Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Помощ относно фотоапарат
Автор: MiraX87   
Дата:   04-04-15 14:25

Здравейте!

Аз съм един от начинаещ, любител-фотограф. Бих искала да си купа по-качествен фотоапарат от моята сапунерка на "Praktica", но знам, че качеството означава и по-скъп фотоапарат. Желанието ми е най-вече насочено към правенето на астрофотографии.
Открих ето този фотоапарат Fujifilm Finepix S5800. Притесненията ми са, че е твърде евтин за един фотоапарат от този клас. Бих била благодарна, ако по-опитните от мен фотографи да изразят своето мнение и да ми дадат съвет относно нов фотоапарат и относно евентуалното тестване на този.

http://olx.bg/fujifilm-finepix-s5800-i73413418

Отговори на това съобщение
 Re: Помощ относно фотоапарат
Автор: alext   
Дата:   04-04-15 14:31

Здравей,
кажи първо какъв ти е бюджета и какво разбираш под астрофотография. Искаш да снимаш нещо, което си гледаш през телескоп или просто звездите ей така примерно
https://photo-forum.net/static/site_pics//panorama/1409515685__DSC1900small.jpg

?

Автор: TheOne   
Дата:   04-04-15 14:40

Какъвто и да е бил този сапунер...минало му е времето отдавна...не го купувай........ ![beer]

Дата:   05-04-15 21:11

alext : Под астрофотография разбирам снимане на нещо, което гледам през телескоп.
Бюджет 100-150 лв., ако има сапенурка, която да ми върши работа пак ще съм доволна било то и втора употреба. Знам, че основното за качеството на снимките тук е телескопа, но колкото по-добър е и фотоапарата, толкова по-качествени ще са и снимките.

Публикацията е редактирана (05-04-15 21:35)

Автор: h_bio