Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 19:15

Пускам темата тук, тъй като много хора са си закупили фотографска техника от този онлайн магазин, а други смятат да го направят. Надеждата ми е да съберем мнения от личен опит. Ще започна аз.
Преди около месец си поръчах телефонче. Samsung. Всичко точно, обаждат ми се за потвърждение, на следващия ден получавам пратка от "Спиди". Плащам си наложения платеж. Отварям пакета. Първата изненада - фабричната лепенка е скъсана. Тази, която слагат на всеки телефон от марката, с надпис "Do not accept if the seal is broken". Върху нея е лепната друга, с надпис "Distributor: World Comm SRL", адрес и телефон. Нищо, викам си, нали трябва да ми напишат гаранционната карта, и да ми сложат БГ меню. Да, ама друг път. Телефонът има меню само на английски и румънски. А "гаранционната карта" е един бял лист, на който на англо-румъно-български е написано, че телефон Samsung, модел и сериен номер, има гаранция 24 месеца.
Тук си припомням нещо, което съм прочел в сайта:
"Гаранционните карти на продуктите, продадени и доставени от eMAG, се издават директно от производителя, ако той има мрежа от национален сервиз или се издават от eMAG."
Е, Samsung имат сервизна мрежа на територията на България. Би трябвало да си получа тяхна гаранционна карта, и в случай на нужда да се занимавам със съответния сервиз. Поне така очаквах. Но вместо това получавам лист, който съм сигурен, че важи само пред emag.
В пакета имаше и фактура. Само че не е придружена с касова бележка, което, според моите познания, я прави невалидна (освен, разбира се, само пред emag). След като не плащам по банков път, а в брой, редно е да има фискален бон.
И последно - няма и упътване на български език, само на румънски ...
Това е общо взето. Телефонът е евтин, бих го прежалил. Но не бих си купил нещо по-скъпо - фотоапарат или обектив.
Имате думата - да потвърдите мнението ми, или да го оспорите.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: muzka   
Дата:   16-05-13 20:47

В края на миналата година си взех Nikon D7000 от тях. След 4 месеца работа с фотоапарата започнах да откривам разни дефекти. Отвратително мръсна матрица(капки масло от затвора) на по затворена диафрагма и силен бек фокус с 50-та ми. След две седмици четене по форумите установих, че това са фабрични дефекти подлежащи на гаранционен сервизен ремонт (замяна на затвора и настройка на фокуса). Изпратих им фотоапарата за ремонт и точно след един месец ми го върнаха в абсолютно същото състояние. Вбесен им го върнах отново, като започнах да настоявам за правата ми на потребител, че ремонта трябва да се извърши в рамките на един месец и т.д. Те казаха че специалистите от сервиза им не са открили никакъв проблем, а аз им изпратих тестови кадри, където явно си личаха дефектите. След двуседмични разговори по телефона и настоятелно твърдение, че закупената от тях стока е дефектна ги убедих да ми върнат цялата сума. Равносметката: 100 лв сметка за телефон, понеже общуването с тях се извършва чрез колцентър и половин година с бракувани кадри. Лично аз в бъдеще много бих се замислил относно нова покупка от тях [smile]


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   16-05-13 21:07

Купих и върнах един таблет. Сега чакам да ми върнат парите...

Да видим...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: pl3omax   
Дата:   16-05-13 21:25

Купих си раница за фотоапарата, дойде без гаранция(писах им, правиха ми сканирана гаранция с личните ми данни и печат), ако има проблем трябва да я принтирам. Два ципа заяждат, но мисля че не са виновни за това :)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: pstoev   
Дата:   16-05-13 21:28

полезно инфо, от тях няма да пазарувам!

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: красис   
Дата:   16-05-13 21:37

Ох добре че не налетях на тях,ами си купих апарата от Bros зимата доволен съм,препоръчвам [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yoyof1   
Дата:   16-05-13 21:40

Купени няколко неща:
Обектив 35мм 1,8G
Външен HD
Пасатор
Тенджери tefal
Никакви проблеми!
Те продават същите неща, който се продават в България, разликата:
+ До седем дни можеш да върнеш закупената стока защото е купена по интернет.
- Няма комуникация очи в очи, трябва да обесняваш на някой по телефона. Ако се наложи.

п.п, Като си купите моб.телефон в България и дефектира, какво?Носите го в магазина и те пишат обяснение с проблемите и го пращат в сервиза. Там дали ще разберат какъв точно е проблема........надали?
muzka: Според мен не сте се разбрали нещо, защо кадри с проблема след акто са го върнали, а не преди това???? Аз тъка бих направил. И моя D7000 ходи в сервиз с подобен проблем, но приложих снимки на проблема за да разберат какво му има!

Всичко е на късмет![smile]
За мен са доста добра алтернатива за голяма част от стоката, която предлагат!
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 21:47

yoyof1, как си плащал за нещата, които си купил? По банков път, или в брой на куриера? Ако е второто, имаш ли издадени касови бележки?

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yoyof1   
Дата:   16-05-13 21:57

Второто, само с фактура. Няма касова бележка!?



Публикацията е редактирана (16-05-13 22:03)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Gushev   
Дата:   16-05-13 21:58

Аз си купих една 50 на 1.8Г.Никакъв проблем до тук.А фактурата се издава от магазина,а касовият бон от СпидиДоволен съм от офертата.За 350 лева взех 50+раница

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 22:14

Gushev, това, което ти е издал Спиди, не е касов бон, а разписка, че ти е взел парите. Прави разлика.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nevermess   
Дата:   16-05-13 22:15

Купих 2 обектива 50 1.8G. Проблеми не съм имал, но обективите си дойдоха освен с гаранцията на еамг с международната такава. Тоест ако има проблем в профайлд трябва да го сервизират, но тогава гаранцията ти остава 1 година. 1 година по-малко гаранция за сериозна отстъпка в цената си е оферта. В момента D7100 е на промоция в емаг и можеш да го поръчаш за 1570 лева 430 лева по-евтино от БГ.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   16-05-13 22:18

nevermess, оригиналната никонска гаранция попълнена ли е? Има ли модел, сериен номер, име и печат на търговеца, дата на покупката? И придружена ли е с касова бележка (защото без нея е невалидна)?

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: sayman   
Дата:   16-05-13 22:27

Работя във фирма в която имаме и интернет магазин:
При наложен платеж винаги се издава касов бон. Фактура не е задължителна освен ако не искате да е на фирма (ако е на фирма - ф-рата трябва да е придружена от касов бон)
Единствено при плащане по банка не се издава касов бон - само ф-ра.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nevermess   
Дата:   16-05-13 22:36

Pavlov гаранцията е попълнена, печат, подпис всичко. Имам фактура без касов бон, защото платих с превод..... и да това е достатъчно, за да ти го приемат за ремонт в профайлд. Преди това се обадих на профайлд да проверя, защото и аз хранех съмнения.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: muzka   
Дата:   16-05-13 22:42

yoyof1: Още при първото пращане в сервиз приложих кадри с мръсната матрица и пълно описание на дефектите. Върнаха ми го след един месец в същото състояние - същите десетки петна на същите си места, и бек фокусът. По принцип при този модел се случва голям процент брак - за това не обвинявам emag.bg. Но ме подразни момента, че в тези колцентрове нямаше един компетентен човек, на който да му обясня какъв е проблема.



Публикацията е редактирана (16-05-13 22:43)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: uri64   
Дата:   17-05-13 01:37

Не знам дали не беше днес - получавам по мейл електронния им бюлетин и там едно гръмко "отстъпки до 50%"...обикновено не го отварям въобще, но тоя път андрешковщината в мен надделя над мързела и клик-клик, отворих го... Никъде не видях отстъпка 50%- най масово до 20%...хич не ми е зор да пазарувам тракачаци от тях, ама що тия "номера от селски вечеринки" не знам...тия 5 минути дето ги загубих, можех да ги използвам за четене на невероятно интересните теми от форума за предимствата и недостатъците на безогледалките и превъзходството на Некс в частност и на Фуджи и Сони в общ план ...или да разглеждам кадри от рейтинг Б галерията...[beer] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   17-05-13 02:08

Относно матрицата на фотоапарата, не се изненадвам, че матрицата на чисто нов фотоапарат е замърсена.
В началото снимах на отворена бленда, но след покупката на пейзажен обектив, бледната започна да се ползва на f14-f16, и за моя изненада - по-снимките се появиха разни точки, петна и какво ли още не - след проверка на матрицата - вътре беше ужас - петна и какво ли още не - тук става дума за нов фотоапарат.
След час опити за почистване на матрицата, резултата е положителен.

И в крайна сметка какво излиза, че човек когато купува нещо, трябва да провежда цяло разследване и проверка, преди да плати наложения платеж на куриера. За това вина нямат продавачите, а единствено производителя за състоянието на техниката.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Gery.Ivanova   
Дата:   17-05-13 02:35

Нямам наблюдения към конкретния магазин и не мога да се включа с мнение, но мога да помогна по въпроса за касовия бон.

При онлайн търговията всички плащания се извършват по банков път, не работят с оборотни пари и не е задължително да има касов апарат. Дори и клиента да предаде парите кеш на куриера, куриерската фирма превежда сумата от наложения платеж на компанията отново чрез банка. Затова към стоката има приложена електронна фактура, тя играе същата роля и удостоверява покупко-продажбата.

Изключение е, когато фирмата има офис, от който може да се купува стока директно - тогава вече са длъжни да имат КА и да издават касов бон.

П.С. Благодаря за мненията - ще ги имам предвид.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Gushev   
Дата:   17-05-13 08:04

Днес ще питам счетоводителката дали е минала фактурата от емаг.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: prisonbreak   
Дата:   17-05-13 08:15

Техника с купува на прицпипа " Ръка да пипне, око да види"...Тва е.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Duffer   
Дата:   17-05-13 08:18

Е хайде и аз да се включа :)
Купих таблет от тях. Стоката пристигна още на другия ден със Спиди, но....без документи за наложен платеж!
Момчето, куриера вика: пич не мога да ти взема пари, след като няма посочен наложен платеж от клиента!
И ми даде таблета без да му го плащам :D

Щеше да е голям майтап ако случката беше завършила до там, но след час ми звъни няква буля от емага и с обиден тон ми заявява: "Вие да не си помислихте, че е без пари таблета? Ще трябва да си го платите!"

Че като кипнах. Викам ей, булка, не стига че сте осрани, ами и чириликате. Вземете казвам да си свършите работата като хората, не ми четете лекции по телефона.

В крайна сметка разбира се си платих като поп, но издънки като тази особено при първа покупка оставят неприятно впечатление като цяло. Съдейки по останалите колеги, споделили впечатления в темата явно не е изолиран случай...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   17-05-13 08:22

Автор: Gery.Ivanova
Дата: 17-05-13 02:35
При онлайн търговията всички плащания се извършват по банков път, ...

Гери, грешиш!!!
АЗ съм клиентът. Физическо лице, а не фирма. И не плащам на продавача по банков път, а в брой. Вярно, парите ги давам на посредник (куриера), но не плащам по банков път! Затова в сайта на emag са предвидени два начина на плащане. Първият е:

"Вид плащане
Плащане в брой
Плащането е в български лева, цялостно, при доставка ."
Е след като е в брой, не трябва ли да има касов бон?...

Виж какво е писал колегата:
"Автор: sayman
Дата: 16-05-13 22:27
Работя във фирма в която имаме и интернет магазин:
При наложен платеж винаги се издава касов бон."

Досега, освен този телефон, съм купувал по Интернет фотоапарат и таблет - от Техномаркет. И двете пристигнаха с правилно попълнени гаранционни карти, и с касови бележки.


@uri64:
В промоцията е казано "... до 50%" [smile] . И като се разрових, видях един "Кухненски робот Heinner Facille 400, 400 W, 1.2л, Бял" , преоценен от 119.99 на 60 лв. Така че формално имат право.
Обичайна търговска тактика [smile] .



Публикацията е редактирана (17-05-13 08:26)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: netizen   
Дата:   17-05-13 08:29

Интересно при случая с таблета, ако Duffer не е имал доброто желание да си го плати как ще си искат парите [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   17-05-13 08:35


Куриерът ви издава касовият бон от името на фирмата доставчик при плащане в брой.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: ararat   
Дата:   17-05-13 08:57

За коледа си поръчах от emag.bg едно апаратче за подарък, евтино Никонче. Доставиха ми го, платих си го, всичко ОК. Вътре обаче нямаше инструкция на Български. Обаждам им се да ги помоля да изпратят книжката на Български, казват ми - съжалявам, нямаме на Български. Без въобще да се карам с тях им обясних, че съгласно закона в България не могат да продават стока, която няма инструкция на Български. Те - ами съжалявам, но нямаме.

Окей, пиша жалба до КЗП. И тук става интересното: От КЗП ми отговарят (по-късно ще намеря отговора им и ще го сканирам), че понеже фирмата, която продава чрез сайта emag.bg не е българска, то тя не е длъжна да спазва Закона за защита на потребителя и Комисията не може да направи НИЩО, и ме препратиха към европейски потребителски център или нещо такова. И там се обадих - казаха ми че тяхната работа е да бъдат посредник между търговеца и клиента при спорове, но не могат да принудят търговеца да спазва Българския закон, защото той не е българска фирма !!!!

[smilie11] [smilie11] [smilie11]

За мен извода е:
Закона за защита на потребителите не важи за emag.bg и аз нямам никакви права като потребител, независимо че съм си купил нещо от тях и имам документ за това!

Инструкция на Български продължавам да нямам, щото ми писна и ме хвана яд, че някакви хора използват вратички в закона, за да се ебават с потребителя.

Е, не, айде няма нужда да ме спамят с шарени мейли повече, и без това прекаляват с измислените си отстъпки през ден!


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: daniil-k   
Дата:   17-05-13 09:15

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: h_bio   
Дата:   17-05-13 10:30

Наскоро си купих тяло и обектив от emag.bg. Всичко беше точно, а цента на въпросния комплект бешее 300 лв. под най-добрата оферта в други онлайн магазини и големтите техно вериги и специализираните магазини за фото техника.
Имам фактура и касов бон, с който важи гаранцията.
Техниката е в чудесно състояние и няма сигнали и следи да е била разопакована и т.н.
Като единствен недостатък мога да посоча, че в кутията нямаше диск с каноския софтуер, но това не е болка за умиране.
Мисля да продължа да пазарувам от там!

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: pmartinov   
Дата:   17-05-13 10:33

"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава."

Атанас Буров (1875 - 1954)



Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: uri64   
Дата:   17-05-13 10:48

pmartinov [smilie24] [smilie24] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Petuk   
Дата:   17-05-13 11:03

Nikon D7000 на 20 000 кадъра блокира затвора, за 30 дни го оправиха гаранционно, бяха ми изчистили и матрицата.
Купих си и обектив 50мм 1.8G за 280лв. Много съм доволен от обектива, а и от голямото намаление в цената му.
Купих си и няколко дребни неща, като мишка, чанта... пак с доста голямо намаление от стандартните в България цени.
Бърза и безплатна доставка.
Общо взето, за сега съм доволен, като изключим проблема с D7000, но доколкото знам, навсякъде по света се случва да блокира затвор и едва ли вината е в търговеца.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nevermess   
Дата:   17-05-13 11:11

Значи от темата се разбира, че Никон Румъния имат скапан сервиз.
Само да кажа, че търговеца не е отговорен за това, че сервиза е смотан или не си е свършил работата. Те могат само да върнат парите, което и са направили в случая с muzka.
И не си мислете, че тука търговците са по-малко тегави... и тук ще си получиш парите след доста разправии.
На мен на чисто нов апарат Никон не ми работеше зарядното и когато се върнах в магазина на следващият ден от покупката те вместо да го заменят го пратиха за ремон [smilie10]. Чаках повече от месец и след N на брой обаждания отидох в магазина и след 20 минути каране накрая един от продавачите изкара работещо зарядно от друг комлект на апарат и ми го даде..... ама си беше месец ходене по мъките.



Публикацията е редактирана (17-05-13 11:12)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Gery.Ivanova   
Дата:   17-05-13 11:39

Pavlov, разбирам проблема, но се опитах да обясня от счетоводна гледна точка - те наистина не са длъжни да имат касов апарат.

Опциите предложени на сайта са за избор на клиента, но реално те не получават пари на ръка и в касата, за да издадат касов бон. Може да имат и да могат да издадат, но не са задължени. Затова е ел. фактурата за физически лица и до известна степен товарителницата от куриера.

Относно другия въпрос за покупките от Техномаркет и мнението на Skyman.. И това се опитах да обясня в първия си коментар. След като има реален магазин или офис, от който можеш да си купиш стока директно - те естествено имат КА и могат да издадат фактура и при онлайн услугата си.

Аз също работя в онлайн магазин и това не е първия, в който работя изцяло с онлайн търговия. Пари при нас не постъпват освен чрез банка и нямаме касов апарат.

Почти съм сигурна, че и случая на emag.bg е такъв и не мисли, че искам да ги защитавам, но ако решиш да се заядеш за касов бон ще се сблъскаш горе долу с това.

Поздрави!

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yakumo   
Дата:   17-05-13 11:39

Очевидно голяма част от изискванията в България не могат да бъдат приложени за emag.bg, според становището на Европейски потребителски център:

(...) От друга страна стоката трябва да има упътване за употреба, макар да не е задължително да е на български език, не е задължително да има етикет на български език, не е задължително да има касова бележка, достатъчна е фактура, подписа и печата не са задължителни елементи от фактурата, тъй като тя може да е електронна, не е задължително да има гаранционна карта на български, както и такава от производителя, достатъчна е тази от продавача, тъй като не е ясно дали производителят е снабдил търговеца с такава. (...)

Сега остава да се регистрират и другите фирми някъде в чужбина и да им отпаднат тези задължения - ще научим китайски за упътванията бързичко [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   17-05-13 11:56


Не четете ли по-горе - касовият бон се издава от куриера и се прикрепя към фактурата (ако има такава!)...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: victory13   
Дата:   17-05-13 11:59

да бе... то на българския цървулчо трябва цяла европа да му козирува и да му пише ръководства не само на български, ми и на цигански, а вече и на турски, с оглед на новите реалности [cool] [smilie18]
като искате всичко да е по българските закони, пазарите от български магазини... плащате си там 5-600 лв отгоре на апаратчето, ма ще е с касова бележка и книжле ба разбираем за аборигенчето език... така аборигенчето е рахат, доволно е от сервизи, продавачи, и от политическата обстановка като цяло... може да продължи да си пие пърцуцата, като най-богатия потребител в европата, разбиаш ли [cool] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: ararat   
Дата:   17-05-13 12:08

Законодателството е несъвършено - задължава българските фирми да спазват куп изисквания, които за да се спазят трябват пари (дали ще са за заплати на някой да лепи етикетчета на Български или за да си преведат упътванията, или за плащане на глобите от КЗП, все тая).

Чуждите фирми не спазват тези изсквания, спестяват едни пари, откъдето могат да си позволят да продават на по-ниски цени, защото имат по-малко разходи. От тук съвсем логично чуждите фирми взимат пазара на Българските.

Това може да се използва за начало на есе на една много популярна напоследък тема "Защо фалират фирмите в България и каква е ролята на държавата в това."

Прав е yakumo, ако всички си изнесат фирмите в чужбина (щом emag.bg могат, помислете си какво ще направят големите вериги) закона за защита на потребителите ще може да се използва само за т.нар. "задни цели" в зависимост от това на каква хартия е отпечатен.


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: victory13   
Дата:   17-05-13 12:17

що ги пишеш тия глупости.... една камара магазини в бг предлагат интернет търговия... да са им цените поне близки до предлаганите в чужбина [smilie8] ... технополис и подобни дават в момента доставка - 0лв [smilie10] ... тва ти е отстъпката, честито[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: ararat   
Дата:   17-05-13 12:29

Пиша, че разликата в цените може да идва от нееднаквите законодателни изисквания към българските и чуждите фирми, а не от "една камара магазини в бг предлагат интернет търговия... да са им цените поне близки до предлаганите в чужбина".

Мисля, че разликата между двете тези е съществена.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yakumo   
Дата:   17-05-13 12:30

Абе, не е до Интернет търговията, а до оборотите, Бони тук е обяснявал поне няколко десетки пъти как стоят нещата.

За САЩ няма какво да говорим, защото там нещата са коренно различни. В Европа има и високи, и ниски цени. Всичко в крайна сметка опира до нещо доста елементарно:

- ако съм търговец на голям пазар, аз съм важен за производителя и получавам по-добри доставни цени от търговеца на малкия пазар
- ако съм търговец на голям пазар, имам по-ниски доставни цени, продавам няколкостотин пъти повече от търговеца на малкия пазар и мога да си позволя по-малка надценка
- ако съм търговец на голям пазар и днес продам 200 фотоапарата с 10% надценка, имам номинално 2000%, което е доста повече от търговеца на малкия пазар, който днес продава 2 фотоапарата с 20% надценка и има номинално 40%

А пък за другото - ако българският цървулчо реши да продава във Франция, да речем, изискванията към него няма да са по-малко, отколкото към френския пейзанчо, а напротив - много повече. Ама това си е до начин на мислене или поне до мислене някакво.


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: victory13   
Дата:   17-05-13 12:33

ами в такъв случай нека погледнем търговията с жсм-и... я раздуй там как така се постигат ниски цени, и то в условията на българското законодателство [smilie5] ... я кажи за компютрите[smilie18]
основния проблем на търговията на бг пазара на камери и апарати е никаквия избор... и картелното споразумение на продавачите [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Almanah   
Дата:   17-05-13 12:50

Emag е РУМЪНСКА фирма. Не може да очаквате инструкции на български или български касови бележки. ;) Респективно от там идват и разликите в цените, освен че са онлайн магазин.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   17-05-13 12:50

ако съм търговец на голям пазар и днес продам 200 фотоапарата с 10% надценка, имам номинално 2000%, което е доста повече от търговеца на малкия пазар, който днес продава 2 фотоапарата с 20% надценка и има номинално 40%

Извади умножение на процентите, нема дума! [cool] [cool] [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: ararat   
Дата:   17-05-13 12:53

Victory13,
Тезата ми се базира на конкретни факти и не засяга само един вид продукти. Тези факти, както и доводите са описани по-горе.

П.С. Не смятам да "раздувам" нищо, нито да използвам подскачащи лилави човечета в постовете си.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   17-05-13 12:53


Колко пъти да напиша, че пращат със Спиди и спиди издава разписка за БЪЛГАРСКИ пощенски паричен превод на клиентите!?!?

Ако искате мога да ви снимам фактурата с разписката за пощенският паричен превод от Спиди...

И на емаг базата им за БГ е в село Леденик до Търново, а не в Румъния.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Almanah   
Дата:   17-05-13 12:57

И така да е, не оперират спрямо българските счетоводни закони, а спрямо румънските. Точно поради тази причина не могат да дават стоки на изплащане - нямат регистрирано официално представителство в Б-я. Това, че спиди издава разписка, не значи, че това е касова бележка.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yakumo   
Дата:   17-05-13 13:18


ако съм търговец на голям пазар и днес продам 200 фотоапарата с 10% надценка, имам номинално 2000%, което е доста повече от търговеца на малкия пазар, който днес продава 2 фотоапарата с 20% надценка и има номинално 40%

Извади умножение на процентите, нема дума! [cool] [cool] [cool]


Ясно е какво казвам, въпреки че съм го написал идиотски [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   17-05-13 14:01

Моля да се придържаме към темата (отнася се най-вече за victory13), която е - да споделим факти за начина на работа на emag.
Дотук научих много неща, които не знаех. Че след като не са български магазин, не са длъжни да ми издадат касова бележка. Че квитанцията от Спиди всъщност е била важна, а аз я изхвърлих, разчитайки да си получа касовата бележка. Че ако си поръчам фотоапарат, спокойно могат да ми отворят кутията, да извадят официалната гаранция, да я изхвърлят, и да сложат своя, която важи само пред тях. И че, тъй като не са български магазин, аз нямам пред кого да си отстоявам правата.
При това положение - не бих си поръчал примерно промоционалния D7100, даже и с 50% отстъпка да ми го дават. Лично решение.
Но тъй като в Интернет се намират учудващо малко мнения за този магазин - пуснах тази тема. За да може, ако някой има нужда от такава информация, да има къде да я намери.
Благодаря на всички за полезните мнения. Ще се радвам на още.



Публикацията е редактирана (17-05-13 14:02)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nevermess   
Дата:   17-05-13 14:11

Pavlov не трябва да ти е изхвърлена оригиналната гаранция. Аз съм поръчвал обективи от емаг и оригиналните гаранции винаги са си били в кутиите, подпечатани и разписани. И да, проверявам ги всеки път преди да се разпиша на Спееди иначе не приемам стоката.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yoyof1   
Дата:   17-05-13 14:14

Лично мнение:
Щом не се пише, няма пробленми! Или съществени проблеми, да ти вземат парите и да пратят нещо менте и тн.
Аз съм доволен, ако има проблем ще споделя!
[shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   17-05-13 15:15

"Автор: nevermess
Дата: 17-05-13 14:11
Pavlov не трябва да ти е изхвърлена оригиналната гаранция."

Нямам друго обяснение за факта, че кутията на GSM-а ми беше отваряна. Разпечатвал съм друг апарат Samsung, и то внесен по официален ред от Румъния [smile] . Вътре си имаше оригинална гаранция, малка книжка, напечатана от производителя. При мен такава липсва.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: trouble_sl   
Дата:   17-05-13 16:03

Аз съм работил в магазин за телефони преди години на известен оператор. Само, че франчайз. Да, наистина телефониte идваt в магазина със здрава лепенка "do not accept....", ние я късахме за да извадим като за начало телефона, да го изложим на витрина, а преди това да проверим дали работи. На нас ни бе обяснено, че тази лепенка важи за нас, за магазина, ние да не приемаме стоката от вносителя ако тя е скъсана, не клиента от нас. След това идваше друга пратка със гаранционни карти, още една със книжки на български и още една пратка със едни сертификати че телефона е оригинален. Всичко това се поставяше в кутията и се получаваше пълен комплект за клиента. Всички тези съпътстващи пратки от гаранции, сертификати и книжки струваха пари на фирмата и затова и телефоните се продаваха по-скъпо от примерно магазина на Драган отсреща. Аз така си обяснявам по-ниските цени в някой магазини за видимо една и съща стока.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: weil   
Дата:   18-05-13 15:03

Да, наистина е така. Масово в онлайн магазините се продава на по-изгодни цени, но има и тарикатски магазини в интернет, които надвишават цената си, само защото са известни.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Tonidi   
Дата:   18-05-13 17:34

Ай стига с тая тарикатска реклама на часовници!

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: OIM   
Дата:   19-05-13 20:10

Като лапахте никонските обективи по 270 лева ви беше хубаво , сега като нямат намаление ревете срещу е мага

А наздраве ...


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   19-05-13 20:20

OIM, по време на промоцията на 35/1.8G и 50/1.8G аз пишех, че въпросът с гаранцията е, меко казано, неуточнен. Разрови старите теми, и ще видиш, че е така. И не съм "лапал", въпреки изгодните цени.
И идеята на темата не е да рева. А просто да се видят мнения на хора, които са купували от магазина. Нямам нищо против и да са положителни.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: jingov   
Дата:   20-05-13 12:25

Магазинът може и да е добре,но прекалено са много правописните грешки,недомислените преводи,оттам насетне ме загубиха /например свредлото бе наречено-бургия/не му се доверявам ... а и в промоциите му за сега ,няма неща,които да ме грабват! [smilie8]


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nevermess   
Дата:   20-05-13 13:40

OIM лапахме и ако има пак ще лапаме [smilie5]... нека ни е гадно. Мойте всички обективи си дойдоха с оригинални международни (ЕУ) гаранционни карти надлежно попълнени. Единият обектив отиде до профайлд за калибриране даже и момчетата казаха, че признават гаранцията.....

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: lupus_ai   
Дата:   03-08-13 20:04

Опитах два пъти да поръчам от тях продукт на промоция, но и двата пъти промоцията се променяше, след като направех поръчката. В един момент в пощата получих писмо с една цена, в профила в емаг.бг пишеше друга цена, а заявката в epay беше за трета цена.

Оказа се, че доста хора са си изпатили. Аргументът, че магазинът бил румънски и няма нужда да спазва правилата в България, когато търгува тук, е абсурден. Ето и от КЗП: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=1&document_id=5597

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Andon   
Дата:   11-11-13 13:37

В петък и аз реших да се възползвам от услугите им и си поръчах един SSD диск и захранване за компютъра. Останах страшно доволен от този онлайн магазин, дори смея да твърдя, че е един от най-добрите в момента на Българският пазар и ще се аргументирам, защо смятам така:

- Продукта, който поръчах дойде пакетиран в оригиналните опаковки с ненарушен стикер. (Поръчвал съм няколко различни неща от онлайн магазини и обикновено повечето отварят продукта за тест/записване на сериен номер заради гаранционна карта. Не, че е повод за притеснение, но някак я няма тръпката да махнеш ти целуфана);
- Доставката е експресна и безплатна. Поръчах си нещата в петък и в събота преди обед бяха при мен в прилежно опаковано кашонче и както съм свикнал да виждам по unboxing клипчетата в Youtube;
- При дефектна или дефектирала стока, попълваш един прост онлайн протокол и ти пращат куриер да приеме стоката от дома ти и то без пари. Може да се посочи като минус единствено факта, че сервиза им наистина е в Букурещ, но пък като се замисля, колко наши сервизи моткат продуктите с месеци, докато ти оправят техниката или я заменят с нова, не смятам, че е голям минус. Естествено, надявам се да не се наложи да им изпробвам и тази услуга скоро. [smilie5]
- Когато поръчах, директно ми се придвижи стоката, без да ми звънят за потвърждение. За някой това вероятно е проблем, но аз предпочитам да не ми звънят да ме питат неща, които са излишни. Ако човек желае да ги набута, така или иначе при звъненето ще потвърди и после няма да иде да си прибере стоката. :)

Принципно мога да изложа още много неща по темата, но за да не се повтарям, ако някой желае да види как е протекла поръчката или пък малко повече за захранването и ефекта от това да ползваш Samsung SSD 840 Evo, може да хвърли едно око в личният ми блог: http://coffebreak.info/ot-men/emag-bg-mnenie-i-malko-informaciya-za-novite-mi-harduerni-pridobivki/


За тези, които не им се чете и ги интересува, дали магазина си заслужава, мога да кажа само няколко думи:

Поръчвайте смело, няма да съжалявате. Може да са Румънци, но ако нашите онлайн магазини вземат поне малко пример от тях в онлайн търговията и менаджирането на голям онлайн магазин, парите ни няма да излизат навън и повече хора ще имат доверие в онлайн пазаруването като цяло. [cool] [cool] [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   12-11-13 08:14

Ще цитирам отговор на поста ти в друг форум, със съгласието на автора му:

"Проблемът с дефектирала стока е доста сериозен. Много е лесно да се достави стоката на клиента и да се вземат парите му. Но след това започват мъките и главоболията с Емаг. Имам при тях едно устройство за ремонт, което стои вече два месеца и още не е пристигнало. Писна ми да им звъня ден през ден и ТЕ най-нагло да ме ЛЪЖАТ с невероятни измислици. Хора, като пазарувате - мислете и не се подвеждайте по ниските цени, защото после няма оправия. Говорил съм и с хора от КЗП и се оказва, че и техните правомощия относно тези търговци са ограничени. Явно много добре познават законите в страната ни и си правят каквото поискат безнаказано."

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: georgioiv   
Дата:   12-11-13 09:45

Що бъркате търговията със сервиза? Какво общо има едното с другото ? Аз съм магазин примерно и съм сключил договор с оторизиран сервиз. Не съм производител да отговарям за качеството, не съм сервиз да сервизирам. Аз съм магазин. Ти като купуваш, можеш преди това да направиш справка за това колко е читав производителя и кои са му оторизираните сервизи. Не като се повреди нещото, което си купил на далавера - да опищяваш че не работи. Аз като магазин не съм задължен да търся най-добрия сервиз, защото той ще е най-скъп и трябва да му преведа по-висок като стойност сервизен рабат. За това ви писаха по-горе - безплатен обяд няма. Купувате евтино и стискате палци или купувате скъпо и си търсите правата... За протокола - аз имам и магазин и сервиз [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   12-11-13 21:29

"Автор: gorbi
Дата: 12-11-13 09:45
Що бъркате търговията със сервиза? Какво общо има едното с другото?"

Защото в случая магазинът и сервизът са едно и също. Това е проблемът. Уредът идва с гаранция не към сервиз, упълномощен от производителя да ремонтира съответната марка, а - към търговеца! Така че, ако търговецът не си свърши работата, няма към кого да се отнесеш, за да си потърсиш правата!

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: ivomorskiya   
Дата:   12-11-13 21:44

На това място бих казал: Не съм достатъчно богат, за да купувам евтини стоки...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: baron_barbaron   
Дата:   12-11-13 21:51

Автор: OIM
Дата: 19-05-13 20:10

Като лапахте никонските обективи по 270 лева ви беше хубаво , сега като нямат намаление ревете срещу е мага.

Когато там бяха на такива цени, в другите вериги също бяха намалени. Моя 50/1.8G го купих на същата промоционална цена, но от фотосинтезис. Наздраве. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: flipz   
Дата:   05-12-14 14:14

Аз съм доволен от Емаг. Единствено на черните петъци и предният и сега се бави поръчката, но е нормално. Само този петък съм взел апарат и таблет на стойност 1000 лв .
Касовият бон се издава от куриера 20% от цената. ДДС.
Доволен съм от емаг и ще продължавам да пазаря, цените им без промоция често са по- високи от тези в България, но с промоция, често са доста по- приемливи. Емаг са просто продавачи, а не производители. Във България ако не е голяма верига, пази боже да търсиш гаранция. Прави ми впечатление, че в США където имат по- голяма покупвателна способност, цените на никон са по- ниски.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: burningice   
Дата:   05-12-14 14:47

Никонските обективи (35мм и 50мм), преди време ги взех от емаг, защото в специализираните магазини бяха по-скъпи.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: flipz   
Дата:   05-12-14 14:54

Аз също чакам за 35/1.8 но на този петък не ги пуснаха.
Втора ръка им искат 70% от цената.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: tuizzl   
Дата:   05-12-14 15:40

Добър интернет магазин е този който продава евтино, качествено и сервиза е на ниво. При емаг всичко е 50 на 50 за евтиното и качеството. Сервиза им е под всякаква критика. Като цяло не стават, по-добре да дам 100-150лв. повече и да не се притеснявам за сервиз при даден проблем. Не съм фирма, а опарен клиент. Емаг не струват.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Божидар58   
Дата:   05-12-14 16:26

За ЕМАГ мога да кажа три думи...перфектни, перфектни, перфектни...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Danny_Falin   
Дата:   05-12-14 16:28

аз съм много доволен от емаг, за компютърни части са супер, много пъти съм намирал там това което ми трябва на цена без никаква конкуренция в бг, всичко идва бързо и безплатно [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: sayman   
Дата:   05-12-14 16:50

Аз от emag не съм видял касови бонове.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   05-12-14 18:08

Куриера ти издава вносна бележка (че внася парите по банкова сметка вместо теб), която си закачаш към фактурата...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Vanquished   
Дата:   05-12-14 18:59

5 неща поръчах в "черния петък" днес дойде едно...малко се потуткват като че ли.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yoyof1   
Дата:   05-12-14 21:38

Този магазин не е сервиз! Да не би Техномаркет или Фотопавилион са сервиз?
Като има проблем с уредите закупени от магазина, те магазина са посредник между клиента и сервиза в 99%.
Затова не се сърдете на магазина или продавача, а на официалния сервиз. Едно време в малките магазини за мобилни телефони си имаше гар.сервиз на масто и човъркаха с клещите и сега ги има тези малки магазини със сив внос. Големите вериги не се занимават със сервиз!
Подкрепям покупките от емаг и големите вериги в България.
[shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: Pavlov   
Дата:   05-12-14 21:53

yoyof1, големите вериги издават гаранционни карти, фактури и касови бележки. Които после са ти необходими пред сервизите. Иначе не ти признават гаранцията.
Емаг издава някакви хвърчащи листи, които важат само пред тях! А към последната ми поръчка даже и такова нямаше. Никакви документи. Само подкана да си изтегля фактура от сайта.
И касовата бележка, която се издава от куриера, е само за доставката. Тя няма нищо общо със съдържанието на пакета.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   05-12-14 22:22


Сериозно?

А как тогава представяш фактура от еМаг пред данъчните и те я приемат без да се обясняват???[smilie11]

И какъв касов бон ти дава куриера на ТЕБ за доставката след като тя е безплатна за ТЕБ (т.е. не я плащаш ТИ, а някой друг, който има нужда от касовия бон)

Да не би куриера (да се разбира куриерската фирма) случайно вместо касов бон за доставката да ти дава документ за банков превод, който той (куриера) ще направи от твое име към еМаг?

В краен случай може да се обадиш на емагаджиите и те да ти обяснят кое как е...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: tweeg   
Дата:   05-12-14 22:51

Добре де гаранция към румънския сервиз за съответата марка ли да ти издадат?
Гаранцията е към тях (еМАГ), защото те са "лицето" в България останалото са румънски фирми.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: nice2mitiu   
Дата:   05-12-14 23:39

Купувал съм много неща - скъпи слушалки, аудио карта, ram, 2 евтини телефона и още дреболии. Всичко на суперконкурентна цена. Не съм забелязвал дали има инструкции на български, защото при мен тая документация отива директно в коша. За сега гаранционните карти, които съм получавал са били написани на официалните бланки, които идват с всеки продукт, не на хвърчащ лист. Вярно - отстъстват касови бележки.
Избягвам да купувам скъпа фототехника, защото имаше много оплаквания по едно време - изцапани матрици, както колегата сподели в началото, сапунерките не работят на 100% (няколко мнения съм чул, че се включват, дисплея светва, но обектива не функционира).
Засега съм доволен, но не бих си купил нещо по-скъпо от там, или изобщо от никъде, където не могат да ми дадат точен отговор къде и как става сервизното обслужване.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: ecobo   
Дата:   06-12-14 00:22

Не че по принцип не вярвам на оплакващите се, но тези петна от масло от затвора в 99% не са това, а просто прах по матрицата.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: asahi   
Дата:   06-12-14 01:35

Emag ми издадоха фактура с данните, които бях посочил в акаунта. Не виждам проблем.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: luky   
Дата:   06-12-14 17:34

Мой приятел си закупи от миналогодишният черен петък таблет , който им дойде някъде около 10-ят ден . След 1-2 дни решиха , че не им харесва и искаха да го върнат като почнаха по няколко пъти на ден да звънпт на телефоните на Емаг , но никой не им отговаряше . Писаха им мейли , на които също не им отговориха . Така всеки ден 2 седмици , до като накрая някой им отговори на писмото и им писал , че е минал срока в който можело да върнат стоката . След като жената на приятелят ми , която работи в адвокатска кантора и знае законите им вдигна голям скандал и им каза , че ще ги съдят от Емага им казаха , че ще приемат обратно таблета . След месец и нещо успяха да го върнат и да получат парите си обратно .

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: dil_stil   
Дата:   07-12-14 12:27

Мога да споделя личен опит - купувала съм книги, техника и съвсем дребни неща, служебни и лични и съм пращала в сервиз артикул дал дефект. Относно последното - попълних формуляр в сайта, взеха ми артикула-телефон, дал дефект от врата, информираха ме на мейл кога е влязъл в сервиз, кога е ремонтиран и кога е пратен и го получих до врата безплатно. Продължи от около 12 дни процедурата. Купувала съм същата марка телефон от Глобул преди години, с дефект се оказа и имах много повече главоболия.
Относно фактурите и касовите бонове - в сервиза искат само фактурата и гаранционната карта, не им трябва касов бон. Но ако искате да ви го признаят като разход, няма как да стане без касов бон. Той се издава от доставчика, ако плащате с наложен платеж. Важно е да го знаете, защото доставчика често не пуска касов бон, особено когато е на по-малка стойност. Поискайте си го изрично. Аз имах служебна поръчка на не висока сума и не знаех, че трябва аз да си търся касовия бон и имах главоболия по този повод, защото след няколко дни, когато стана ясно, че няма бон, те искаха, но вече нямаше как да ми го издадат със задна дата. Но за това емаг нямат вина, те вероятно предполагат, че касовите бонове се издават нормално. Когато поръчвате книги е различно - там получавате от Хеликон фактура и касов бон в едно в пратката. За гаранциите, имала съм издадена гаранция дори за малка чантичка на стойност 4.00лв. Не съм им никаква :)), но имам основно позитивен опит с тях, макар че и в сервиз пращах, дано не бъда опровергана някой ден при бъдеща покупка:)



Публикацията е редактирана (07-12-14 12:40)

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: sheriff   
Дата:   07-12-14 16:46

Направих си една бърза сметка - от емаг за година съм купил неща на обща стойност около 7000лв. Едно единствено нещо ми се повреди - бензинова косачка за трева, на втория месец. Попълних онлайн формата, дори им описах проблема и най-вероятно каква е причината за него, куриерът я взе, след месец ми се обадиха и ми казаха "изкривен вал в следствие на неправилно ползване" и че няма да ми уважат гаранцията. Получих си я обратно, ремонтирах си я сам за 0,60лв. и 15 минути (скъсана шпонка на маховика, в следствие на което загуби центровка и спря да пали), и продължих да си я ползвам. Не съм инженер и това е първата косачка в живота ми, но познанията от средното училище по ДВГ ми бяха достатъчни. Кавалите дори не я бяха отворили, за да видят какъв е проблема, върнаха ми я както им я пратих. Вече много внимателно поръчвам от там неща, чиято гаранция е вероятно да се наложи да ползвам. За друго оплаквания от тях нямам.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: yoyof1   
Дата:   07-12-14 19:01

Сигорен съм, че тази косачка и от Български магазина да бяхте я кпили, продавача в кой сервиз ще я прати?
Това се опитвам да обясня и за полседно! Сервиза е този който Ви ремонтира стоката в гаранция, а не продавача!
Смо сивия внос се ремонтира по бараките!

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: vanquished   
Дата:   07-12-14 20:13

Пет поръчки на 28ми ноември, за сега две са пристигнали...чудесно обслужване, няма що.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: imitev   
Дата:   07-12-14 20:30


С този обем на работа ще се чака... Не може цяла бг да поръча на 28 и да ги получите за 2 дни...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: vanquished   
Дата:   07-12-14 21:20

Пише в срок от 7 дни. Като не могат да сварят да бяха написали срок за получаване - 30 дни.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: tuizzl   
Дата:   07-12-14 23:02

Всеки се оплаква от емаг. Ами спрете да пазарувате от там бе хора. Докато не спрете да пазарувате няма да им се оправи обслужването и сервиза. Ама пустия български народ колко повече го е*еш толкова повече ти се гъзи. Аз от емаг не пазарувам, това е моето наказание за тях.


Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: ivjordan   
Дата:   07-12-14 23:14

Всички, де не пазарувате от там, има ли как да се види утрешната промоция в аванс, че за тази от черния петък, разбрах, че имало начин...

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: luky   
Дата:   07-12-14 23:24

Те точно , защото губят клиенти и пари почнаха да правят всеки ден разни промоции . Предвиждам до 1-2 години ако не се махнат от БГ пазар то поне да престанат с лъжите и нелоялната си конкуренция , в противен случай ще си ги глобяват за всеки черен петък по 750 000 лв. А тези награди , които раздават всеки месец мисля , че е нагласена работата .

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: sheriff   
Дата:   07-12-14 23:44

Кой се оплаква от емаг? Темата е "впечатления от емаг" и споделяме впечатления - положителни и отрицателни. Моите са от първа ръка, дава само информация, изводи и заключения да си прави всеки за себе си. Нищо лошо не виждам в обмяната на информация. Ако бъркам в замисъла на темата - моля да бъда извинен.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: DeDomus   
Дата:   08-12-14 00:38

Автор: luky
Дата: 07-12-14 23:24

Те точно , защото губят клиенти и пари почнаха да правят всеки ден разни промоции . Предвиждам до 1-2 години ако не се махнат от БГ пазар то поне да престанат с лъжите и нелоялната си конкуренция , в противен случай ще си ги глобяват за всеки черен петък по 750 000 лв. А тези награди , които раздават всеки месец мисля , че е нагласена работата .


ЕМАГ винаги всеки ден са имали промоции.
Кажи сега кои лъжи визираш и кое наричаш "нелоялната конкуренция"?
Колкото до глобите- конкуренцията не спи, но вместо да предостави същите условия на потребителите, предпочита да използва държавни институции за разчистване на лични сметки.

Отговори на това съобщение
 Re: Впечатления от emag.bg
Автор: джъмбо   
Дата:   08-12-14 08:57

направете си труда и разгледайте румънския и българският вариант на сайта да видите как за румънците цените са доста по-солени и еднакви с тамошните магазини...
странно защо... [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »