Автор: asahi
Дата: 05-02-15 18:32
В аудиоклуба един човек пострада от Габко. Копирам постовете му тук:
"Некоректно отношение на GabCo.org
Колеги, днес в крайна сметка и след многжество разговори се оказа, че въпросната фирма GabCo не е особено коректна. Очевидно Бг бизнесът си е Бг бизнес.
На кратко поръчка на стойност от 400лв се оказа "липсваща". При многократните ми разговори с крайно нелюбезен служител на фирмата се оказва, че редовно пратките на хората се приемат ОТ ПОРТИЕРА. Това освобождава от отговорност фирмата тъй като той не работи в GabCo.
В прав текст ми беше обяснено, че фирмата няма да носи отговорност за моята пратка. Това, въпреки че тракинг информацията потвърждава, че пратката е доставена на техен адрес и приета... ОТ ПОРТИЕРА.
До сега не съм имал проблеми с тях, но се оказва, че при проблем, реално оставате сами да се оправяте и вашата пратка отива някъде в небитието.
За незапознатите, фирма GabCo е доставчик на стоки закупени от UK/DE. Въпреки достъпните цени, оказва се, че евтиното излиза скъпо..."
"Въпреки че им предоставих всички доказателства, че пратката е получена на адреса, резултат нулев.
Продавачът е резервирал куриерска услуга през Parcel Moneky, които изпращат куриер на фирма DX. И Parcel Monkey и DX потвърждават доставката чрез проследяващите номера. Вижда се кой е подписал - Mr. Shelford Като питах в GabCo там ми казаха, че това е портиерът, който винаги приема поръчките, ако идват след 17 часа или в почивни дни.
Застраховка има, но фяйда няма, защото реално доставката е извършена.
От DX и от Parcel Moneky ми отговориха, че има снимка на сградата, при доставка, както и сканирано копие от разписката с подписа. За съжаление, могат да ги предоставят само на подателя. Т.е. сега чакам продавача да изиска тия снимки и да ми ги прати. Ако пак Gabco откажат да поемат отговорност, ще ги дам на съд, не заради парите, а за да имат едно на ум.
Иначе покупката е през ebay, но не искам все още да прибягвам до buyer protection-а. Като се разбере, че не съм аз реалния получател, въпреки че пише моето име, няма да видя ни пари, ни помощ от продавача "
"Малко добри новини (за сега). Оказа се, че на курсът който пътува сега има три пратки седяли седмица(да не е и повече) на рецепцията на склада. Дано една от тия да е моята
Продавачът в UK също помага. Каза, че ще изиска и предостави снимка, направена от куриера при доставката, както и сканирано копие на манифеста(разписката).
Като цяло, искам да съм максимално коректен с продавача и да не го занимавам да инициира разследване и да иска пари от застраховката. Просто вина намят нито той, нито куриерите! А знам, колко е гадно да продаваш в eBay и да имаш проблеми с получаването. Малко се пържи човек на бавен огън"
"Дори и да ми разрешат проблема, ще спра да ги ползвам, само заради отношението което получих по телефона. То е, меко казано, недопустимо. Работя с клиенти от години и знам какво означава ОБСЛУЖВАНЕ!"
"Както се очакваше... И в този курс пратката я няма. Съобщиха ми, че ще "разседват" заедно с управителя на склада.
Като цяло, не мисля повече да губя време, а да предприема някои мерки.
Извод - не ползвайте GabCo, защото при такива проблеми, просто няма да получите нищо освен увъртания по телефона и "ще проверим"..."
Оригиналът е в http://bgaudioclub.org/, раздел Акорди Извън Клавиатурата, заглавие "Некоректно отношение на GabCo.org". Достъпно е след регистрация.
|
|