Автор: Georgi_Kocakov
Дата: 09-01-16 22:14
Имам в предвид предпоследният, втора ръка, купен от чужбина. Предимствата на това стъкло за уайлдлайф са неоспорими като функционалност при различни условия и надеждна стабилизация. Малцина тестори не си дават сметка , че в този жанр се снима в условия коренно различни от тестовите ,при които се вадят емпирични заключения за качествата на обективите.Скъпичък е но 300/2.8 може да замести няколко необходими обектива , които се използват обичайно в уайлдлайфа, а с 1.7х конвертор стъклото е достатъчно добро за сериозна работа от дълги дистанции.За съжаление качествената никонска уайлд система е доста по- скъпа от канонската със сходна производителност и тенденциите в тази посока сякаш се задълбочават. За да не съм голословен нестабилизан 300/4 на канон струващ по 1000 лева втора ръка и в прилично състояние с някое дърто тяло 10д, 20д, 40д за около още 200-400 лева пребива всяка аналогична никонска конфигурация по отношение на изображениение и себестойност. И за да не съм несправедлив бих добавил , че про сегмента уайлдлайф системите на никон превъзхождат канонските към момента, но там цените са други...
|
|