Автор: J0R0
Дата: 03-02-15 21:27
Накратко историята:
Повреди се студийното Сони. Рингът за смяна на настройките (бленда, скорост) отказа.
Сменя 1-2 позиции, после връща на началната настройка.
Реших да бъда обикновен потребител, да не занимавам приятелите ми в Сони с глупости. Написах в Гугъл "Сервиз Сони" и така попаднах в Лас Сервиз, жк. Стрелбище бл.1
Нося им апарата, описвам проблема.
Казват ОК, трябва да сменим предния ринг и платката, ще струва около 100 лева. Сега ще платите 25 за отварянето, после ще ги приспаднем от общата сума за ремонта.
Плащам 25 лева без да се пазаря и оставям апарата за ремонт.
След 5 дни ми се обаждат да си взема апарата.
Отивам - не е поправен.
Сони не в момента предлагали като резервна част тази платка.
Добре, викам, защо са тия тарикатщини на дребно?
Защо приемате за ремонт модел за който знаете че я няма резервната част?
Ами те не знаели че резервната част я няма, но отварянето струвало 25 лева.
(Дали да взема и аз да си направя един сервиз за всякаква техника, ще вземам по 25 за отваряне, после ще връщам техниката поради липса на части)
Както и да е, не постигнахме съгласие. Взех от тях протокол за свършената "услуга" и го приложих заедно с касовата бележка към жалба до КЗП.
Апаратът обявих за продажба в базара, като развален.
Един колега снощи го пожела и тази вечер ми се обажда по телефона, казва мерси, апаратът е ОК, отворих го, имаше един пръст мръсотия под ринга, почистих я и функциите му тръгнаха.
Знам че като съм оставил апарата, съм приел че отварянето струва 25 лева. Знам че КЗП едва ли ще ги санкционират, защото са действали в рамките на закона и на правомощията си.
Но ако пиша всичко това, то не е заради 25 лева, а заради твърдото ми убеждение, че подобна наглост и тарикатщина на дребно не бива да се толерират, дори и да са изцяло в рамките на закона.
А на приятелите ми от Сони ще се обадя специално с молба да преразгледат отношенията си с този сервиз.
|
|