове, по малко контраст. Шума е сходен при разлика около 1 стоп в обективите. Затуй и напоследък пиша че кропките доста са напреднали. То има и разликата със зума и твърд обектив. С АФ не съм имал грижи и с този вариант но ползвах единичен а не следящ фокус....
Честно казано А6300 е първото тяло на сони коеот го усещам надеждно като Аф при всякакви условия. А6000 беше близко но не чак толкова. А7м2 е добро, но понякога хънти и това отнема няколко секунди, което е ужас ако има хора пред теб......с повечко внимание може би е ок. А6300 просто ми се вижда по надеждно, може да е субективно
ПП Сони 16-50 не е лош обектив и се спрвя в всякакви условия има стабилизация и Аф му е най-бързия от всички сони обективи. Ама пак на закрито с изкуствено осветление .....
А има един проблем при безогледланите спрямо ДСЛР. АФ асистент работи различно. При безогледланите свети дълго време една силна бяла заслепяваща светлина. ДСЛР-а ползва една червена светлина. ДСЛР-а е много по-ефективен във дискотека т.е. един А68 с 16-50/2.8 ще се справя по-добре в дискотека.
Публикацията е редактирана (06-11-16 17:36)
|
|