Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
  • Редакторът в раздел Редакторска галерия за октомври 2017 г. ще бъде Виктор Стоянов

    Виктор СтояновНовият редактор във Фото Форум за месец октомври ще бъде Виктор Стоянов, който е дългогодишен участник в сайта. Прочетете неговата биография в долния текст и очкавайте подбора му в началото на месеца, както и интервюто с него.

     

    Виктор Стоянов е роден в гр. София. Завършва "Пиано" и "Музикална теория" в Национално музикално училище "Любомир Пипков". Той е бакалавър по музика и виртуални музикални технологии и магистър по история на философията от СУ "Св. Кл. Охридски".

     

    От 1995 г. до 2011 г. Виктор Стоянов е саунд дизайнер и работи по проекти на водещи филмови студиа като "Дисни", "Дриймуъркс", "Юнивърсъл" и др. Има дългогодишен професионален опит като композитор, аранжор и саунд дизайнер в сферата на филмовата музика, музика за игри, реклами, TV програми, театрални постановки, както и успешно реализирани проекти в сътрудничество с водещи студия в България и Европа. Получават многобройни номинации и награди.

     

    В последните години Виктор Стоянов композира музиката на редица български филми като „Маймуна“, "Лора от сутрин до вечер", "Четвърта Власт", "Вила Роза" и др., номинирани за наградите на Българската филмова академия.

     

    В периода 1997 - 2007 участва в поп-групата "Киора" и дуета "Стоян Михалев и Виктор". Създадените от тези формации песни са популярни и са оценени с много награди.

     

    През 2014 г. е заместник-министър на културата в служебното правителство. За краткия си престой в министерството работи изключително активно и резултатно. Носител е на почетен знак „Посланик на библиотеките“ от ББИА. През периода 2014 - 2016 г. е директор на Софийска филхармония и успява да я стабилизира след финансов срив и отлив на публика.

     

    Член е на УС на „Мюзикаутор“ и председател на комисията „Културен фонд“ към организацията.
    Бил е член на ИК за провеждане на референдум за изборна реформа, член на гражданската квота към комисията по култура в 39-тото НС, граждански активист, защитаващ различни обществени, културни и екологични каузи.

     

    Член е на Фото Форум от началото на 2006 г. с потребителско име Azirafel7. Участник е в изложбите на Фото Форум както и в две самостоятелни фотографски изложби в София и Варна. Носител е на няколко фотографски награди от български и международни конкурси. Сред моделите на Виктор Стоянов често са лица от музикалния бранш, както и съвсем обикновени хора.

     

    Виктор Стоянов за фотографията: “И най-скучното човешко лице ми е сто пъти по-интересно от най-красивия пейзаж”. Тази мисъл на Ван Гог е много близка до моето усещане за фотографското изкуство. За мен не съществува разделението репортажна – художествена фотография. Приоритет е предаването на емоция, било то чрез улавяне на момента или чрез предварително замислена жанрова композиция.

     

    Фотографията беше естествено продължение на интересите ми в областта на музиката и киното. Започнах да откривам взаимовръзките между различните изкуства - композиция, хармония, тоналност. Когато човек притежава определена емоционалност и естетически критерии, той може да разгърне творческия си потенциал в различни области на изкуството. Но то за мен не е самоцел, а инструмент, чрез който да разкривам различни пластове от необятната душевност и емоционалност на човека и да реализирам идеите си.

     

    Съвремието ни кара да поставяме все нови и нови бариери, да нахлузваме множество маски, които ни унифицират и обезличават. Само изкуството и истинските емоции са ключът към връщането на човешкото в човека, към осъзнатото съществуване.

     

    През обектива светът около нас изглежда различно, има подтекст, който при пръв поглед ни убягва. Когато разглежда една фотография, зрителят има време – да си поеме дъх, да си зададе въпроси, да се вгледа, да се замисли, да помечтае... Фотографията е динамика в статиката. Тя е контрапункт на съвременното, пластмасово и забързано ежедневие и именно в това е силата й.“ 

        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: tibonev 
Дата:   03-06-14 08:47

Моля за мнение за този обектив. Острота, фокус, боке и пр.


Отговори на това съобщение
 Re: Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: stown 
Дата:   04-06-14 02:37

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
Последни от секция Фотописи: Добави свой Фотопис » Вход
"Трансфагарашан - Трансалпина или една изживяна мечта" от Zaprin Geguskov - 2 коментара
"Панорамно от върха втория по височина връх в България след Мусала -2914м н. в." от Георги Димитров - 1 коментара
 Re: Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: Pavlov 
Дата:   04-06-14 07:15

Че то и дългото му само 75 мм ... [smilie3]
А бе изобщо, един обектив не е ли 10-300 - отпиши го [smilie18]

А сериозно - това са темите за Tamron 28-75/2.8 във форума.



Публикацията е редактирана (04-06-14 08:42)

Отговори на това съобщение
 Re: Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: stown 
Дата:   04-06-14 17:10

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: Pavlov 
Дата:   04-06-14 17:23

stown, никъде не виждам да пише, че обективът ще се ползва за групови снимки в помещения?!? [smilie8] Нито пък, че ще му е единствен.

Отговори на това съобщение
 Re: Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: siluet 
Дата:   04-06-14 19:50

За цената си е добър обектив, имах го дълго време на Канонски кропки, купих го за 350$ на старо и пак за толкоз го продадох след 5г. Когато уцелеше фокуса беше доста остър и с приятно боке за варио обектив, тежък, разлепя му се гумата на варио ринга. Липсваше ми широкия край с него, щом е за кроп по-добре Тамрон 18-50/2.8 без стабилизация.

Canon 60D + Tamron 28-75/2.8


https://photo-forum.net/static/site_pics/181/l_1302917720_IMG_2351.jpg


Отговори на това съобщение
 Re: Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: tibonev 
Дата:   05-06-14 11:40

Благодаря много на Павлов и Силует!

Отговори на това съобщение
 Re: Обектив Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 Di XR LD Aspherical (IF) Macro за Pentax
Автор: mihalo 
Дата:   06-06-14 02:30

Само личните ми впечатления (предполагам това ти е нужно, ревютата вероятно си ги прегледал).

За:
1. Съвсем не съжалявам, че го купих. Заедно с DA 16-45 си покривам, да речем, 80-85% от нуждите.
2. Достатъчно рязък е дори на напълно отворена бленда (нали това е смисъла на светлосилен обектив). В сравнение с него pentax smc-a 35mm f2 е с по-лоша честотно/контрастна характеристика дори затворен на f2,8.

Против:
1. Ако, случайно нямаш възможност в тялото да коригираш фронт/бек фокус, задължително трябва да пробваш "на място" има ли някакъв проблем, ама не е лесно да го установиш бързо. Аз трябваше да настроя на -9 (Pentax K20D) и всичко е О.К.
2. Бокето? Не е по лошо от цайсовете на Sony R1 или Sony F717 (с тях имам опит). Всички имат концентрични тъмни кръгове в петното. Характерно е за вариообективите. Зависи колко источникът на светлината, `дето образува петното безфокус е близо до точка. Демек светлината процеждаща се през листата не е особен проблем, но лампичките на елхата са.

В заключение:
Според мен, високо съотношение цена/качество.

/Всичко зависи от това какво искаш, дали да снимаш, дали да се радваш на съвършена, в кавички, техника (тя е само инструмент) или да мериш параметри. Всеки инструмент си има своите характерни възможности и ограничения. Резултатът зависи от изобретателноста на ползвателя и от късмета, разбира се. Иначе фенщина много./


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна
Емисии   RSS | Atom
Абонамент   Google

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »