Автор: pisan60
Дата: 21-07-15 09:23
http://www.dynaphos.com
вносител са http://www.bestelectronics.bg/contacts.php?l=1
и отговор от запитване към Dynaphos за обектив Токина:
"Здравейте,
Получихме отговор от Tokina и в последствие от сервизът. Препращам отговора:
„Please send your lens in to our company. For details please visit http://www.tse-imaging.nl/nl/service/service
Once the lens is in our service process it will take 10 to 20 working days (rough estimate).
After investigation and if applicable your lens, we will repair under warranty. Don’ t forget Your valid invoice!
In other cases we provide you an estimate of charge, so you can decide.
Please understand, it is not possible estimate your lens at distance.
In case of proceeding we will repair and send you an invoice to pay in front, after receiving payments we will ship.
In case of unrepaired return we will charge you EUR 30,-- plus VAT.
There is also the possibility to scrap the lens for free.
I think this is a serious repair, not for do it yourself I am afraid. Sending in onely the lens will do„
Та и при гаранционен и при негаранционен проблем трябва обективът да се изпрати на сервизът. Ако не е гаранционен можеш директно да попълните заявка за ремонт и да следвате техните инструкции, в противен случай може да се обърнете към търговецът, от който сте купили обектива и, който ви е издал гаранцията за да го препрати.
Best Regards,
Christo Kabadaev"
|
|