Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Интересно видео
Автор: 4i4o-Joro   
Дата:   23-09-13 10:25

как ви се струва това, истинско ли е или ташак работа


Отговори на това съобщение
 Re: Интересно видео
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   23-09-13 10:32

Разбира се, че е ташак, ти как мислиш

Отговори на това съобщение
 Re: Интересно видео
Автор: eewf   
Дата:   23-09-13 10:48

Тъпите американо [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Интересно видео
Автор: k7   
Дата:   23-09-13 11:18

Аз видео никъде не видях!

Отговори на това съобщение
 Re: Интересно видео
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   23-09-13 11:47

Някой виждал ли е корабен радар? И какво показва индикаторът му?

Отговори на това съобщение
 Re: Интересно видео
Автор: moketa   
Дата:   23-09-13 13:12

Поредната интерпретация на стар виц от десетина /че и повече/ години.

Отговори на това съобщение
 Re: Интересно видео
Автор: Cocteau   
Дата:   23-09-13 14:02

На практика е голяма глупост и няма как да се получи, но е забавно.
Оригиналното видео е това: https://www.youtube.com/watch?v=YQqyeWBZrLQ

Отговори на това съобщение
 Re: Интересно видео
Автор: e-mil   
Дата:   24-09-13 11:22

Разбира се, че е глупост. Единствената смешка е, че е нова аудиоверсия на много стара глупост. В един друг форум писах за това.

Дори някой на руля да е толкова пиян, че да тръгне към брега е много малко вероятно да се случи подобна история. Предните варианти на вица бяха със самолетоносачите Нимиц или Ентърпрайс, или Корал Сий, Кити Хоук, линкора Мисури и т.н. Само че самолетоносачите и въобще големите кораби никога не се движат сами. Винаги са в група с охрана. Хич не е за вярване, че всички капитани от дадена флотилия по едно и също време ще са толкова заблудени, че да движат на скорост към фара.

Дори и да се движеха към фара пак е малко вероятно от фара да ги предупреждават толкова рано - на разстояние 25 мили. Максималната скорост, примерно на Нимиц е 31 възела. Това означава, че дори да вървят с максимална "газ" (което е малко вероятно в поход) ще стигнат до фара след най-рано 50 минути.
Ама помисли малко? Възможно ли е да си на боен пост и някой непознат от брега да ти каже накъде да завиеш? [smilie18]

Може и да греша, но не съм чувал пазачите на фаровете да командват трафика. То смисълът от един фар е да показва, че приближаваш бряг. Не да сложиш нискоквалифициран селянин с радио и да му дадеш да се меси във военните честоти. [smilie18]

А въобще корабите (дори търговските и рибарските) от доста време насам са достатъчно оборудвани за да знаят къде се намират. А военните - още повече. Постоянно гледат не само къде се намират, а и кой идва към тях - не само надводни, подводни и въздушни обекти, а в по-ново време и наземни, ако са близо до брега.
И преди съм споменавал случая от 1985 с крайцера Vincennes (CG-49), който погрешка свали ирански пътнически самолет. При разследването се оказа, че са виждали транспондера му още на летището, което е било на повече от 100км от тях, при това между кораба и летището е бил остров Кешм - тоест следили са цел зад хоризонта с масивно препятствие пред тях.
В случая с Испания, където има голямо движение на натовски военни, не само фаровете ами и сигурно и всяко камъче по брега е описано и нанесено по картите, да не говорим, че сегашните радари виждат всичко наоколо дори при пълна липса на видимост.

По принцип военните флотски групи отправят такъв род предупреждения, когато някой определено заплашва да се приближи твърде много. Затова следят големината, скоростта и курса на движещите се обекти около тях. Дори за средноквалифициран моряк преди 200 години не е било трудно да определи дали светлините пред него се движат или само той се приближава към тях. Силно се съмнявам, че през ХХ век някой офицер на самолетоносач би водил подобен разговор със статична светлина на брега. [smilie18]

Щатският флот отдавна пусна опровержение за ранните интернетски версии на вица (тогава беше с канадски фар). Още по него време фактологията беше грешна.
http://www.navy.mil/navydata/nav_legacy.asp?id=174


А в този нов вариант съставът на групата е много странен - 2 линкора, 6 есминеца (destroyers), 5 крайцера, 4 подводници... само дето авторите не са знаели, че линейните кораби умряха малко по малко след края на Втората световна война. Отдавна не се ползват, но дори и да се ползваха би било нелепо от оперативна гледна точка да пратиш 2 линкора в група със самолетоносач с обща охрана. Това просто са различен тип ударни групи - BBBG и CVBG.

А въобще вероятността двама цивилни да си говорят с военните кораби е нищожна.
Говори се, че е имало още по-стара градска легенда от 30-те години във варианти с крайцер и линеен кораб. Само че още по него време в морския и въздушен флот вече широко са се ползвали RDF системи (Radio Direction Finding). Това е радиомаяк, който си върши работата без човешка намеса. Още тогава е било невероятно група с голям боен кораб да води подобен радиоразговор с брега.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »