Автор: Pavlov
Дата: 16-05-13 19:15
Пускам темата тук, тъй като много хора са си закупили фотографска техника от този онлайн магазин, а други смятат да го направят. Надеждата ми е да съберем мнения от личен опит. Ще започна аз.
Преди около месец си поръчах телефонче. Samsung. Всичко точно, обаждат ми се за потвърждение, на следващия ден получавам пратка от "Спиди". Плащам си наложения платеж. Отварям пакета. Първата изненада - фабричната лепенка е скъсана. Тази, която слагат на всеки телефон от марката, с надпис "Do not accept if the seal is broken". Върху нея е лепната друга, с надпис "Distributor: World Comm SRL", адрес и телефон. Нищо, викам си, нали трябва да ми напишат гаранционната карта, и да ми сложат БГ меню. Да, ама друг път. Телефонът има меню само на английски и румънски. А "гаранционната карта" е един бял лист, на който на англо-румъно-български е написано, че телефон Samsung, модел и сериен номер, има гаранция 24 месеца.
Тук си припомням нещо, което съм прочел в сайта:
"Гаранционните карти на продуктите, продадени и доставени от eMAG, се издават директно от производителя, ако той има мрежа от национален сервиз или се издават от eMAG."
Е, Samsung имат сервизна мрежа на територията на България. Би трябвало да си получа тяхна гаранционна карта, и в случай на нужда да се занимавам със съответния сервиз. Поне така очаквах. Но вместо това получавам лист, който съм сигурен, че важи само пред emag.
В пакета имаше и фактура. Само че не е придружена с касова бележка, което, според моите познания, я прави невалидна (освен, разбира се, само пред emag). След като не плащам по банков път, а в брой, редно е да има фискален бон.
И последно - няма и упътване на български език, само на румънски ...
Това е общо взето. Телефонът е евтин, бих го прежалил. Но не бих си купил нещо по-скъпо - фотоапарат или обектив.
Имате думата - да потвърдите мнението ми, или да го оспорите.
|
|