Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Фотоапарат за начинаещ
Автор: gamebg   
Дата:   23-04-12 18:04

Здр нов съм тук и като цяло във фотографията от скоро почнах да се интересувам и сега ми се отвори възможност да си купя фотоапарат искам да ме посаветвате за хубав апарат до 600лв !!!
Аз съм си харесал 2 апарата единият е Fujifilm sl300 а др Fujifilm hs10 Предлагайте и вие !!!

Отговори на това съобщение
 Re: Фотоапарат за начинаещ
Автор: bai_mity   
Дата:   23-04-12 18:27

Аз съм с FujiFilm HS20Exr, и аз съм като теб начинаещ и много ми приляга този апарат! Много е добър има добър зоом, доста опции и мисля, че е добре за начинаещ... Мисля че е около 600 лв.[shtrak] [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Фотоапарат за начинаещ
Автор: stefsan   
Дата:   24-04-12 10:36

А защо не си вземеш от базара DSLR пак за тези пари. Вярно, ще е втора ръка, но като поогледаш може да намериш нещо в ниския клас на малко кадри и на добра цена ;)

Отговори на това съобщение
 Re: Фотоапарат за начинаещ
Автор: Tenebrus   
Дата:   24-04-12 11:53

Ще подкрепя Фуджито защото и аз такъв мислех да си взема. Работата е че бързо ще отеснее ако имаш талант. Ако ще щракаш просто туристически снимчици, това е идеален апарат.

Отговори на това съобщение
 Re: Фотоапарат за начинаещ
Автор: gamebg   
Дата:   24-04-12 13:12