Автор: chipdesign
Дата: 10-05-16 15:58
Всички проблеми с производителността на PC (загубата на време при монтажа) идват от превю-то в реално време (разбирай - видеокарта и скорост на хардове, в по-малък процент - процесор), а не толкова от финалния рендер (имаш UPS - пускаш рендер и си лягаш) - това е особено силно изразено при работата с 3D софтуер (3D Max и подобни).
Ключовото при такива чуденки (а аз съм се чудил много в годините) е - да се започне от софтуера за обработване - какви изисквания за машина иска - Едиус иска едно, Премиер друго, Вегас ... (тва па кой ли го ползва за сериозна работа). По принцип - изискванията са почти еднакви, ама това "почти" обикновено се изразява в някаква инструкция на процесора, дето софтуера я ползва - ако я нямаш - или не можеш да инсталираш новата версия, или - работи, ама не както трябва.
Не съм работил 4К до момента, но не вярвам принципа на избор на хардуер да се е променил в годините . Може би, ако дадеш повече информация за това - с какво работиш, какви са ти очакванията за скорост на рендер, който е работил - ще му е по-лесно да подскаже.
Ще следя темата с интерес!
Поздрави
|
|